Registrační podmínky

Vyberte si variantu vstupného, která Vám nejvíce vyhovuje:

 

SUPER FAST
1st 100

12.900 Kč
(+DPH)

 

První stovka registrovaných účastníků, jejichž platba bude obratem připsána na účet summitu, má slevu 7.000,- Kč ze standardního vstupného!

KOUPIT

 

VERY EARLY BIRDS
13.900 Kč
(+DPH)

 

Obzvláště včasně registrovaní účastníci, jejichž platba bude připsána na účet summitu do 30. 11. 2016 včetně, mají slevu 6.000,- Kč ze standardního vstupného!

KOUPIT

 

EARLY BIRDS
14.900 Kč
(+DPH)

 

Včasně registrovaní účastníci, jejichž platba bude připsána na účet summitu do 31. 12. 2016 včetně, mají slevu 5.000,- Kč ze standardního vstupného!

KOUPIT

 

SKUPINOVÁ
12.900 Kč
(+DPH)

 

Při účasti 3 a více účastníků z jedné firmy je cena za osobu na celou dobu trvání summitu 12.900,- Kč (+DPH).

KOUPIT

 

STANDARDNÍ
19.900 Kč
(+DPH)

 

Konferenční poplatek za osobu na celou dobu trvání summitu.

KOUPIT

 

JEDNODENNÍ VSTUP
9.900 Kč
(+DPH)

 

Cena pro účast na specializovaném programu dne 1. 2. 2016 pro jednoho účastníka.

KOUPIT

 

ČLENOVÉ SOCR ČR
12.900 Kč
(+DPH)

 

Zvýhodněné vložné pro členy Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR.

KOUPIT

 

JINÝ TYP ÚČASTI 

 

Řečníci a panelisté, novináři a zástupci partnerů po předchozí dohodě s organizátory..

REGISTRACE

 

Storno podmínky:
Účastníci mohou zrušit registraci pouze písemně.
Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně se žádné storno poplatky neplatí, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25 % ceny. Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference nebo v den jejího konání nejméně 1 hodinu před začátkem konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny.
Při zrušení registrace později než 1 hodinu před začátkem konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.

Ubytování
Ubytování si lze objednat přímo v Clarion Congress Hotel Praque prostřednictvím registračního formuláře. V tomto hotelu je pro účastníky konference zabezpečena konferenční sleva. Cena za ubytování v jednolůžkovém pokoji Standard činí 1.650,- Kč/noc (pro 1 osobu). Cena za ubytování ve dvojlůžkovém pokoji Standard činí 1.950,- Kč/noc (pro 2 osoby). Cena za ubytování v jednolůžkovém pokoji Executive činí 2.480,- Kč/noc (pro 1 osobu). Cena za ubytování ve dvojlůžkovém pokoji Executive činí 2.780,- Kč/noc (pro 2 osoby). Ubytování si platí účastníci individuálně přímo v hotelu. Ceny jsou uvedeny včetně snídaně a DPH. Storno ubytování je možné nejpozději týden před konáním Summitu, poté je účastník povinen zaplatit plnou cenu objednaného ubytování.

Konferenční vložné zahrnuje:
- Konferenční materiály
- Stravování a občerstvení specifikované v programu konference
- Účast na společenském večeru konaném dne 31. 1. 2017 (nevztahuje se na jednodenní vstup)

Konferenční vložné nezahrnuje:
- Případné náklady na parkování či ubytování v hotelu

 

  1. Vyplňte prosím registrační formulář specifikující charakter a rozsah Vaší účasti, Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě
  2. Po doručení Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické PŘEDBĚŽNÉ potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval
  3. Pokud jste platícím účastníkem, přijde Vám následně e- mailem zálohová faktura. Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
  4. Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře. Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
  5. Registrovaný účastník (dále jen „účastník“) ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb. ve spojení s 4 písm. n) a § 5 odst. 4 zákona č. 101/2000 Sb. jako uživatel adresy elektronické pošty uvedené v registračním formuláři souhlasí s tím, aby organizátor směl užít předmětnou adresu k šíření vlastních obchodních sdělení i k účelu šíření sdělení (nabídky obchodu a služeb) hlavních partnerů konference. Souhlas k šíření obchodních sdělení partnerů konference ze strany organizátora se uděluje na jeden rok.
  6. Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.
  7. V případě registrace zaslané 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
  8. Účastnický poplatek se hradí bankovním převodem. V akutním případě u registrací zaslaných 3 dny a méně před konáním konference je možné úhradu provést též u registračního pultu na konferenci, ale jen po předchozí telefonické domluvě.
  9. Po obdržení Vaší platby Vám poštou zašleme daňový doklad.
  10. Dostavte se prosím na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu (čas specifikovaný v programu pro registraci účastníků). U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
  11. Uzávěrka přihlášek je dne 16. 1. 2017.



