Registrační podmínky

Vyberte si variantu vstupného, která Vám nejvíce vyhovuje:

 

SUPER FAST
1st 100

12.900 Kč
(+DPH)

 

První stovka registrovaných účastníků, jejichž platba bude obratem připsána na účet summitu, má slevu 7.000,- Kč ze standardního vstupného!

VYPRODÁNO

 

VERY EARLY BIRDS
13.900 Kč
(+DPH)

 

Obzvláště včasně registrovaní účastníci, jejichž platba bude připsána na účet summitu do 30. 11. 2016 včetně, mají slevu 6.000,- Kč ze standardního vstupného!

VYPRODÁNO

 

EARLY BIRDS
14.900 Kč
(+DPH)

 

Včasně registrovaní účastníci, jejichž platba bude připsána na účet summitu do 31. 12. 2016 včetně, mají slevu 5.000,- Kč ze standardního vstupného!

KOUPIT

 

SKUPINOVÁ
12.900 Kč
(+DPH)

 

Při účasti 3 a více účastníků z jedné firmy je cena za osobu na celou dobu trvání summitu 12.900,- Kč (+DPH).

KOUPIT

 

STANDARDNÍ
19.900 Kč
(+DPH)

 

Konferenční poplatek za osobu na celou dobu trvání summitu.

KOUPIT

 

JEDNODENNÍ VSTUP
9.900 Kč
(+DPH)

 

Cena pro účast na specializovaném programu dne 1. 2. 2017 pro jednoho účastníka.

KOUPIT

 

ČLENOVÉ SOCR ČR
12.900 Kč
(+DPH)

 

Zvýhodněné vložné pro členy Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR.

KOUPIT

 

JINÝ TYP ÚČASTI 

 

Řečníci a panelisté, novináři a zástupci partnerů po předchozí dohodě s organizátory..

REGISTRACE

 

Storno podmínky:
Účastníci mohou zrušit registraci pouze písemně.
Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně se žádné storno poplatky neplatí, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25 % ceny. Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference nebo v den jejího konání nejméně 1 hodinu před začátkem konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny.
Při zrušení registrace později než 1 hodinu před začátkem konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.

Ubytování
Zajistěte si ubytování přímo v Clarion Congress Hotelu Prague za nejvýhodnějších podmínek. Cena za ubytování v jednolůžkovém pokoji Standard činí 1.650,- Kč/noc (pro 1 osobu). Cena za ubytování ve dvojlůžkovém pokoji Standard činí 1.950,- Kč/noc (pro 2 osoby). Cena za ubytování v jednolůžkovém pokoji Executive činí 2.480,- Kč/noc (pro 1 osobu). Cena za ubytování ve dvojlůžkovém pokoji Executive činí 2.780,- Kč/noc (pro 2 osoby). Ubytování si platí účastníci individuálně přímo v hotelu. Ceny jsou uvedeny včetně snídaně a DPH. Storno ubytování je možné nejpozději týden před konáním Summitu, poté je účastník povinen zaplatit plnou cenu objednaného ubytování.

Ubytování se speciální slevou pro účastníky Retail Summitu 2017 rezervujte pod tímto odkazem. Při nejasnostech je k dispozici rezervační oddělení hotelu na telefonním čísle +420 211 131 118.

Konferenční vložné zahrnuje:
- Konferenční materiály
- Stravování a občerstvení specifikované v programu konference
- Účast na společenském večeru konaném dne 31. 1. 2017 (nevztahuje se na jednodenní vstup)

Konferenční vložné nezahrnuje:
- Případné náklady na parkování či ubytování v hotelu

 

  1. Vyplňte prosím registrační formulář specifikující charakter a rozsah Vaší účasti, Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě
  2. Po doručení Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické PŘEDBĚŽNÉ potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval
  3. Pokud jste platícím účastníkem, přijde Vám následně e- mailem zálohová faktura. Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
  4. Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře. Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
  5. Registrovaný účastník (dále jen „účastník“) ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb. ve spojení s 4 písm. n) a § 5 odst. 4 zákona č. 101/2000 Sb. jako uživatel adresy elektronické pošty uvedené v registračním formuláři souhlasí s tím, aby organizátor směl užít předmětnou adresu k šíření vlastních obchodních sdělení i k účelu šíření sdělení (nabídky obchodu a služeb) hlavních partnerů konference. Souhlas k šíření obchodních sdělení partnerů konference ze strany organizátora se uděluje na jeden rok.
  6. Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.
  7. V případě registrace zaslané 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
  8. Účastnický poplatek se hradí bankovním převodem. V akutním případě u registrací zaslaných 3 dny a méně před konáním konference je možné úhradu provést též u registračního pultu na konferenci, ale jen po předchozí telefonické domluvě.
  9. Po obdržení Vaší platby Vám poštou zašleme daňový doklad.
  10. Dostavte se prosím na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu (čas specifikovaný v programu pro registraci účastníků). U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
  11. Uzávěrka přihlášek je dne 16. 1. 2017.



