Registrační podmínky

Registrace na Retail Summit 2017 bude spuštěna na přelomu srpna a září 2016. Nechte nám na sebe kontakt, abychom vás mohli včas informovat o nejvýhodnějších podmínkách.

FAQ

Často kladené otázky týkající se registrace

Q: Kdy se dozvím, že jsem registrován?
A: Vzápětí po registraci dostanete automatickou odpověď o úspěšné registraci. Do 24 hodin poté obdržíte e-mailem zálohovou fakturu. Po přijetí platby Vám bude zaslán konečný daňový doklad doporučenou poštou na vámi udanou poštovní adresu. Také obdržíte do e-mailu potvrzení o přijetí platby a můžete si v něm zkontrolovat údaje, které budou uvedeny v seznamu účastníků a na Vaší visačce.


Q: Lze se registrovat za zvýhodněnou cenu skupinového vložného, pokud účastníci nejsou přímo z jedné firmy, ale jsou členy obchodní aliance?
A: Ano. Například všechna spotřební družstva se mohou registrovat za skupinovou cenu.


Q: Lze si prostřednictvím registrace rezervovat ubytování?
A: Ano, pokud je možnost rezervace ubytování v kongresovém hotelu součástí rezervačního formuláře. Potvrzením registrace získáte i potvrzení Vámi specifikovaných rezervačních podmínek pro ubytování. Platba za ubytování se však provádí individuálně až na místě v hotelu.


Q: Lze jedno vložné rozdělit mezi 2 osoby a během 2 dnů se vystřídat, popř. lze se vystřídat v průběhu dne (dopoledne/odpoledne)?
A: Ne. Pokud má někdo zájem jen o jeden den, lze si zakoupit jednodenní vstup, jak na první, tak na druhý den.


Q: Pokud jsem řečník nebo panelista, musím se registrovat?
A: Ano, je to tak lepší. Můžete si zvolit diskusní sekci dle svého výběru, dáte nám touto cestou vědět, zda se zúčastníte společenského večera a rovněž uvedete na pravou míru vaše kontaktní údaje (pozici, kterou ve firmě zastáváte a kterou tak budete mít uvedenou v seznamu účastníků).


Q: Pokud se na mě vztahují 2 možnosti slevy (například za včasné přihlášení a skupinová sleva) – mohu je kombinovat?
A: Ne. Vyberte si prosím ten druh slevy, který je pro vás výhodnější.


Q: Co potřebuji s sebou na konferenci?
A: S sebou na akci není třeba žádné vstupenky ani potvrzení. U registračního pultu přímo na místě akce pouze nahlásíte své jméno a obdržíte konferenční materiály a visačku.


Q: Jaký je Dresscode?
A: Dresscode na konferenci i společenský večer je business suit či jiné adekvátní oblečení.


Q: Pokud se zpozdím, budu na konferenci vpuštěn?
A: Ano. Registrace konference je možná v průběhu celého dne, ale ve vlastním zájmu raději přijďte včas!


 

Často kladené otázky týkající se platby

Q: Co všechno zahrnuje konferenční poplatek?
A: Zahrnuje účast na konferenci v požadovaném rozsahu, vždy včetně společenského večera a rovněž veškeré konferenční stravování v průběhu konference, konferenční materiály a po akci možnost přístupu do chráněné zóny webu s konferenčními příspěvky.


Q: Lze za účast zaplatit až na místě?
A: Ano, ale jen v nouzových situacích a po předchozí telefonické dohodě s konferenčním sekretariátem. Současně riskujete, že se již nedostanete na diskusní sekci dle svého zájmu.


Q: Přijímáte na místě platby kartou?
A: Ano, ale jen po předchozí telefonické dohodě s konferenčním sekretariátem.


 

Často kladené otázky týkající se rezervace, kontaktu s dalšími účastníky

Q: Lze si rezervovat místo v rámci konferenčního sálu?
A: Ne. V průběhu konference mají místa vyhrazena jen klíčoví řečníci a VIP hosté. Pouze na společenský večer mají platinoví a zlatí partneři rezervovány své stoly.


Q: Mohu navštívit jinou diskusní sekci, než do které jsem se přihlásil?
A: Raději ne. Podle zájmu při přihlášení je plánována kapacita sekcí s garantovanou možností si najít místo na sezení. Pokud se rozhodnete navštívit jinou sekci, riskujete, že se do příslušné místnosti nevejdete.


 

Otázky týkající se konferenčních materiálů

Q: Co obsahují informační materiály k Retail Summitu, které mohu obdržet v tištěné či digitální podobě?
A: Je to konferenční složka, která obsahuje informace o aktuálním programu, umístění jeho částí do sálů kongresového centra, anotace obsahu příspěvků a diskusních sekcí, popis doprovodných akcí, seznam účastníků a další užitečné informace. V minulosti ji účastníci dostávali pouze v tištěné podobě, letos chceme odlehčit ruce těm, kteří dají přednost stažení informací do mobilní aplikace.


Q: Lze dostat předem seznam účastníků?
A: Ne. Seznam účastníků dostane každý (s výjimkou největších partnerů) až jako součást konferenčních materiálů při registraci nebo, pokud si stáhne mobilní aplikaci, i do mobilu..


Q: Jsou tištěné příspěvky k dispozici před konferencí/ a nebo v průběhu konference?
A: Ne. Příspěvky z konference, k jejichž uveřejnění jsme získali souhlas, lze stáhnout z webu až po konferenci.


 

Chci se zeptat na něco jiného