Paralelní programové bloky

4. - 6. 2. 2019 Clarion Congress Hotel Prague

ÚTERÝ - 5. ÚNORA 2019

1630 – 1800 D. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • D1. JAK MOHOU TECHNOLOGIE NAPOMOCI ZÁŽITKU

    Moderuje:

    Stanislav Zrcek, General Manager Retail Central and Eastern Europe, Diebold Nixdorf

    Témata:

    Nové technologie nás samy o sobě nespasí, ale mohou nám v řadě směrů napomoci vytvořit kvalitativně lepší zákaznický zážitek. Umožňují totiž výrazně lépe pochopit zákazníka, a to nejen v e-Commerce, ale i v kamenném obchodě. Jaké jsou nové možnosti uplatnění technologií a jaká je návratnost příslušných investic? O tom budou diskutovat jak dodavatelé řešení, tak obchodníci.

    Panelisté:

    • Jan Čapský, ředitel provozu čerpacích stanic, Shell Česká republika a Slovensko
    • Milan Havlíček, Sales Director, Yieldigo
    • Zdeněk Morávek, CMO, Sportisimo
    • Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Skupina COOP
    • Marian Šramko, Sales Director, Zebra Technologies
    • Karolina Šustrová, Head of Operating Management Czech Republic & Slovakia, Unibail–Rodamco–Westfield
    • Richard Walitza, Vicepresident Mobile Payments & Innovations, Mastercard
  • D2. PERFEKTNÍ LOGISTIKA JAKO PŘEDPOKLAD SPOKOJENÉHO ZÁKAZNÍKA

    Moderuje:

    Elvíra Čermáková, Central Europe Demand Manager, Mars

    Témata:

    Stále platí, že logistika je pro zákaznický zážitek zcela zásadní. A nejde jen o pověstnou „poslední míli“ - dodání zboží spotřebiteli v optimálním termínu.. V dnešní době může vše začínat již modelací produktu, prodejny nebo i skladu ve virutální realitě. Samotný efektivně organizovaný dodavatelský řetězec poté vyžaduje nový přístup v řadě směrů – od změn ve výrobě, přes moderní skladování a balení, green & lean fleet management až po spolehlivou činnost spedičních a zásilkových služeb. V této části programu lze zcela určitě očekávat velmi zajímavou a různorodou diskusi.

    Panelisté:

    • Dalimil Čech, ředitel, PetCenter
    • Daniel Kubizňák, Head of Leasing Czech Republic, P3 Logistic Parks
    • Jan Neuvirt, Logistics & Operations Manager, Footshop
    • Martin Petrovický, Co-founder, Virtuplex
    • Jan Rozlivka, CEO a zakladatel, Mail Step
  • D3. ZVYŠOVÁNÍ HODNOTY KATEGORIÍ PROSTŘEDNICTVÍM CX

    Moderuje:

    Tomáš Krásný, Managing Partner, Blue Events

    Témata:

    Panelová diskuse k zásadní otázce, jak dosáhnout celkového růstu kategorie a zda to jde i bez drastických promočních akcí. Jak pracovat se zážitkem jako nástrojem zvyšování hodnoty produktů i celých kategorií. Jak se poučit z úspěchů jiných distribučních kanálů, zejména gastronomie? Do diskuse se zapojí reprezentanti významných značek, úspěšní retaileři i experti.

    Panelisté:

    • Marek Doležal, vedoucí oddělení nákupu, Penny Market
    • Romana Duníková, Commercial Director CZ &SK, Nielsen
    • Radek Froulík, marketingový ředitel, Jednota, spotřební družstvo České Budějovice
    • Jiří Klabzuba, obchodní ředitel – Off Trade, Plzeňský Prazdroj
    • Martin Minář, obchodní ředitel, Kofola ČeskoSlovensko
    • Martin Všetečka, ředitel nákupu potravin a spotřebního zboží, MAKRO Cash & Carry ČR