FAQ

Často kladené otázky týkající se registrace

Q: Kdy se dozvím, že jsem registrován?
A: Vzápětí po registraci dostanete automatickou odpověď o úspěšné registraci. Do 24 hodin poté obdržíte e-mailem zálohovou fakturu. Po přijetí platby Vám bude zaslán konečný daňový doklad doporučenou poštou na vámi udanou poštovní adresu. Také obdržíte do e-mailu potvrzení o přijetí platby a můžete si v něm zkontrolovat údaje, které budou uvedeny v seznamu účastníků a na Vaší visačce.


Q: Lze se registrovat za zvýhodněnou cenu skupinového vložného, pokud účastníci nejsou přímo z jedné firmy, ale jsou členy obchodní aliance?
A: Ano. Například všechna spotřební družstva se mohou registrovat za skupinovou cenu.


Q: Lze si prostřednictvím registrace rezervovat ubytování?
A: Ano. Účastníci Retail Summitu mají možnost rezervace ubytování přímo v Clarion Congress Hotelu Prague za výhodných podmínek. Slevu na ubytování lze čerpat rezervací přes odkaz, který účastníkům přijde spolu s potvrzením registrace.


Q: Lze jedno vložné rozdělit mezi 2 osoby a během 2 dnů se vystřídat, popř. lze se vystřídat v průběhu dne (dopoledne/odpoledne)?
A: Ne. Pokud má někdo zájem jen o jeden den, lze si zakoupit jednodenní vstup, jak na první, tak na druhý den.


Q: Pokud jsem řečník nebo panelista, musím se registrovat?
A: Ano, je to tak lepší. Můžete si zvolit diskusní sekci dle svého výběru, dáte nám touto cestou vědět, zda se zúčastníte společenského večera a rovněž uvedete na pravou míru vaše kontaktní údaje (pozici, kterou ve firmě zastáváte a kterou tak budete mít uvedenou v seznamu účastníků).


Q: Pokud se na mě vztahují 2 možnosti slevy (například za včasné přihlášení a skupinová sleva) – mohu je kombinovat?
A: Ne. Vyberte si prosím ten druh slevy, který je pro vás výhodnější.


Q: Co potřebuji s sebou na konferenci?
A: S sebou na akci není třeba žádné vstupenky ani potvrzení. U registračního pultu přímo na místě akce pouze nahlásíte své jméno a obdržíte konferenční materiály a visačku.


Q: Jaký je Dresscode?
A: Dresscode na konferenci i společenský večer je business suit či jiné adekvátní oblečení.


Q: Pokud se zpozdím, budu na konferenci vpuštěn?
A: Ano. Registrace konference je možná v průběhu celého dne, ale ve vlastním zájmu raději přijďte včas!


 

Často kladené otázky týkající se platby

Q: Co všechno zahrnuje konferenční poplatek?
A: Zahrnuje účast na konferenci v požadovaném rozsahu, vždy včetně společenského večera a rovněž veškeré konferenční stravování v průběhu konference, konferenční materiály a po akci možnost přístupu do chráněné zóny webu s konferenčními příspěvky.


Q: Lze za účast zaplatit až na místě?
A: Ano, ale jen v nouzových situacích a po předchozí telefonické dohodě s konferenčním sekretariátem. Současně riskujete, že se již nedostanete na diskusní sekci dle svého zájmu.


Q: Přijímáte na místě platby kartou?
A: Ano, ale jen po předchozí telefonické dohodě s konferenčním sekretariátem.


 

Často kladené otázky týkající se rezervace, kontaktu s dalšími účastníky

Q: Lze si rezervovat místo v rámci konferenčního sálu?
A: Ne. V průběhu konference mají místa vyhrazena jen klíčoví řečníci a VIP hosté. Pouze na společenský večer mají platinoví a zlatí partneři rezervovány své stoly.


Q: Mohu navštívit jinou diskusní sekci, než do které jsem se přihlásil?
A: Raději ne. Podle zájmu při přihlášení je plánována kapacita sekcí s garantovanou možností si najít místo na sezení. Pokud se rozhodnete navštívit jinou sekci, riskujete, že se do příslušné místnosti nevejdete.


 

Otázky týkající se konferenčních materiálů

Q: Co obsahují informační materiály k Retail Summitu, které mohu obdržet v tištěné či digitální podobě?
A: Je to konferenční složka, která obsahuje informace o aktuálním programu, umístění jeho částí do sálů kongresového centra, anotace obsahu příspěvků a diskusních sekcí, popis doprovodných akcí, seznam účastníků a další užitečné informace. V minulosti ji účastníci dostávali pouze v tištěné podobě, letos chceme odlehčit ruce těm, kteří dají přednost stažení informací do mobilní aplikace.


Q: Lze dostat předem seznam účastníků?
A: Ne. Seznam účastníků dostane každý (s výjimkou největších partnerů) až jako součást konferenčních materiálů při registraci nebo, pokud si stáhne mobilní aplikaci, i do mobilu..


Q: Jsou tištěné příspěvky k dispozici před konferencí/ a nebo v průběhu konference?
A: Ne. Příspěvky z konference, k jejichž uveřejnění jsme získali souhlas, lze stáhnout z webu až po konferenci.


 

Chci se zeptat na něco jiného