Registrace

5. - 7. 2. 2018 Clarion Congress Hotel Prague

Podmínky registracePříští ročník Retail Summitu se uskuteční 5. - 7. února 2018. Registrace bude spuštěna v srpnu 2017. Těšíme se na Vás!

* uvedené ceny jsou bez DPH

Jak se na konferenci přihlásit

  • 1
    Vyplňte prosím registrační formulář specifikující charakter a rozsah Vaší účasti, Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě
  • 2
    Po doručení Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické PŘEDBĚŽNÉ potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval
  • 3
    Pokud jste platícím účastníkem, přijde Vám následně e- mailem zálohová faktura. Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
  • 4
    Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře. Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
  • 5
    Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny. Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně se žádné storno poplatky neplatí, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25 % ceny. Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference nebo v den jeho konání nejméně 1 hodinu před začátkem konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny.
  • 6
    V případě registrace zaslané 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
  • 7
    Účastnický poplatek se hradí bankovním převodem nebo online platbou.
  • 8
    Po obdržení Vaší platby Vám zašleme daňový doklad e-mailem.
  • 9
    Údaje vyplněné při registraci (fakturační údaje – IČO, DIČ, adresa) nelze po vystavení daňového dokladu měnit. Prosíme o řádnou kontrolu zadaných údajů.
  • 10
    Dostavte se prosím na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu (čas specifikovaný v programu pro registraci účastníků). U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
  • 11
    Uzávěrka přihlášek je dne 25. srpna 2017.

Storno podmínky

  • Účastníci mohou zrušit registraci pouze písemně.
  • Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně se žádné storno poplatky neplatí, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25 % ceny. Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference nebo v den jeho konání nejméně 1 hodinu před začátkem konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny.
  • Při zrušení registrace později než 1 hodinu před začátkem konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.

Vstup zahrnuje

  • Konferenční materiály
  • Stravování a občerstvení specifikované v programu konference

Vstup nezahrnuje

  • Případné náklady na parkování či ubytování