Paralelní programové bloky

28.–30. 3. 2023 Kongresové centrum Praha

STŘEDA - 29. BŘEZNA 2023

1630 - 1815 D. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

D1. TECHNOLOGIE PRO EFEKTIVNĚJŠÍ OBCHOD

Moderuje: Ivana Karhanová, Marketing Director, Adastra

Revoluce v kamenných obchodech vstupuje do další fáze! Přijďte si poslechnout a prohlédnout, jak se chování zákazníků v kamenných obchodech daří monitorovat a měřit a o kolik se dá reálně zvýšit prodej. Sbírejte tvrdá data z fyzického světa o chování nakupujících a upravujte podle toho planogramy, prodejní akce a speciální nabídky.

D2. JAKÝ MARKETING FUNGUJE V KRIZI

Moderuje: Jan Patera, Partner, Blue Events

Zkušení radí – pokud to jen trochu jde, udržte si v krizi aktivní marketing, vyděláte na tom víc, protože si „zaděláte“ na budoucí poptávku a vyniknete. Od teorie se v této sekci dostaneme k praxi a ukážeme si konkrétní případové studie úspěšných kampaní, které prodávaly i v době krize, vyžadovaly ale nový pohled na straně klienta.

ČTVRTEK - 30. BŘEZNA 2023

0900 - 1100 E. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

E1. CO DĚLAT, KDYŽ SLEVA NESTAČÍ

Moderuje: Tomáš Drtina, Managing Partner, Incomind

Rok 2022 znamenal velkou výzvu pro práci s cenou a promocemi obecně. V době rekordní inflace staré metody včetně plošných slev přestávají fungovat. Co jiného nabídnout? Jakou roli budou hrát rekordně rostoucí privátní značky? Co všechno mohou obchodníci vytěžit  z cílených nabídek slev z rámci card linked marketingu? Jak se podařilo propojit věrnostní program a slevové akce v jeden klub věrných zákazníků? O své zkušenosti se podělí také zástupci výroby.

E2. K TRANSFORMACI NEVEDE JEN JEDNA CESTA

Moderuje: Pavel Špryňar, Director, Deloitte Digital

Nedávné představy o transformaci jako o skokové změně v organizaci s pečlivě připravovaným plánem a dopady do organizace formou velkého programu vzaly v posledních turbulentních letech za své. Byly nahrazeny různými cestami ve formě dílčích změnových projektů, agilního řízení, postupných změn, reakcí. Jaké jsou příklady úspěšných cest a jakou roli hraje dlouhodobá strategie?

E3. INTELIGENTNÍ RETAIL MANAGEMENT

Moderuje: Andrea Szymeczek, Consultant, Quant Retail

Proč je integrované řešení často výhodnější než sada samostatných nástrojů, byť by v součtu nabízely více funkcí? O svou zkušenost se zefektivněním retailových procesů na jedné integrované platformě, která řeší layouty prodejen, planogramy, správu produktů, demand planning, tisk cenovek, store checky, task management a mnoho dalšího, se podělí zástupci společností LKQ, NOTINO, Dr.Max a Quant Retail.

1130 - 1330 F. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

F1. CO A JAK ZMĚNIT V E-COMMERCE

Moderuje: Martin Dolejš, Business Development Director CZ/SK, Mastercard

Přehřátý růst online prodejů zchladil skokový pokles poptávky. Co dále? Jak zamíchá kartami nástup online tržišť? Jaké další příležitosti se otevírají pro e-commerce ve střední Evropě a jaké inovace očekávat? Co se stane, když cíleně významně zredukujete vaši nabídku na e-shopu? A jaké jsou trendy a budoucnost v online platbách?

F2. SPOLUPRACÍ K VYŠŠÍ EFEKTIVITĚ A ODOLNOSTI

Moderuje: Tereza Ordóñez, Project Manager, Blue Events

Snahy o maximální efektivitu ve výrobě i v provozu zaznamenaly v důsledku nepříznivé ekonomické a energetické situace skokový rozvoj, za kterým stojí nejen úsporná opatření a chytrá práce s daty, ale i nové formy spolupráce realizované kolem inovativních projektů. Diskuse nabídne inspiraci na cestě k vyšší odolnosti v nejisté době.

F3. INOVACE PRO POTRAVINÁŘSTVÍ A ZEMĚDĚLSTVÍ

Moderuje: Pavla Cihlářová, CEO, GS1

Zákazník se stále více zajímá nejen o vliv potravin na své zdraví, ale také o původ a podmínky, za kterých byly vypěstovány. Jak na tyto trendy reagují výrobci a obchodníci? Jaký je potenciál inovací v produkci potravin? Jak jsou přijímány např. rostlinné potraviny? A jak zjednodušit cestu lokálních výrobců do obchodních sítí?