Klíčoví řečníci 2023

28.–30. 3. 2023 Kongresové centrum Praha
SOCR_T.Prouza_127_002_kopie__2_.svg

Tomáš Prouza, prezident, SOCR ČR a viceprezident EuroCommerce

Anotace: Smysluplná budoucnost: LIDSKOST –UDRŽITELNOST – EFEKTIVITA. Je to jen líbivý slogan na billboard nebo garantovaná cesta k úspěchu v podnikání? Jaké náklady to přináší a co z toho získá firma, která se do toho obuje první a naplno? Jaká budoucnost nás čeká, pokud to neuděláme všichni? Jaká je a měla by být role majitelů a managementu firem, zaměstnanců a státu? A co na to spotřebitel? Jsme schopni být dostatečně odpovědní, abychom se do toho pustili všichni a najednou?

BIO: Tomáš Prouza vystudoval ekonomii, diplomacii a žurnalistiku. V letech 2004–2006 byl náměstkem ministra financí ČR. Poté působil ve Světové bance, nejprve jako expert pro finanční služby v Praze, později v centrále Světové banky ve Washingtonu. V letech 2014–2017 pracoval jako státní tajemník pro evropské záležitosti při Úřadu vlády ČR a jako koordinátor digitální agendy ČR. V roce 2018 byl zvolen prezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu v ČR a v roce 2019 se stal i viceprezidentem evropské asociace EuroCommerce. Od července 2020 je viceprezidentem Hospodářské komory ČR.

ayer-Schoenberger_-_standing_kopie_2.svg

Viktor Mayer-Schönberger, profesor z Oxfordu, autor bestselleru „Framers“

Anotace: Retail se v současnosti od základů mění. Zároveň i celá naše společnost má mnoho problémů k řešení. Nejlepší strategií, jak si poradit se současnými výzvami počínaje transformací ekonomiky, přes pandemii až po klimatickou změnu, je více využívat „rámování“ (framing), kognitivní superschopnost vlastní nám všem. Jen lidé umí uvažovat v myšlenkových modelech skutečnosti a „vysnít“ si tak různé scénáře vývoje. Díky tomu obohatíme naše rozhodování o nové možnosti a máme větší šanci, že vybereme tu správnou. Všichni inovátoři, úspěšní podnikatelé i slavní vědci už s rámováním budoucnosti pracují, a my všichni můžeme tento „myšlenkový sval“ také posílit.

BIO: Viktor Mayer-Schönberger je profesorem správy a regulace internetu na Oxfordské univerzitě. Vydal dvanáct knih, včetně nejnovější „Framers – Human Advantage in an Age of Technology and Turmoil“ (s Kenneth Cukierem a Francisem de Vericourtem), mezinárodní bestseller „Big Data“ (také s Kenneth Cukierem) a oceněný „Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age“. Často vystupuje na mezinárodních konferencích a je členem správních rad nadací, think-tanků a organizací zaměřujících se na studium informační ekonomiky. Radí vládám, podnikům a nevládním organizacím v otázkách datové ekonomiky.

content_Raul.png

Raúl García-Rodríguez, ředitel oddělení Řízení rizik, Deloitte

Anotace: Někteří z nás mohou být zahlceni všemi informacemi souvisejícími se změnou klimatu. Ze všech stran slyšíme, jak kritická je situace a jaké globální trendy bychom jako jednotlivci i firmy měli následovat. Máme je brát ale vážně? Jaká je ekonomická rovnováha mezi tím, když budeme nyní jednat versus nicneděláním? A co dělají ostatní podniky, aby pro sebe našly tu správnou cestu?