STŘEDA - 6. ÚNORA 2019

0900 – 1100 E. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • E1. IN-STORE EXPERIENCE 4.0

    Moderuje:

    Patricia Jakešová, Senior Business Consultant, U&Sluno

    Témata:

    Kamenný obchod je pod tvrdým útokem e-Commerce a dnes už je zjevné, že ho může přežít jen tehdy, pokud dodá zákazníkům kvalitní nákupní zážitek. Toho nelze dosáhnout bez dokonalého poznání toho, co zákazníci chtějí a po čem touží. Moderní technologie a s nimi spojené nové přístupy k personalizované nabídce vytvářejí z prodejen místa, která se nemusí bát konkurence e-shopů. Nejde o sci-fi, jak nás o tom přesvědčí vybraní retaileři a jejich dodavatelé nových řešení.

    Panelisté:

    • Karel Bárek, General Manager, Hervis sport a móda
    • Lenka Hanáčková, Head of Trade Marketing & Customer Intelligence CZ& SK, Makro
    • Roman Málek, obchodní ředitel, NOVÁK maso – uzeniny
    • Simon Palupčík, Division Manager, Bureau Veritas
    • Peter Varmuža, CEO, Yeme
    • Lenka Vašutová, Trade Marketing Manager, Nestlé Purina Europe
    • Marek Vondřich, CIO, Lidl Česká republika
  • E2. CUSTOMER EXPERIENCE JAKO VÝSLEDEK SPOLUPRÁCE OBCHOD-VÝROBA

    Moderuje:

    Radek Sazama, ředitel komory obchodních řetězců, SOCR ČR

    Témata:

    Zákaznický zážitek se vytváří daleko efektivněji a kvalitněji, pokud při tom retaileři spolupracují se svými dodavateli. Ukazuje se, že cesta nevede přes spory o to, kdo má větší… (tržní sílu). Stále více se objevují příklady systematické spolupráce, která vede k lepšímu obsloužení konečného zákazníka – spotřebitele a vytvoření adekvátní hodnoty pro všechny účastníky distribučního řetězce, od pole po vidličku. Debata obchodníků a jejich dodavatelů o tom přinese řadu důkazů.

    Panelisté:

    • Petr Borkovec, majitel, Sklizeno
    • Johana Březinová, Supply Chain Manager CZ/SK, Weleda
    • Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco Stores Česká republika
    • Petr Kavánek, jednatel, ExTech
    • Anna Linhartová, Head of Category Management and Purchase Fresh Food, BILLA ČR
    • Karel Pilčík, majitel MP Krásno a předseda ČSZM
    • Tomáš Tlučhoř, ředitel datových služeb, GS1 Czech Republic
    • Ondřej Žák, Associate Partner, EY
  • E3. EMPLOYEE EXPERIENCE - Zaměstnanecké zážitky manažerů retailu

    Moderuje:

    Markéta Švedová, Managing Director, Recruit CZ

    Témata:

    Zážitek pro zákazníky nelze vytvořit bez angažovaných lidí „na druhé straně pultu“. Můžeme našim zaměstnancům v retailu připravit zážitky, které mohou předat zákazníkům? Jak se matadoři retailu dívají zpět? Jaké mají oni zážitky z posledního čtvrtstoletí? Jak ustát rychlou dobu vývoje retailu bez újmy na zdraví? Na nejrůznějších příkladech z praxe nám to zdokumentují retaileři i experti.

