O Retail Summitu

 

Poslání Retail Summitu

Poskytovat:

  • Pravidelný přísun informativních a inspirativních vystoupení předních domácích i zahraničních podnikatelů, manažerů i expertů
  • Intenzivní výměnu názorů a zkušeností a podporu vzájemné komunikace jednotlivých hráčů obchodního trhu
  • Ideální podmínky pro řadu oficiálních i neformálních jednání směřujících k nastartování spolupráce či uzavírání nových obchodů

O tom, že se organizátorům daří toto poslání naplňovat, svědčí fakt, že se Retail Summit stal největší událostí svého druhu ve střední Evropě. V uplynulých 20 letech se Retail Summitu zúčastnilo více než 13 tisíc obchodníků, výrobců, expertů, politiků i novinářů z téměř 30 zemí.



 

 

Organizátoři

  

blueeventsSOCR logo 2015VSE FMVNa přípravě Summitu se podílejí 3 subjekty: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a agentura Blue Events , která poskytuje svůj sekretariát a zajišťuje financování a organizaci akce.

 

 

Pro koho je Retail Summit určen

Tato akce je určena pro všechny, kteří mají ambici stát se velkými!“ (Prof. Jiří Jindra v roce 1994 v odpovědi na otázku, jestli je konference určena pro velké či malé firmy)

Toto zacílení Retail Summitu ani po 20 letech neztrácí na své aktuálnosti - je určen pro všechny účastníky obchodního trhu, kteří mají ambici uspět, rozvíjet své podnikání, zlepšovat sebe, svoji firmu i tržní prostředí. Nezáleží přitom na velikosti či formě vlastnictví firmy, ani na tom jestli operuje v „kamenném“ či digitálním světě.



 

 

Ohlasy účastníků

„Je to příležitost vyslechnout si recepty, jak na to. Leccos zazní v sále, leccos na chodbách. Je to svým rozsahem určitě unikátní záležitost a kdo chce, má dobrou možnost si z toho něco odnést.“
Luděk Niedermayer, Audit Director, Deloitte

„Konference Retail Summit má dvě velké přednosti. Zaprvé se zabývá skutečně těmi nejaktuálnějšími otázkami českého trhu a jeho dalšího vývoje. A zadruhé je velice reprezentativním fórem obchodníků, dodavatelů, zástupců státní správy i dalších expertů, což umožňuje výměnu názorů a zkušeností na odborné úrovni, s možností každého účastníka zapojit se aktivně do diskuse k jednotlivým tématům.“
Jan Levora, Executive Director, Český svaz značkových výrobců

„Celkově jsem si den na konferenci Retail Summit  užil, bylo to pro mne poučné a také jsem se mohl setkat s mnoha zákazníky.“
Douglas Brodman, generální ředitel, Plzeňský Prazdroj

„Osobně závidím Čechům tuto odbornou a vysoce kvalitní konferenci jakou je Retail Summit a je mi líto, že retaileři na velkém polském trhu nejsou schopni takovouto akci uspořádat.“
Maria Andrzej Faliński, General Director, POHiD

„Já jsem byl vždy rád, když jsem za celý den Retail Summitu dostal jednu myšlenku, která byla dobrá, a mohl jsem ji dále rozvíjet. A to úplně stačí. Nikde jinde, než v prostředí, kde je spousta zkušených lidí jako tady, tu myšlenku nedostanete.“
Zdeněk Jahoda, generální ředitel, EMCO

„Setkávám se tu každoročně se spoustou osobních i obchodních přátel a můžeme konfrontovat výsledky, kterých se nám za poslední rok podařilo dosáhnout, a co můžeme očekávat od trhu. Je velmi dobré slyšet příspěvky z mnoha oborů, jak hodnotí současnou situaci a jak s ní naloží. To je velmi inspirativní pro naši další práci.“
Ladislav Denk, obchodní ředitel, Váhala a spol.

„Mně se tady líbilo. Když dvě hodiny v kuse účastníci poslouchají hutné prezentace řečníků a po té době jsou při smyslech, někteří si dokonce zapisují, tak je to asi konference s informacemi, které pro ně mají smysl a které využijí. Já se účastnil diskusního panelu, kde byli nosiči úspěšných konceptů a bylo dobré si na ně takhle zblízka skoro sáhnout a dotknout se té jejich aury … a něco od nich třeba okoukat a pak použít při své práci.“
Michal Heisig, obchodní ředitel, Seznam.cz

„Jsem na Retail Summitu poprvé a jsem překvapený velikou účastí, která tady je. Je tady možnost setkat se se spoustou důležitých lidí, kteří tu jsou, ať už z dodavatelské strany nebo ze strany konkurence.“
Kamil Werner, ředitel společnosti, Maloobchodní síť BALA

„Je to příležitost, jak potkat ohromné množství lidí, kteří jsou experty v oblasti retailu.“
Vlastimil Veselý, marketingový ředitel, Bel Sýry

„Retail Summit navštěvuji pravidelně a vždy se těším na key note speakery, protože je to vždycky něco nového, na co nejsem dostatečně připraven…“
Jiří Šimek, člen představenstva, E.ON

„Počet návštěvníků Retail Summitu, který každým rokem stoupá, je dokladem, že se zde setkávají lidé, kteří se chtějí něco dozvědět, mají si co říci a mohou si předat zkušenosti.“
Petr Sláma, Business Development, Kofola

„V byznysu máte 2 módy – buď jste in-business nebo on-business. Ve stavu in-business řešíte denní agendu, ale on-business je, když se zastavíte a můžete se nad věcmi s odstupem zamyslet. A právě to, že se zúčastníte takovéto velké retailové konference, Vám umožní být on-business. Něco vymyslet a posunout vpřed.“
David Vejtruba, marketingový ředitel, p.k. Solvent

 

20 let s Retail Summitem

… představuje 20 let inspirace pro obchodní trh. Přehled toho, co se od roku 1995 na českém a středoevropském trhu dělo, přináší speciální sborník připravený k 20.narozeninám Summitu.

 

Situace na českém obchodním trhu se promítla i do podoby loga Retail Summitu