BIO: Raúl vede tým poradenských služeb pro oblast udržitelnosti a ESG v Deloitte. Během své více než dvacetileté profesní kariéry působil v mezinárodních vedoucích pozicích ve veřejných institucích i v soukromých společnostech, mj. řídil investiční portfolio průmyslových a komerčních realit s důrazem na obnovitelné zdroje energií a zemědělství. Má skvělé znalosti urbanistického rozvoje, financí a technologií, které jsou aplikovatelné ve správě a řízení realitních aktiv. Je členem poradní skupiny EHK OSN pro realitní trh, spolupracuje také s globálními think tanky a iniciativami, jakými jsou např. ESI ThoughtLab a Premios Latinoamerica Verde jako poradce pro programy Sustainable Smart City a Urban Development.

Hana_Rihova_foto_kopie.svg

Hana Říhová, Commercial Director Advanced Solutions CEE, GfK

Anotace: V uplynulých letech se i čeští spotřebitelé vydali na cestu za zdravím a uvědomují si do větší míry dopady svého chování na životní prostředí. A změna jejich chování akcelerovala různé trendy. Již dnes vyhledávají nabídku potravin uspokojujících jejich potřeby na stravování a touhu po udržitelném zdraví. Které aspekty formují nové trendy, a které nabývají na významu? Jaká jsou jejich očekávání a jak se jim daří poptávku uspokojovat? Jak se toto vše odráží v tom, co si kupující vkládají do svých nákupních košíků?

BIO: Hana Říhová zastává ve společnosti GfK pozici regionální obchodní ředitelky pro východní a střední Evropu. Zabývá se realizací pokročilých řešení a analýz v oblasti nakupování a chování kupujících. V oboru výzkumu trhu působí již 25 let v různých lokálních a regionálních rolích.

Dariusz_Tomasz_Bator_CEO_BILLA_kopie.svg

Dariusz Tomasz Bator, CEO, BILLA ČR

BIO: Dariusz Tomasz Bator pochází z Polska, kde vystudoval zemědělskou a ekonomickou univerzitu. Na svoji pozici se vypracoval během 11leté kariéry, kterou začínal jako vedoucí prodejny. Dva roky působil v Rusku ve společnosti X5 Retail Group na pozicích regionálního a následně i generálního ředitele. Dvanáct let pracoval ve společnosti Tesco Polsko, kde byl jako výkonný ředitel odpovědný za rozvoj, sortimentní a cenovou politiku 290 supermarketů. V roce 2014 se stal generálním ředitelem Billa Slovenská republika, kde síť supermarketů Billa úspěšně řídil až do března 2021. Aktuálně tvoří součást managementu Billa Česká republika jako generální ředitel.

inescu-Prazdroj-e1622555446898_kopie.svg

Dragos Ionut Constantinescu, generální ředitel, Plzeňský Prazdroj

BIO: Dragoș Constantinescu je od června 2021 generálním ředitelem Plzeňského Prazdroje. Do Česka přišel po úspěšném působení na pozici prezidenta rumunského pivovaru Ursus a ředitele rumunského a maďarského trhu, které podobně jako Plzeňský Prazdroj náleží do skupiny Asahi v Evropě. Do největšího pivovaru v Rumunsku nastoupil v roce 2019 a výrazně přispěl k jeho růstu. V minulosti pracoval mimo jiné 16 let pro British American Tobacco, kde zastával různé vedoucí a strategické manažerské pozice na mezinárodní úrovni. Rovněž dohlížel na aktivity společnosti v regionu střední Evropy, včetně Česka a Slovenska.

