Ekonomičtí odborníci i sociologové se shodují, že naše společnost směřuje do přelomového období.
Pod vlivem krize lze očekávat skokovou změnu nákupního chování spotřebitelů, nejen ve smyslu úspor a omezení spotřeby, ale obecně – v novém nastavení hodnotového vnímání produktů a služeb. Nepůjde tedy „jen“ o to překonat nějakou další krizi, ale projít procesem celkové ekonomické transformace společnosti i jednotlivých firem.
Inspiraci dodá účastníkům mj. hlavní řečník Peter Hinssen, světově uznávaný odborník na téma radikálních inovací a digitalizace. Ve své knize „The Phoenix and the Unicorn“ se zabývá firmami, které jsou stejně jako mýtický pták schopny povstat z popela starých praktik a vzejít z této proměny silnější než kdy předtím.
Poučení z minulosti naopak dodá světoznámý archeolog a egyptolog Miroslav Bárta, jehož poslední kniha 7 zákonů: Jak se civilizace rodí, rostou a upadají přináší inspirativní pohled na výzvy dnešního světa.
V roce 2022 navštívilo Retail Summit přes tisíc účastníků a padesát partnerů. Využijte příležitost a zapojte se!