Klíčoví řečníci 2018

5. - 7. 2. 2018 Clarion Congress Hotel Prague
  • Radkin Honzák, psychiatr, psychoterapeut, spisovatel

    Marta Nováková

    Radkin Honzák vystudoval medicínu na Fakultě všeobecného lékařství Univerzity Karlovy. Specializuje se na psychoterapii a je zastáncem psychosomatického přístupu. V současnosti působí jako ambulantní lékař v centru IKEM, jako sekundární lékař v Psychiatrické nemocnici v Bohnicích a jako asistent na Ústavu všeobecného lékařství 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy.

    Pravidelně se vyjadřuje k současnému dění, píše blogy a přednáší. Jako autor je podepsán pod několika populárně-naučnými knihami o psychologii. V roce 2014 byla vydána kniha jeho rozhovorů nazvaná „Všichni žijem v blázinci: současnost očima psychiatra“. Mezi své zájmy řadí především lidi.

    „Člověk vydrží víc než zvíře, jen mu dát příležitost!“

  • Jindřich Šídlo, komentátor, Seznam Zprávy

    Petra Průšová

    Vystudoval žurnalistiku na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a již 25 let pracuje v oblasti médií. Devět let působil v týdeníku Respekt, několik let byl členem redakce deníku Mladá fronta DNES, poté vykonával funkci vedoucího redaktora domácího zpravodajství deníku Hospodářské noviny. Po určitou dobu řídil i domácí zpravodajství České televize a byl jejím hlavním politickým analytikem. Na podzim roku 2016 přešel do vznikající redakce videozpravodajství na portálu Seznam Zprávy. Na stránkách Seznamu uvádí pravidelný satirický pořad Šťastné pondělí Jindřicha Šídla.

    Za svou žurnalistickou práci získal řadu ocenění, mj. Cenu Ferdinanda Peroutky nebo Novinářskou cenu v kategorii Nejlepší komentář.

    „Tak to chodí.“

  • Jan Binar, prezident, Asociace komunikačních agentur

    Tim Mason

    Vystudoval VŠE a hned po studiu v roce 1994 nastoupil na pozici account executive do společnosti McCann Erickson Praha. Tam postupně zastával funkce v oddělení služeb zákazníkům, strategického plánování i kreativního oddělení. V roce 2004 se stal výkonným ředitelem.

    Pod jeho vedením společnost vyrostla a dnes patří k nejkvalitnějším a největším komunikačním skupinám v Praze. Pracuje pro místní klienty a také připravuje regionální či globální kampaně. Žádná jiná agentura nezískala v posledních pěti letech tolik ocenění za efektivitu klientských kampaní jako McCann. McCann také pravidelně vyhrává v soutěžích kreativity a může se pyšnit i zlatou cenou z nejprestižnější soutěže v oboru – Cannes Lions. Jan Binar externě přednáší na VŠE nebo UK.

    Od roku 2010 je prezidentem Asociace komunikačních agentur a v roce 2016 se stal prezidentem Edcomu – evropského sdružení vzdělávacích institucí v oblasti komerční komunikace.

    „Budoucnost už je tady, jen ne všude.”

  • Jonathan Howell, Sales Evangelist Retail & Mobile Engagement EMEA Aruba, Hewlett Packard Enterprise Company

    Roman Janovič

    Jon Howell je komerčním ředitelem pro produkty Meridian a ALE (analytický lokalizační nástroj) v regionu EMEA (Evropy, Středního Východu a Afriky). Má více než 15 let zkušeností v oblasti Wi-Fi, služeb vázaných na lokalizaci a monetizaci a usiluje o jejich úspěch u zákazníků. Ve své funkci se stará o propojení zákazníků a kanálů a o podporu veškerých mobilních řešení.

    „Člověk, který přichází s novou myšlenkou, je blázen do té doby, než jeho myšlenka zvítězí.” Mark Twain

  • Pavel Vrtiška, Chief Data Officer, RETAILTrek/ ePurse Group

    Michal Tomčík

    Pavel Vrtiška vystudoval podnikání a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Osm let pracoval ve společnosti Hewlett-Packard, kde vedl projekty zaměřené na datovou optimalizaci a automatizaci reportingu. Nyní se věnuje inovativním projektům v oblasti digitálních technologií. Je jedním ze zakladatelů společnosti Vissto zaměřené na datovou vizualizaci. Vede pravidelné workshopy na téma efektivní vizualizace a optimalizace dat. Dále působí v roli CDO (Chief Data Officer) v projektu RetailTrek, který přináší na trh zcela unikátní řešení v oblasti proximity marketingu a analýzy zákaznického chování, patřícího do portfolia ePurse Group.