    Panelisté:

    • Bohumil Bartůněk, obchodní ředitel, Kostelecké uzeniny
    • Lenka Fabová, Business Unit Manager divize Retail, Hospitality a Office Professionals, Hays
    • Markéta Pavelková, Director Human Resources CZ&SK, Makro C&C ČR
    • Hana Samešová, ředitelka nákupu, JIP východočeská
    • Věra Slaninová, Chief Sales & Marketing Officer, EUC Premium
    • Pavel Šercl, generální ředitel, Intersnack
    • Irena Vlčková, generální ředitelka, SOCR ČR
  • E4. E-SHOP NA CESTĚ OD UX K CX

    Moderuje:

    Zuzana Hodková, redaktorka, Seznam TV

    Témata:

    E-Commerce prochází bouřlivými změnami – zdaleka nejde jen o stále dvouciferný růst celkového obratu a rychlou koncentraci trhu, ale i o totální změnu strategie. Vítězí ti, kdo pochopí, že celkový zážitek zákazníků má i silné „nedigitální“ prvky. Přežít do budoucna mají šanci firmy, které chápou, že k úspěchu nestačí skvělý e-shop s optimálními UX parametry.Co v tomto směru dělají ti nejlepší internetoví hráči? Lze vůbec outsourcovat některé zásadní činnosti jako je dodávka zboží spotřebiteli, může e-shop prosperovat bez vlastních prodejen?

    Panelisté:

    • Filip Černý, marketingový ředitel, Kytary.cz
    • Lukáš Havlásek, výkonný ředitel, Shopsys
    • Petr Kaczor, Regional Sales Manager, THIMM Obaly
    • Kristýna Křížová, zakladatelka a jednatelka, Agátin svět
    • Olin Novák, Chief Commercial & Marketing Officer, rohlík.cz
    • Luděk Slouka, Director Product Development and Innovations CEE, Mastercard
    • Milan Šmíd, Manager Zboží.cz, Seznam.cz
    • Prezentace studentů VŠE: Simona Galiová, Tereza Lukůvková, Lucie Škopková (vítězná semestrální práce na téma Inovace e-shopu z hlediska zákaznické zkušenosti milleniálů)
  • E5. UDRŽITELNOST A ZÁŽITEK

    Moderuje:

    Lucie Mádlová, zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti

    Témata:

    Stále více zákazníků se zajímá o to, jaká je ekologická i sociální zátěž produktů a služeb, které konzumují. Totéž platí i pro řadu zaměstnanců, nechtějí pracovat pro firmy, které se chovají krátkozrace až neurvale. Udržitelnost tak není jen módní výstřelek ekologických hipsterů, ale trend, na který je třeba se podívat detailněji a diskutovat jej v souvislostech. O přínosech tohoto postoje jsou přesvědčeni mnozí retaileři, výrobci i dodavatelé řešení a v argumentaci podložené konkrétními příklady možná přesvědčí i vás.

    Panelisté:

    • Martin Dokoupil, Partner, Tierra Verde
    • Věra Doušová, členka předsednictva České federace potravinových bank, předsedkyně Potravinové banky Praha a Středočeský kraj
    • John Fonteijn, Head Global Asset Protection, Ahold Delhaize
    • Juan José Freijo, Global Head of Sustainability, CHEP, The Brambles Company
    • Anežka Kováliková, Main Sustainability Ambassador, METRO Cash & Carry SK
    • Ildikó Mikházi, Corporate Communication Director, L'Oréal CEE

1130 – 1330 F. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • F1. KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKY V OMNICHANNEL PROSTŘEDÍ

    Moderuje:

    Jan Patera, konzultant, Blue Events

    Témata:

    Klíčovou otázkou dnešního marketingu je, jak konzistentně komunikovat a prodávat v „mnohokanálovém“ prostředí, kdy zákazníci chtějí stejně kvalitní zážitek ve všech bodech dotyku, off-line i on-line. Jak se s touto výzvou vyrovnávají úspěšné značky a retaileři? V této programové části představíme nové marketingové přístupy a seznámíme se s již fungujícími inovativními řešeními.

