Registrační podmínky

Vyberte si variantu vstupného, která Vám nejvíce vyhovuje:

 

SUPER FAST
1st 100

12.900 Kč
(+DPH)

 

První stovka registrovaných účastníků, jejichž platba bude obratem připsána na účet summitu, má slevu 7.000,- Kč ze standardního vstupného!

KOUPIT

 

VERY EARLY BIRDS
13.900 Kč
(+DPH)

 

Obzvláště včasně registrovaní účastníci, jejichž platba bude připsána na účet summitu do 30. 11. 2016 včetně, mají slevu 6.000,- Kč ze standardního vstupného!

KOUPIT

 

EARLY BIRDS
14.900 Kč
(+DPH)

 

Včasně registrovaní účastníci, jejichž platba bude připsána na účet summitu do 31. 12. 2016 včetně, mají slevu 5.000,- Kč ze standardního vstupného!

KOUPIT

 

SKUPINOVÁ
12.900 Kč
(+DPH)

 

Při účasti 3 a více účastníků z jedné firmy je cena za osobu na celou dobu trvání summitu 12.900,- Kč (+DPH).

KOUPIT

 

STANDARDNÍ
19.900 Kč
(+DPH)

 

Konferenční poplatek za osobu na celou dobu trvání summitu.

KOUPIT

 

JEDNODENNÍ VSTUP
9.900 Kč
(+DPH)

 

Cena pro účast na specializovaném programu dne 1. 2. 2016 pro jednoho účastníka.

KOUPIT

 

ČLENOVÉ SOCR ČR
12.900 Kč
(+DPH)

 

Zvýhodněné vložné pro členy Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR.

KOUPIT

 

JINÝ TYP ÚČASTI 

 

Řečníci a panelisté, novináři a zástupci partnerů po předchozí dohodě s organizátory..

REGISTRACE

 

Storno podmínky:
Účastníci mohou zrušit registraci pouze písemně.
Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně se žádné storno poplatky neplatí, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25 % ceny. Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference nebo v den jejího konání nejméně 1 hodinu před začátkem konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny.
Při zrušení registrace později než 1 hodinu před začátkem konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.

Ubytování
Ubytování si lze objednat přímo v Clarion Congress Hotel Praque prostřednictvím registračního formuláře. V tomto hotelu je pro účastníky konference zabezpečena konferenční sleva. Cena za ubytování v jednolůžkovém pokoji Standard činí 1.400,- Kč/noc (pro 1 osobu). Cena za ubytování ve dvojlůžkovém pokoji Standard činí 1.700,- Kč/noc (pro 2 osoby). Cena za ubytování v jednolůžkovém pokoji Executive činí 2.740,- Kč/noc (pro 1 osobu). Cena za ubytování ve dvojlůžkovém pokoji Executive činí 3.040,- Kč/noc (pro 2 osoby). Ubytování si platí účastníci individuálně přímo v hotelu. Ceny jsou uvedeny včetně snídaně a DPH. Storno ubytování je možné nejpozději týden před konáním Summitu, poté je účastník povinen zaplatit plnou cenu objednaného ubytování.

Konferenční vložné zahrnuje:
- Konferenční materiály
- Stravování a občerstvení specifikované v programu konference
- Účast na společenském večeru konaném dne 31. 1. 2017 (nevztahuje se na jednodenní vstup)

Konferenční vložné nezahrnuje:
- Případné náklady na parkování či ubytování v hotelu

 

  1. Vyplňte prosím registrační formulář specifikující charakter a rozsah Vaší účasti, Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě
  2. Po doručení Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické PŘEDBĚŽNÉ potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval
  3. Pokud jste platícím účastníkem, přijde Vám následně e- mailem zálohová faktura. Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
  4. Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře. Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
  5. Registrovaný účastník (dále jen „účastník“) ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb. ve spojení s 4 písm. n) a § 5 odst. 4 zákona č. 101/2000 Sb. jako uživatel adresy elektronické pošty uvedené v registračním formuláři souhlasí s tím, aby organizátor směl užít předmětnou adresu k šíření vlastních obchodních sdělení i k účelu šíření sdělení (nabídky obchodu a služeb) hlavních partnerů konference. Souhlas k šíření obchodních sdělení partnerů konference ze strany organizátora se uděluje na jeden rok.
  6. Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.
  7. V případě registrace zaslané 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
  8. Účastnický poplatek se hradí bankovním převodem. V akutním případě u registrací zaslaných 3 dny a méně před konáním konference je možné úhradu provést též u registračního pultu na konferenci, ale jen po předchozí telefonické domluvě.
  9. Po obdržení Vaší platby Vám poštou zašleme daňový doklad.
  10. Dostavte se prosím na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu (čas specifikovaný v programu pro registraci účastníků). U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
  11. Uzávěrka přihlášek je dne 16. 1. 2017.