25–27 / 3 / 2024
Kongresové centrum Praha
  • 1400+
    účastníků
  • 85+
    řečníků
  • 65+
    partnerů

Téma 30. ročníku:

Opening Minds & Markets

rs24_vizual_2.jpg
Děkujeme za účast na 30. ročníku Retail Summitu!
Naše další konference

Téma Retail Summitu 2024

Jubilejní 30. ročník vrcholového setkání klíčových hráčů obchodního trhu se zaměřil na otevřenost. Chceme-li se vypořádat s nároky současné doby, musíme být otevření novým myšlenkám, trhům a zákazníkům. Proto účastníci diskutovali nové možnosti spolupráce, inovace a obchodní modely budoucnosti. Podívejte se na video zachycující v jedné minutě atmosféru této prestižní události.

Vrcholové setkání, na kterém nemůžete chybět

Zúčastněte se setkání klíčových hráčů středoevropského obchodního trhu. Načerpejte nové informace, inspiraci a energii pro další rozvoj svého byznysu. Navažte nové kontakty, utužte ty stávající.

Kdo se Retail Summitu účastní?

veselovsky_1.jpg

Proč se zúčastnit Retail Summitu?

Retail Summit patří mezi největší obchodní konference v Evropě. Od roku 1995 je hlavní platformou pro všechny, kteří chtějí růst a posilovat svou přítomnost na českém a středoevropském trhu.

