Paralelní programové bloky

28.–30. 3. 2023 Kongresové centrum Praha

ÚTERÝ - 5. DUBNA 2022

1630 - 1800 D. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

D1. MARKETINGOVÁ (R)EVOLUCE: OD TRANSAKCÍ BLÍŽE K ZÁKAZNÍKŮM

Moderuje:

Jan Moravec, Senior Account Executive, Salesforce

Témata:

Opravdu víte, kdo jsou vaši zákazníci a co skutečně chtějí a očekávají? Marketéři příliš dlouho spoléhali na externí zdroje. Nyní, když data zaplavují každou firmu a cookies pomalu odzvonilo, si mnozí uvědomují, že potřebují mnohem osobnější přístup – a to i v otázce sběru a využití dat. Někteří to mohou vnímat jako revoluci nebo dokonce hrozbu, ale je dobré na to nahlížet jako na evoluci pomáhající každému, kdo se nebojí měnit transakce v bližší vztahy se svými zákazníky a neustále překonávat jejich očekávání.

Panelisté:

  • Vladimír Hanzlík, Director, Industry Perspectives - Retail & Consumer Goods, Salesforce

  • Michal Rulík, Strategic Enterprise Account Executive, Salesforce Marketing Cloud

D2. TECHNOLOGIE PRO EFEKTIVNĚJŠÍ OBCHOD

Moderuje:

Ivana Karhanová, Marketing Director, Adastra

Témata:

Revoluce v kamenných obchodech je tu! Chcete mít stejná data o efektivitě promo kampaní jako mají online marketéři? Představte si, že máte různé sekundární POS displeje v místním supermarketu. Kde prodáváte více? U vchodu, u pokladny nebo na čele? A prodáváte více z POS stojanů nebo z regálů? Tato data je nyní snadné získat, řídit se jimi a zvýšit prodeje.

Panelisté:

  • Petr Blabla, Head of Digital Retail & Adastra Lab, Adastra Czech Republic

  • Petr Břoušek, Trade & Digital Marketing Director, LEGO Group

  • Pavel Císař, Trade Marketing Manager, Plzeňský Prazdroj

  • Milan Havlíček, Sales Director, Yieldigo

  • Ján Herda, CEO, NOV

STŘEDA - 6. DUBNA 2022

0900 - 1100 E. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

E1. ODOLNÝ DODAVATELSKÝ ŘETĚZEC – NOVÉ PARADIGMA OBCHODU

Moderuje:

Patricia Jakešová, CEO LLC Sluno Ukraine, U & SLUNO

Témata:

Dlouho vyvíjená a lety osvědčená praxe plánování výroby a výkonu firem se může rychle rozklížit vlivem náhlých výkyvů v dodávkách, špatně předvídatelné poptávky a nových impulsů (např. zelené iniciativy). Jak odhadnout, co bude dál, na co se připravit, abychom obstáli v rychle se měnících vstupních podmínkách? Účastníci panelu budou diskutovat o výzvách a příležitostech, které jim poslední rok přinesl, a o postupech při optimalizaci všech článků dodavatelského řetězce, včetně nároků na lidi a technologie. Nové paradigma obchodu, ať už kamenného nebo e-commerce, bude hodně záviset na odolnosti, odpovědnosti a schopnosti firem vytvářet nové synergie.

Panelisté:

  • Milan Bartoš, Head of Sales, VAFO Praha

  • Lukáš Krupka, Manažer v oddělení supply chain & operations, EY

  • Martin Marek, Group Chief Operating Officer, CEO CZ&SK, DoDo Czech

  • Konstantin Margaretis, CEO & Co Founder, Skladon

  • Katarina Navrátilová, generální ředitelka, Tesco Stores ČR

  • Jannis Samaras, náčelník, Kofola ČeskoSlovensko

E2. BEZ SPOJENÍ ONLINE A OFFLINE TO NEJDE, V OBCHODĚ ANI V MARKETINGU

Moderuje:

Bronislav Kvasnička, CEO, Wunderman Thompson Prague

Témata:

Kamenným prodejnám hrozí zánik! Kolikrát jsme toto již slyšeli. Naopak se ukazuje, že offline prodej se na své cestě k masivní digitalizaci zákaznické zkušenosti inspiruje u e-commerce. Nastává tedy znovuzrození fyzického nakupování? Pravda je, že online a offline shopping má stejně silné přednosti i nedostatky. Jak tyto zdánlivě nesmiřitelné světy tedy strategicky propojovat? Do kterých nových technologií musí retail investovat? Jak data pomáhají personalizovat nabídku a služby a jak maximalizovat prodeje v propojeném online a offline světě?