    Panelisté:

    • Tomáš Drtina, Managing Director, GfK
    • Tino Hrnčiar, spolumajitel, Life is Porno
    • Hana Hutlová, Marketing Director, Vivantis
    • Jan Klígl, předseda představenstva, Novum Global
    • Miroslav Král, Managing Partner, MarketUP
    • Jakub Michalovský, E-commerce Consulting Team Leader, ACOMWARE
    • Petr Studnička, generální ředitel, Conectart
    • Lenka Vaněk, Marketing Consultant, ex CMO
  • F2. ÚSPĚŠNÁ PRIVÁTNÍ ZNAČKA JAKO CESTA K LOAJALITĚ ZÁKAZNÍKŮ

    Moderuje:

    Monika Černíková, Project Leader, The Boston Consulting Group

    Témata:

    Privátní značky tvoří podstatnou část nabídky maloobchodů. Jejich potenciál však často zůstává nenaplněný. Jak vytvořit jedinečnou řadu produktů založenou na potřebách zákazníků, která konkuruje zavedeným značkám a díky které bude mít zákazník silnou motivaci se k řetězci vracet? O strategiích nejúspěšnějších světových privátních značek budou diskutovat zástupci předních výrobců, maloobchodníků i mezinárodní experti.

    Panelisté:

    • James Brindley, Principal, The Boston Consulting Group
    • Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director Czech & Slovakia, GfK
    • Zdeněk Jahoda, jednatel společnosti, Emco
    • Rastislav Král, obchodní ředitel pro retail, Kofola ČeskoSlovensko
    • Josef Plesník, generální ředitel, COOP Centrum
    • Jan Teplý, obchodní a marketingový ředitel, Madeta
  • F3. DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE OBCHODU

    Moderuje:

    Senta Čermáková, ředitelka pro inovace, Deloitte ČR

    Témata:

    Nedá se tomu uniknout. Práce s daty, analýza emocí zákazníka, pružná reakce, propojené plánování posouvá rozhodování do reálného času. V rámci panelové diskuze probereme digitální transformaci na konkrétních příkladech obchodníků. Uvedeme, jak může pomoci směrem k zákazníkovi nebo i dovnitř firmy.

    Panelisté:

    • Petr Bena, Sales & Purchasing Director, Alza.cz
    • Ondřej Dědina, generální ředitel, MIBCON
    • Peter Irikovský, CEO, Exponea
    • Petr Kasa, CEO, Pilulka.cz
    • Antonín Štětina, CEO, Feedo
    • David Vejtruba, ředitel marketingu, Solvent ČR (Teta drogerie)
  • F4. SMART HOME

    Moderuje:

    Martina Kirchrathová, konzultant, Blue Events

    Témata:

    Jednou z nejvýznamnějších nových mega-kategorií nepotravinářského obchodu s velkým potenciálem růstu je smart home. Zboží a služby sloužící vytvoření a provozu nového typu domova, odpovídajícího digitálnímu věku, patří mezi nejzajímavější položky z přihrádky „rozvojové příležitosti“. Jak se s touto šancí vypořádávají významní výrobci/značky, jak retaileři a dodavatelé služeb?

    Panelisté:

    • David Bárta, zakladatel platformy, CityOne
    • Michal Ježek, Head of Product Management, Jablotron
    • Hana Kořínková, Head of B2C Solutions and Innovations, E.ON Energie
    • Tomáš Pilský, Segment Director IT&CE, MallGroup
    • Jan Průcha, zakladatel, Insight Home
  • F5. VRACÍME ZÁKAZNÍKA DO STŘEDU DĚNÍ (Ideation Workshop)

    Moderuje:

    Lukáš Vynikal, Member of Advisory Board, IdeaSense

    Témata:

    Překvapivý programový formát, který vám pomůže najít efektivní cestu k inovačním aktivitách. Ještě jste na žádné konferenci neviděli moderátora v županu? Věříte, že zákazník má super nápady a stačí ho dobře poslouchat? Chcete si hrát nebo dokonce něco vyhrát? Pak je tato sekce pro Vás!

    Panelisté:

    • všichni účastníci workshopu (předpokladem účasti je ochota se aktivně zapojit do hry)

    • POZOR – formát této sekce neumožňuje pozdější příchod (ani dřívější odchod)