Michiel_Kernkamp_kopie.svg

Michiel Kernkamp, CEO, Nestlé CEE

BIO: Michiel Kernkamp nastoupil na pozici generálního ředitele Nestlé Česko a Slovensko v říjnu 2020. Sídlí v Praze, odkud má přímou odpovědnost za region střední a východní Evropy. Svoji kariéru začal v roce 1995 v Nestlé Malajsie, kde zastával různé pozice v oblasti prodeje a marketingu. V roce 1998 byl jmenován provozním ředitelem pro Čínu, Japonsko, Koreu a Oceánii se sídlem ve Švýcarsku. V roce 2001 se vrátil do Malajsie jako ředitel divize kávy a nápojů v Nestlé Malajsie/Singapur. Od roku 2005 do roku 2009 vedl japonské podnikání v oblasti kávy a nápojů jakožto divizní ředitel se sídlem v Kobe. Následně vstoupil do Nestlé Professional na pozici ředitele globálních značkových nápojů se sídlem ve Vevey. Před příchodem do Česka vedl transformaci podnikání Nestlé ve skandinávských zemích jako tamní generální ředitel. Aktivně se zajímá o spolupráci s dalšími subjekty v potravinářském řetězci při zlepšování udržitelnosti, inkluze a zdraví v potravinářském systému. Během svého působení v severských zemích pravidelně vystupoval na místních i mezinárodních fórech na téma lepšího využití potravin a snižování jejich plýtvání.

Michal_Farn195173k_New_kopie.svg

Michal Farník, jednatel odpovědný za nákup a marketing, Lidl ČR

Anotace: Být jedničkou na českém trhu v oblasti maloobchodu znamená závazek ke společnosti, obchodním partnerům, zaměstnancům i v oblasti životního prostředí a sortimentu. V Lidlu tak jde ruku v ruce vysoká kvalita a čerstvost spolu s atraktivním pracovním prostředím, podporou českých výrobců i lokálních vzdělávacích zařízení. Michal Farník, jednatel Lidlu odpovědný za Nákup, přiblíží, jak Lidl pomáhá tuzemským dodavatelům při exportu do zahraničí, co má za cíl privátní značka Náš kraj, ale také jakým způsobem udržuje vysokou kvalitu svého sortimentu.

Tomas_Hladik.png

Tomáš Hladík, Senior Consultant, Logio

Anotace: Trendu automatizace a výstavby skladů svými ambiciózními projekty v České republice dominuje společnost Rohlík. Jak tyto sklady rutinně provozovat a udržovat s cílem minimalizovat náklady? O společném projektu, jako příkladu dalšího evolučního kroku dodavatelského řetězce, promluví zástupci z firem Rohlík a Logio.

BIO: Ing. Tomáš Hladík, M.Sc pracuje v poradensko-technologické společnosti Logio už 17 let, během kterých vedl projekty pro klienty v oboru chemie a petrochemie, energetiky, automotive, FMCG i farmacie. Zaměřuje se zejména na Supply Chain Management, údržbu a dynamickou simulaci. Jeho specializací je tvorba výrobních a logistických konceptů s využitím automatických a robotických technologií. Je členem předsednictva České společnosti pro údržbu (ČSPÚ) a zároveň delegátem ve Valné hromadě European Federation of National Maintenance Societies (EFNMS). K tomu všemu je stále aktivním přednášejícím na České Zemědělské Univerzitě v Praze.

Pavel_Totd_1_kopie.svg

Pavel Todt, Operations Director, Rohlik.cz

BIO: Pavel Todt strávil celý pracovní život v logistice. Nejprve v segmentu ovoce a zeleniny, následně hobby, distribuce IT a v posledních letech v FMCG. V posledních letech se zaměřuje na automatizované sklady a v roce 2007 spolupracoval na otevření nejmodernějšího automatizovaného skladu pro distribuci IT v České republice. V Rohlíku pracuje od podzimu 2020 a za tu dobu byl u otevření dvou FFC (Food Fulfillment Center). Aktuálně ho nejvíce vytěžuje a těší příprava otevření dalšího automatizovaného skladu Rohlíku. Pracovním cílem Pavla je vždy spokojený zákazník, který určuje směr, kam se firma ubírá.

Ale__Valenta_Foto_kopie_2.png

Aleš Valenta, Marketing & PR Director, H2 Global Group

Anotace: Nové trhy se neotvírají každý den a chvíli trvá, než se z inovace stane rozšířená věc. Využití molekulárního vodíku v oblasti zdraví je v Čechách v počátku, distribuce a povědomí širší veřejnosti se teprve tvoří a je třeba překonat řadu bariér. Jaké to je být na počátku něčeho, co např. v Japonsku už představuje miliardový byznys? Jak vodík už dnes dovede pomáhat ve zdravotnictví? Proč v molekulárním vodíku vidí budoucnost olympijský vítěz? Co z nového trendu můžete získat pro akceleraci vaše podnikání?