Panelisté:

  • Pavel Bulowski, CMO a spoluzakladatel, Meiro Customer Data Platform

  • František Gregor, jednatel skupiny a E-commerce Director, Sportisimo

  • Miroslav Krupa, CEO, U & SLUNO

  • Jiří Nehasil, Sales & Operations Director, MAKRO Cash & Carry ČR

E3. PURPOSE: ABY PODNIKÁNÍ DÁVALO SMYSL

Moderuje:

David Antoš, Principal, BCG

Témata:

Aby strategie firmy dávala skutečný smysl, je užitečné si určit, proč firma vlastně existuje – nad rámec toho, co dělá, vyrábí nebo prodává. Sdílený „purpose“ nastavuje mantinely rozhodování, inspiruje zaměstnance a motivuje k transformaci a růstu. Zároveň podporuje strategické zaměření, přispívá k udržení zákazníků a v neposlední řadě má pozitivní společenský přesah. Některé organizace už mají své „proč“ jasně dané a komunikované. Výzkumy potvrzují, že tyto společnosti dosahují výrazně lepších dlouhodobých finančních výsledků než jejich konkurenti. „Purpose“ musí být originální a skutečně vycházet z jádra společnosti: nedá se nahradit chytlavým sloganem anebo generickou definicí. Jak nalézt a komunikovat své PROČ a jak to může změnit každodenní provoz i výkonnost, si ukážeme na příkladech předních lokálních i zahraničních obchodníků a výrobců.

Panelisté:

  • Monika Černíková, Principal, BCG

  • Jitka Dvořáková, generální ředitelka, CZC

  • Ctirad Nedbálek, VP Human Resources & Sustainability, Albert

  • Martin Pisklák, CFO, Kofola

  • Tomáš Vala, CEO, SIKO KOUPELNY a KUCHYNĚ

1130 - 1330 F. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

F1. JAK ZVÝŠIT ATRAKTIVITU KAMENNÉHO OBCHODU

Moderuje:

Romana Duníková, Customer Success Leader a Jakub Špika, Commercial Director, NielsenIQ

Témata:

Nákupní chování Čechů prošlo za poslední dva roky největší revolucí od vstupu mezinárodních řetězců na český trh. Co konkrétně se změnilo a jaké jsou současné trendy v nakupování? Jaký to má dopad na místo prodeje? V čem se můžou kamenné prodejny inspirovat a poučit od vítěze covidové krize, kterým je jednoznačně online? Co udržitelnost a jak se vším zamává současná energetická krize a rostoucí ceny? Živou diskuzi panelistů doplní relevantní a přesná data NielsenIQ.

Panelisté:

  • David Čermák, CEO, Momentum

  • Jaroslav Dvořák, Director, Product Management - Platforms & Merchant relationships, Mastercard

  • Martina Horká, jednatelka, vedoucí marketingu a nákupu, dm drogerie markt

  • Josef Jukl, National Key Account Manager, Plzeňský Prazdroj

  • Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Skupina COOP

  • Jan Teplý, ředitel obchodu, marketingu a nákupu, Madeta

  • David Vacl, Head of Pricing and Supply Chain Management, MallGroup

F2. SMYSLUPLNÁ UDRŽITELNOST PRO OBCHOD A VÝROBU

Moderuje:

Anna Bezděková, CFO, Deloitte Central Europe

Témata:

Kdy se svět rozhodl pro změnu směrující k udržitelnému obchodu a výrobě, v rámci které se mnoho subjektů zavázalo být uhlíkově neutrální do několika nadcházejících let či desetiletí? A co tyto jejich cíle znamenají? Seznamte se s přístupem nejen světových a lokálních retailových velikánů, jejichž strategie začíná u nemovitostí a (ne)končí u obalů, ale také rolí bank, které významně přispívají k budování udržitelného byznysu ostatních.

Panelisté:

  • Barbora Geršlová, Country Sustainability Manager pro CZ/SK/HU, IKEA

  • Richard J. Keery, CEO, HSBC

  • Tomáš Lesa, ředitel nákupu, MP Krásno

  • Dmitrij Lipovskij, Founder & CEO, GreenTech

  • Václav Šíma, Head of Building Department, Penny Market

F3. ZÁKAZNICKÁ ZKUŠENOST V NON-FOOD SVĚTĚ

Moderuje:

Matěj Kapošváry, COO, Shopsys

Témata:

O tématu zákaznické zkušenosti se na konferencích mluví už roky. I přes to, že existují best practices a čím dál tím sofistikovanější nástroje, všichni z vlastních zkušeností víme, že některé nákupní zážitky mají k ideálu daleko. Co jsou bariéry, které prodejcům znemožňují doručit perfektní zážitek? A jak je překonat, aby byl zákazník v dnešním omnichannelovém světě skutečně centrem pozornosti? Sekce je zaměřena na non-food segmenty.

Panelisté:

  • Marek Duda, Head of Sales & Marketing, Retino

  • Lukáš Havlásek, Director Web & Innovations, Notino

  • Maciej Ornowski, Managing Director, Reesink Logistic Solutions Poland

  • Radim Roženek, vedoucí oddělení online obchodu, Tescoma