Chci u toho být jako:
  • Alena Střížová
    prokuristka, vedoucí oddělení Lidských zdrojů, dm drogerie markt
    Jsem přesvědčená, že Retail Summit byl, je a bude katalyzátorem změn k lepšímu, nejen v retailu.
  • Alena Střížová
    prokuristka, vedoucí oddělení Lidských zdrojů, dm drogerie markt
    Jsem přesvědčená, že Retail Summit byl, je a bude katalyzátorem změn k lepšímu, nejen v retailu.
  • Jannis Samaras
    náčelník, Kofola
    To, že to byl Retail Summit se skvělou energii a dobře naladěnými lidmi, jsem slyšel v kuloárech a cítil všude.
  • Jannis Samaras
    náčelník, Kofola
    To, že to byl Retail Summit se skvělou energii a dobře naladěnými lidmi, jsem slyšel v kuloárech a cítil všude.
  • Albrecht Hornbach
    Albrecht Hornbach
    předseda představenstva, Hornbach
    Myslím, že v dnešní době, kdy dochází k tolika změnám v retailu, je tato konference velmi důležitá. Maloobchodníci se sejdou všichni na jednom místě, vymění si názory na budoucnost a proberou výzvy digitální transformace. A dát jim pro to prostor a příležitost je velmi cenné.
  • Albrecht Hornbach
    Albrecht Hornbach
    předseda představenstva, Hornbach
    Myslím, že v dnešní době, kdy dochází k tolika změnám v retailu, je tato konference velmi důležitá. Maloobchodníci se sejdou všichni na jednom místě, vymění si názory na budoucnost a proberou výzvy digitální transformace. A dát jim pro to prostor a příležitost je velmi cenné.
  • Jiří Nehasil
    generální ředitel, MAKRO Cash & Carry ČR
    Akce má rok od roku stoupající úroveň a atraktivitu pro publikum.
  • Jiří Nehasil
    generální ředitel, MAKRO Cash & Carry ČR
    Akce má rok od roku stoupající úroveň a atraktivitu pro publikum.
  • Zdeněk Jahoda
    Zdeněk Jahoda
    generální ředitel, EMCO
    Já jsem byl vždy rád, když jsem za celý den Retail Summitu dostal jednu myšlenku, která byla dobrá, a mohl jsem ji dále rozvíjet. A to úplně stačí. Nikde jinde než v prostředí, kde je spousta zkušených lidí jako tady, tu myšlenku nedostanete.
  • Zdeněk Jahoda
    Zdeněk Jahoda
    generální ředitel, EMCO
    Já jsem byl vždy rád, když jsem za celý den Retail Summitu dostal jednu myšlenku, která byla dobrá, a mohl jsem ji dále rozvíjet. A to úplně stačí. Nikde jinde než v prostředí, kde je spousta zkušených lidí jako tady, tu myšlenku nedostanete.
  • Tomáš Vala
    CEO, Siko koupelny a kuchyně
    Moji prezentaci v hlavním sále na Retail Summitu 2019 před cca 800 lidmi považuji za předěl v mém životě. Do té doby jsem byl pouze „hardworker“, od té doby jsem právě i díky Retail Summitu také „networker“ a prakticky se nezastavil...
  • Tomáš Vala
    CEO, Siko koupelny a kuchyně
    Moji prezentaci v hlavním sále na Retail Summitu 2019 před cca 800 lidmi považuji za předěl v mém životě. Do té doby jsem byl pouze „hardworker“, od té doby jsem právě i díky Retail Summitu také „networker“ a prakticky se nezastavil...
  • Stanislav Zrcek
    Vice President Retail Segment Eastern Europe & Channel Director EMEA, Diebold Nixdorf
    My se Retail Summitu účastníme každý rok a musím říct, že každý rok je to lepší. Tohle je to jedinečné pódium pro střetnutí lidí z oblasti retailu, technologií, dodavatelů, výrobců .. a ta výměna názorů mezi nimi je na tom to nejlepší!
  • Stanislav Zrcek
    Vice President Retail Segment Eastern Europe & Channel Director EMEA, Diebold Nixdorf
    My se Retail Summitu účastníme každý rok a musím říct, že každý rok je to lepší. Tohle je to jedinečné pódium pro střetnutí lidí z oblasti retailu, technologií, dodavatelů, výrobců .. a ta výměna názorů mezi nimi je na tom to nejlepší!
  • Stefan Hoppe
    Board-Member, Kaufland International
    Každý, kdo chce být v Čechách obchodním leadrem, by na Retail Summitu neměl chybět. Jsem rád, že Kaufland se účastní této akce pravidelně a společně s ostatními tak může přinášet nové trendy a inspirovat.
  • Stefan Hoppe
    Board-Member, Kaufland International
    Každý, kdo chce být v Čechách obchodním leadrem, by na Retail Summitu neměl chybět. Jsem rád, že Kaufland se účastní této akce pravidelně a společně s ostatními tak může přinášet nové trendy a inspirovat.
  • Petr Bena
    Místopředseda představenstva, Alza
    Retail Summit je jedinečná akce, která zahrnuje svět retailu v celé své pestrosti a různorodosti. Ideální místo pro inspiraci či kontakty.
  • Petr Bena
    Místopředseda představenstva, Alza
    Retail Summit je jedinečná akce, která zahrnuje svět retailu v celé své pestrosti a různorodosti. Ideální místo pro inspiraci či kontakty.
  • Zuzana Žubor Kágerová
    Sales Director, Zvolenská mliekareň
    Byť súčasťou Retail Summitu je nevyhnutnosť v prípade, že sa chcete presadiť na novom trhu, skvelá príležitosť navnímať potreby obchodných partnerov a zoznámiť sa s prostredím.
  • Zuzana Žubor Kágerová
    Sales Director, Zvolenská mliekareň
    Byť súčasťou Retail Summitu je nevyhnutnosť v prípade, že sa chcete presadiť na novom trhu, skvelá príležitosť navnímať potreby obchodných partnerov a zoznámiť sa s prostredím.
Zobrazit další

Ohlasy v médiích

Podívejte se, jak o Retail Summitu a ocenění Mastercard Obchodník roku informují média.
Zobrazit další

Nejvýznamnější partneři minulého ročníku

Chci se stát partnerem konference

Partnerství pro vás připravíme na míru vašim potřebám.
Výhody partnerství

Aktuálně z Blue Events

Zobrazit archiv aktualit
New Retail Summit 2024: Jak znovu růst, zdravě a udržitelně
07. 04. 2024
Podobně jako český trh se i ten slovenský v minulém roce potýkal s dopady inflační krize a snaha stabilizovat se vedla ke stagnaci. Nyní je čas
Zobrazit článek
Retail Summit 2024: Bude lépe, ale musíme si to odpracovat
02. 04. 2024
Tři dny, čtrnáct set účastníků, šest tisíc šálků kávy a nepočítaně nových nápadů, postřehů a kontaktů. To byl 30. ročník konference Retail Summit z
Zobrazit článek
CIO Agenda 2024: Klíčové je přiznat si, že se to může stát i vám
29. 02. 2024
Rok 2023 byl v mnohém zlomový. Hackeři a kyber podvodníci vyvíjejí stále sofistikovanější způsoby průniku do systémových sítí firem, zároveň se jim s
Zobrazit článek