    „Všechno je těžké, dokud se to nestane lehkým.” Thomas Fuller

  • Miroslav Lukeš, generální ředitel pro Českou republiku a Slovensko, Mastercard

    Miroslav Lukeš

    Miroslav Lukeš je generální ředitel Mastercard Europe pro Českou republiku a Slovensko. Předtím působil v poradenské firmě McKinsey & Company, kde vedl projekty marketingu a obchodu pro přední společnosti v oblasti finančních služeb, telekomunikací a hi-tech. Vystudoval finance, IT management a ekonomii na VŠE v Praze a MBA program na INSEAD ve Francii.

    „Hodnotou je vzájemná úcta, pochopení a win-win partnerství, díky němuž vzniká 1+1=3.”

  • Albrecht Hornbach, předseda představenstva, HORNBACH Management AG

    Martin Veselovský

    Albrecht Hornbach je od roku 2009 předsedou dozorčí rady HORNBACH Baumarkt AG. Zároveň je předsedou představenstva HORNBACH Management AG, která spravuje a zastupuje prodejny mateřské společnosti (Hornbach Holding AG a Co. KGaA). Jako diplomovaný stavební inženýr vstoupil do rodinné společnosti v roce 1991, kdy převzal odpovědnost za vývoj nových prodejen (stavební část a zařízení).

    „Naším produktem není zboží. Naším výrobkem jsou nadšení zákazníci.“

  • Espen B. Larsen, CEO, Penny Market

    Andrej Babiš

    Od roku 2014 Espen B. Larsen řídí Penny Market v ČR, což je díky řadě inovací v oblasti provozu a sortimentu obratově největší firma ze skupiny REWE mimo německy hovořící trhy. Espen je opravdovou mezinárodní osobností, studoval na univerzitách ve Francii, Německu, Rusku a Japonsku a aktivně mluví velkým množstvím cizích řečí. Svou kariéru zahájil v BMW a Deutsche Bank, poté se stal top manažerem retailu. Před příchodem do ČR působil jako generální ředitel Penny Marketu v Itálii a Country Manager ALDI v Dánsku.

    „Nalezení dlouhodobé rovnováhy ve vztazích se všemi zájmovými stranami (stakeholders) je naším klíčem k úspěchu.“

  • Karel Týra, generální ředitel, Nielsen ČR & SR

    Andrej Babiš

    Kariéra Karla Týry začala ve společnosti Nielsen před deseti lety. Nejdříve působil v týmu pražského klientského servisu v rolích client business partnera a ředitele klientského servisu. V letech 2012-2015 zastával pozici komerčního ředitele pro Slovenskou republiku a v roli generálního ředitele Nielsen pro Českou a Slovenskou republiku působí od poloviny roku 2016.

  • Marek Ditz, člen představenstva, ČSOB

    Miroslav Hošek

    Vystudoval VŠE v Praze a Swiss Banking School v Curychu. Více než 20 let působí v ČSOB, posledních 5 let je členem představenstva. Vykonával funkci vrchního ředitele korporátního bankovnictví, oblasti vztahů s klienty, později řídil oblast investic a finančních trhů. Od roku 2015 byl zodpovědný za specializované bankovnictví a pojištění a od března 2017 má nově na starosti transformaci, inovace, digitální kanály, IT, BI, back-office, platby, karty a spotřebitelské úvěry.

    „Otevřené banky - ochránci peněz a soukromí i partneři pro nové služby.“

  • Grant Liversage, generální ředitel, Plzeňský Prazdroj

    Dana Zadražilová

    Generální ředitel Plzeňského Prazdroje a Pivovarů Topvar (sesterské společnosti na Slovensku) od září 2017. Celá jeho více než 30letá profesní kariéru úzce souvisela s pivovarnictvím. Začínal v South African Breweries (později SABMiller) v pozici finančního ředitele pro Svazijsko. Poté vystřídal různé role ve finančním řízení, až postoupil na post výkonného ředitele pro Ghanu, Mosambik a Indii. Na konci roku 2014 se Grant vrátil do Jižní Afriky, aby se v SABMiller ujal role CFO pro Jižní Afriku. Grant je skutečným mezinárodním manažerem - Česká republika představuje jeho deváté pracovní místo na třetím kontinentu.

