FAQ

Často kladené otázky týkající se registrace

  • Kdy se dozvím, že jsem registrován?

    Vzápětí po registraci dostanete automatickou odpověď o úspěšné registraci. Do 24 hodin poté obdržíte e-mailem zálohovou fakturu. Po přijetí platby Vám bude zaslán konečný daňový doklad doporučenou poštou na vámi udanou poštovní adresu. Také obdržíte do e-mailu potvrzení o přijetí platby a můžete si v něm zkontrolovat údaje, které budou uvedeny v seznamu účastníků a na Vaší visačce.

  • Lze se registrovat za zvýhodněnou cenu skupinového vložného, pokud účastníci nejsou přímo z jedné firmy, ale jsou členy obchodní aliance?

    Ano. Například všechna spotřební družstva se mohou registrovat za skupinovou cenu.

  • Lze jedno vložné rozdělit mezi 2 osoby a během 2 dnů se vystřídat, popř. lze se vystřídat v průběhu dne (dopoledne/odpoledne)?

    Ne. Pokud má někdo zájem jen o jeden den, lze si zakoupit jednodenní vstup na druhý den.

  • Pokud jsem řečník nebo panelista, musím se registrovat?

    Ano, je to tak lepší. Můžete si zvolit diskusní sekci dle svého výběru, dáte nám touto cestou vědět, zda se zúčastníte společenského večera a rovněž uvedete na pravou míru vaše kontaktní údaje (pozici, kterou ve firmě zastáváte a kterou tak budete mít uvedenou v seznamu účastníků).

  • Pokud se na mě vztahují 2 možnosti slevy (například za včasné přihlášení a skupinová sleva) – mohu je kombinovat?

    Ne. Vyberte si prosím ten druh slevy, který je pro vás výhodnější.

  • Co potřebuji s sebou na konferenci?

    S sebou na akci není třeba žádné vstupenky ani potvrzení. U registračního pultu přímo na místě akce pouze nahlásíte své jméno a obdržíte visačku.

  • Jaký je Dresscode?

    Dresscode na konferenci i společenský večer je business suit či jiné adekvátní oblečení.

  • Pokud se zpozdím, budu na konferenci vpuštěn?

    Ano. Registrace konference je možná v průběhu celého dne, ale ve vlastním zájmu raději přijďte včas!

Často kladené otázky týkající se platby

  • Co všechno zahrnuje konferenční poplatek?

    Zahrnuje účast na konferenci v požadovaném rozsahu, vždy včetně společenského večera a rovněž veškeré konferenční stravování v průběhu konference, konferenční materiály a po akci možnost přístupu do chráněné zóny webu s konferenčními příspěvky.

  • Lze za účast zaplatit až na místě?

    Ano, ale jen v nouzových situacích a po předchozí telefonické dohodě s konferenčním sekretariátem. Současně riskujete, že se již nedostanete na diskusní sekci dle svého zájmu.

  • Přijímáte na místě platby kartou?

    Ano, ale jen po předchozí telefonické dohodě s konferenčním sekretariátem.

Často kladené otázky týkající se rezervace, kontaktu s dalšími účastníky

  • Lze si rezervovat místo v rámci konferenčního sálu?

    Ne. V průběhu konference mají místa vyhrazena jen klíčoví řečníci a VIP hosté. Pouze na společenský večer mají platinoví a zlatí partneři rezervovány své stoly.

  • Mohu navštívit jinou diskusní sekci, než do které jsem se přihlásil?

    Raději ne. Podle zájmu při přihlášení je plánována kapacita sekcí s garantovanou možností si najít místo na sezení. Pokud se rozhodnete navštívit jinou sekci, riskujete, že se do příslušné místnosti nevejdete.

Otázky týkající se konferenčních materiálů

  • Co a jaké informace k Retail Summitu získám na místě?

    Původní konferenční složku v papírové podobě jsme plně nahradili mobilní aplikací. Tu si lze stáhnout několik dní před summitem. Obsahuje informace o aktuálním programu, umístění jeho částí do sálů kongresového centra, anotace obsahu příspěvků a diskusních sekcí, popis doprovodných akcí, seznam účastníků a další užitečné informace.