Věříme, že to má smysl: Hodnota osobního setkávání v digitální době dále významně roste!
Baví nás to: Je radost vidět, jak klíčoví hráči B2C trhu na Retail Summitu získávají novou energii, navazují a utužují vztahy, čerpají inspiraci a opouští je blbá nálada.
Umíme to: Máme za sebou více než dvě desítky ročníků Retail Summitu a stále rosteme – kvantitou i kvalitou. Posledních několika ročníků se zúčastnilo vždy přes tisíc retailerů a jejich dodavatelů. Patříme mezi 3 největší setkání retailu v Evropě.
„Tato akce je určena pro všechny, kteří mají ambici stát se velkými!“ - Prof. Jiří Jindra v roce 1994 během diskuse o koncepci Summitu, v odpovědi na otázku, jestli je konference určena pro velké či malé firmy.
Toto zacílení Retail Summitu ani po letech neztrácí na své aktuálnosti - je určen pro všechny účastníky obchodního trhu, kteří mají ambici uspět, rozvíjet své podnikání, zlepšovat sebe, svoji firmu i tržní prostředí. Nezáleží přitom na velikosti či formě vlastnictví firmy, ani na tom jestli operuje v „kamenném“ či digitálním světě.
Na přípravě Retail Summitu se podílejí 3 subjekty: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events, která poskytuje svůj sekretariát a zajišťuje financování a organizaci akce.
Naše hodnoty a zásadyVítanou součástí Retail Summitu je doprovodný program, zejména společenský večer, v jehož rámci jsou mimo jiné vyhlášeni vítězové ocenění Mastercard Obchodník roku.
Obchodník rokuLogo konference se vyvíjí společně s tím, jak se vyvíjí a roste trh. Podívejte se, jakou cestou za 25 let let ušlo.
Příběh loga Retail Summitu