    „Týmová práce a osobní odpovědnost jsou základní kameny úspěchu.“

  • Tomáš Formánek, Partner, Logio

    Tomáš Drtina

    Tomáš je spolumajitelem Logia, které se snaží odstranit zbytečné plýtvání z firem. Logio buduje jednotnou platformu pro řešení celého dodavatelského řetězce, kterou nazývá Supply Chain Love. Součástí platformy, která stojí zejména na jediném společném forecastu pro celý řetězec nebo firmu, je i nově oblast, která řeší optimální ceny produktů a správnou skladbu produktového portfolia. Právě tyto dvě oblasti patří mezi velmi ožehavá a aktuální témata nejenom českých a slovenských firem. Je to výzva pro každého obchodníka i výrobce.

  • Petr Borkovec, CEO, Sklizeno

    Zdeněk Skála

    Petr vystudoval MZLU v Brně, manažersko-ekonomický obor. V roce 2007 se stal spoluzakladatelem společnosti Partners, kde zastává i pozici předsedy představenstva. Specializaci na prodej kvalitních potravin si vybral proto, že není jednoduchá. Na tento nápad přišel na zahraničních cestách, kde ho inspiroval především americký řetězec Whole Foods Market. Cíl, se kterým buduje obchodní řetězec Sklizeno, je obsažen ve filozofii značky: "Věříme, že každý má možnost dobře jíst".

    „Úspěšný pokračuje právě tam, kde neúspěšný končí.“

  • Jan Vraný, komerční ředitel, Notino

    Stanislav Zrcek

    Od roku 2017 pracuje jako komerční ředitel společnosti Notino, největšího evropského e-tailera v oblasti beauty. Předtím působil jako obchodní ředitel českého Googlu, v poradenské společnosti McKinsey&Company, investiční bance Morgan Stanley nebo v rychloobrátkovém gigantu Procter&Gamble. Vystudoval MBA na London Business School a ekonomii na Masarykově univerzitě v Brně.

    „Screw it, let's do it!“ (Richard Branson)

  • David Vejtruba, ředitel marketingu, Solvent ČR

    Jitka Dvořáková

    Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické v Praze začal pracovat v marketingu – nejprve na pozici brand managera, posléze marketingového ředitele ve společnosti Nutricia. Roku 2012 přešel na pozici marketingového ředitele do společnosti P.K. Solvent. Je zodpovědný za řízení maloobchodních prodejen značky Teta, Top drogerie a sítě lékáren Teta a sLéky.cz. Stojí za vizí dlouhodobé strategie firmy a komplexní marketingovou komunikací a řídí strategii privátních značek i věrnostních systémů pro všechny maloobchodní formáty společnosti.

    „Nedělej ostatním to, co sám nemáš rád."

  • Pavel Jiruše, specialista pro řešení v oblasti maloobchodu, Microsoft

    Marta Nováková

    Pavel Jiruše je absolventem oboru informačních technologií na Vysoké škole ekonomické v Praze a již bezmála 20 let se v tomto oboru uplatňuje i na našem trhu. Působil ve společnostech Oracle, Arbes Technologies, S&T a SAP, od roku 2014 pracuje jako Solution Specialist v Microsoftu. Má mnoholeté zkušenosti s vedením konzultantů v oblasti Business Intelligence , nyní se specializuje na analýzy dat o prodejích a zákaznících z veřejné cloudové služby Microsoft.

  • Martin Rys, Competency Leader, ADASTRA

    Sergey Chaplin

    Martin Rys je zkušeným odborníkem na Data Warehousing a Business Intelligence, jenž načerpal pracovní zkušenosti ve společnostech Eurotel Praha (nyní O2), Adastra a Microsoft. Od roku 2016 působí ve společnosti Adastra na pozici Competency Leader a věnuje se výzkumu perspektivních trendů a technologií a jejich uplatněním v praxi. Společně se svým týmem navrhuje a realizuje fungující scénáře internetu věcí (IoT) pro různé segmenty, včetně retailu či obchodních center. Je spoluautorem unikátního projektu „Next Generation Store“, prodejny nové generace, která je fyzickou simulací reálného obchodu využívající IoT technologie pro maximalizaci obchodního potenciálu retailu a zlepšení zákaznické zkušenosti.