Hlavní téma Retail Summitu 2023

28.–30. 3. 2023 Kongresové centrum Praha

Ekonomičtí odborníci i sociologové se shodují, že naše společnost směřuje do přelomového období.

Pod vlivem krize lze očekávat skokovitou změnu nákupního chování spotřebitelů, nejen ve smyslu úspor a omezení spotřeby, ale obecně – v novém nastavení hodnotového vnímání produktů a služeb. Nepůjde tedy „jen“ o to překonat nějakou další krizi, ale projít procesem celkové ekonomické transformace společnosti, jehož součástí budou i změny směrem k udržitelnější budoucnosti.

V byznysu se budou nově rozdávat karty. A úspěch budou mít ti, kteří vsadí na změnu a využijí své zdroje na výrobu produktů a poskytování služeb, které jsou skutečně žádané a smysluplné.

Inspiraci dodá účastníkům mj. hlavní řečník Peter Hinssen, světově uznávaný odborník na téma radikálních inovací a digitalizace. Ve své páté knize „The Phoenix and the Unicorn“ se zabývá firmami, které jsou stejně jako mytický pták schopny povstat z popela starých praktik a vzejít z této proměny silnější než kdy předtím.

Poučení z minulosti naopak dodá světoznámý archeolog a egyptolog Miroslav Bárta, jehož poslední kniha 7 zákonů: Jak se civilizace rodí, rostou a upadají přináší inspirativní pohled na výzvy dnešního světa.  

V roce 2022 navštívilo Retail Summit přes tisíc účastníků a padesát partnerů. Využijte příležitost a zapojte se!