FAQ

Často kladené otázky týkající se registrace

Q: Kdy se dozvím, že jsem registrován?
A: Vzápětí po registraci dostanete automatickou odpověď o úspěšné registraci. Do 24 hodin poté obdržíte e-mailem zálohovou fakturu. Po přijetí platby Vám bude zaslán konečný daňový doklad doporučenou poštou na vámi udanou poštovní adresu. Také obdržíte do e-mailu potvrzení o přijetí platby a můžete si v něm zkontrolovat údaje, které budou uvedeny v seznamu účastníků a na Vaší visačce.


Q: Lze se registrovat za zvýhodněnou cenu skupinového vložného, pokud účastníci nejsou přímo z jedné firmy, ale jsou členy obchodní aliance?
A: Ano. Například všechna spotřební družstva se mohou registrovat za skupinovou cenu.


Q: Lze si prostřednictvím registrace rezervovat ubytování?
A: Ano, pokud je možnost rezervace ubytování v kongresovém hotelu součástí rezervačního formuláře. Potvrzením registrace získáte i potvrzení Vámi specifikovaných rezervačních podmínek pro ubytování. Platba za ubytování se však provádí individuálně až na místě v hotelu.


Q: Lze jedno vložné rozdělit mezi 2 osoby a během 2 dnů se vystřídat, popř. lze se vystřídat v průběhu dne (dopoledne/odpoledne)?
A: Ne. Pokud má někdo zájem jen o jeden den, lze si zakoupit jednodenní vstup, jak na první, tak na druhý den.


Q: Pokud jsem řečník nebo panelista, musím se registrovat?
A: Ano, je to tak lepší. Můžete si zvolit diskusní sekci dle svého výběru, dáte nám touto cestou vědět, zda se zúčastníte společenského večera a rovněž uvedete na pravou míru vaše kontaktní údaje (pozici, kterou ve firmě zastáváte a kterou tak budete mít uvedenou v seznamu účastníků).


Q: Pokud se na mě vztahují 2 možnosti slevy (například za včasné přihlášení a skupinová sleva) – mohu je kombinovat?
A: Ne. Vyberte si prosím ten druh slevy, který je pro vás výhodnější.


Q: Co potřebuji s sebou na konferenci?
A: S sebou na akci není třeba žádné vstupenky ani potvrzení. U registračního pultu přímo na místě akce pouze nahlásíte své jméno a obdržíte konferenční materiály a visačku.


Q: Jaký je Dresscode?
A: Dresscode na konferenci i společenský večer je business suit či jiné adekvátní oblečení.


Q: Pokud se zpozdím, budu na konferenci vpuštěn?
A: Ano. Registrace konference je možná v průběhu celého dne, ale ve vlastním zájmu raději přijďte včas!


 

Často kladené otázky týkající se platby

Q: Co všechno zahrnuje konferenční poplatek?
A: Zahrnuje účast na konferenci v požadovaném rozsahu, vždy včetně společenského večera a rovněž veškeré konferenční stravování v průběhu konference, konferenční materiály a po akci možnost přístupu do chráněné zóny webu s konferenčními příspěvky.


Q: Lze za účast zaplatit až na místě?
A: Ano, ale jen v nouzových situacích a po předchozí telefonické dohodě s konferenčním sekretariátem. Současně riskujete, že se již nedostanete na diskusní sekci dle svého zájmu.


Q: Přijímáte na místě platby kartou?
A: Ano, ale jen po předchozí telefonické dohodě s konferenčním sekretariátem.


 

Často kladené otázky týkající se rezervace, kontaktu s dalšími účastníky

Q: Lze si rezervovat místo v rámci konferenčního sálu?
A: Ne. V průběhu konference mají místa vyhrazena jen klíčoví řečníci a VIP hosté. Pouze na společenský večer mají platinoví a zlatí partneři rezervovány své stoly.


Q: Mohu navštívit jinou diskusní sekci, než do které jsem se přihlásil?
A: Raději ne. Podle zájmu při přihlášení je plánována kapacita sekcí s garantovanou možností si najít místo na sezení. Pokud se rozhodnete navštívit jinou sekci, riskujete, že se do příslušné místnosti nevejdete.


 

Otázky týkající se konferenčních materiálů

Q: Co obsahují informační materiály k Retail Summitu, které mohu obdržet v tištěné či digitální podobě?
A: Je to konferenční složka, která obsahuje informace o aktuálním programu, umístění jeho částí do sálů kongresového centra, anotace obsahu příspěvků a diskusních sekcí, popis doprovodných akcí, seznam účastníků a další užitečné informace. V minulosti ji účastníci dostávali pouze v tištěné podobě, letos chceme odlehčit ruce těm, kteří dají přednost stažení informací do mobilní aplikace.


Q: Lze dostat předem seznam účastníků?
A: Ne. Seznam účastníků dostane každý (s výjimkou největších partnerů) až jako součást konferenčních materiálů při registraci nebo, pokud si stáhne mobilní aplikaci, i do mobilu..


Q: Jsou tištěné příspěvky k dispozici před konferencí/ a nebo v průběhu konference?
A: Ne. Příspěvky z konference, k jejichž uveřejnění jsme získali souhlas, lze stáhnout z webu až po konferenci.


 

Chci se zeptat na něco jiného