O Retail Summitu

5. - 7. 2. 2018 Clarion Congress Hotel Prague

Proč to děláme?

Věříme, že to má smysl: Hodnota osobního setkávání v digitální době dále významně roste!

Baví nás to: Je radost vidět, jak klíčoví hráči B2C trhu na Retail Summitu získávají novou energii, navazují a utužují vztahy, čerpají inspiraci a opouští je blbá nálada.

Umíme to: Máme za sebou dvacítku ročníků Retail Summitu a stále rosteme – kvantitou i kvalitou. Minulého ročníku se zúčastnilo rekordních 1 111 retailerů a jejich dodavatelů. Patříme mezi 3 největší setkání retailu v Evropě.

Proč to děláme?

Jaké je poslání Retail Summitu?

Kdo jsou účastníci Retail Summitu?

Kdo jsou účastníci Retail Summitu?

„Tato akce je určena pro všechny, kteří mají ambici stát se velkými!“ - Prof. Jiří Jindra v roce 1994 během diskuse o koncepci Summitu, v odpovědi na otázku, jestli je konference určena pro velké či malé firmy.

Toto zacílení Retail Summitu ani po letech neztrácí na své aktuálnosti - je určen pro všechny účastníky obchodního trhu, kteří mají ambici uspět, rozvíjet své podnikání, zlepšovat sebe, svoji firmu i tržní prostředí. Nezáleží přitom na velikosti či formě vlastnictví firmy, ani na tom jestli operuje v „kamenném“ či digitálním světě.

Struktura účastníků předchozího Summitu

Struktura účastníků
Struktura účastníků

Ohlasy účastníků

Organizátoři

Na přípravě Retail Summitu se podílejí 3 subjekty: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events , která poskytuje svůj sekretariát a zajišťuje financování a organizaci akce.

Naše hodnoty a zásady
Blue Events
VSE
SOCCR

Doprovodné akce

Vítanou součástí Retail Summitu je doprovodný program, zejména společenský večer, v jehož rámci jsou mimo jiné vyhlášeni vítězové ocenění Mastercard Obchodník roku. Ročník 2017 byl obohacen o soutěž v kategorii Nový zákaznický zážitek.

Obchodník roku
Master Card

Co vyjadřuje logo Retail Summitu?

Retail Summit

Logo konference se vyvíjí společně s tím, jak se vyvíjí a roste trh. Podívejte se, jakou cestou za více než 20 let let ušlo.

Příběh loga Retail Summitu