BIO: Aleš Valenta je bývalý akrobatický lyžař a olympijský vítěz v akrobatických skocích na lyžích 2002 v Salt Lake City a moderátor sportovních a společenských akcí. V posledních letech spojil svoji profesní kariéru se společností Molecular Hydrogen Company ze skupiny H2 Global Group, která je světovým lídrem a průkopníkem na poli vodíkových technologií pro zdravotnictví, lázeňství, wellness a krásu, zemědělství a chovatelství.V rámci této skupiny působí jako ředitel pro marketing a PR.

doc._Botek_Foto_kopie.svg

Michal Botek, Univerzita Palackého v Olomouci

BIO: Doc. PhDr. Michal Botek, Ph.D. působí na Fakultě tělesné kultury Univerzita Palackého v Olomouci jako garant výuky a výzkumu v oblasti fyziologie. Více než 4 roky se zabývá vlivem molekulárního vodíku na lidské tělo a je i odborným poradcem Evropského institutu pro terapii molekulárním vodíkem.

AmandaLofgren_kopie_2.png

Amanda Löfgren, Business Development, Doconomy

Anotace: Spotřebitelé se stále více zajímají o udržitelné produkty a značky. Řešení problémů spojených se změnou klimatu může otevírat nové obchodní příležitosti pro retailový sektor, zároveň je to ale velká výzva. V příspěvku prozkoumáme, jak mohou být strategie udržitelnosti podporovány technologiemi, abychom značkám usnadnili pochopení jejich dopadu na klima a podnikli kroky k jeho snížení. Představíme digitální nástroj, který umožňuje získat přehled o uhlíkové stopě produktů během několika minut: kalkulačku 2030 od Doconomy. Společnost Doconomy začala v roce 2018 jako impact-tech start up investovat do nových opatření, která řeší klimatickou změnu. Doconomy poskytuje špičkové datové služby pro jednotlivce a korporace, které pomáhají k měření, vzdělávání a vztažení pozornosti k tématu dopadu činnosti na životní prostředí. Prostřednictvím našeho spojenectví s Ålandsbanken, UNFCCC a MasterCard jsme schopni zvýšit globální povědomí, rozšířit znalost mezi mnoha lidmi a přinést důkazy o tom, čeho může dosáhnout využití síly bankovnictví, expertních klimatických znalostí a globální platební technologie ve velkém měřítku.

BIO: Amanda je business developer ve společnosti Doconomy se zaměřením na podporu odvětví výroby spotřebního zboží v transformaci na čistou nulu uhlíkové stopy. Specializuje se na nástroje, které značkám umožňují snadno vypočítat svoji ekologickou stopu, na cílená opatření ke snížení negativních dopadů produktů a vyšší transparentnost vůči spotřebitelům. Před říjnovým nástupem do společnosti Doconomy pracovala Amanda v KPMG, kde se zaměřovala na řízení dodavatelského řetězce a transformaci ve velkých organizacích.

Sara_Albihn_kopie.svg

Sara Albihn, Business Development, Doconomy

BIO: Sara podporuje vytváření transparentnosti v maloobchodě a usiluje o lepší pochopení jeho dopadů na klima, aby bylo pro společnosti a lidi snazší se lépe rozhodovat v zájmu naší planety. Ve společnosti Doconomy se zaměřuje na byznysový rozvoj Kalkulačky 2030 - digitálního nástroje, který umožňuje snadno měřit uhlíkovou stopu na úrovni produktů, Dříve Sara pracovala v TechBuddy, startupu v oblasti technologií / služeb, jako partnership manager usilující o to, aby byla tato technologie přístupnější všem.

content_Vojt_ch_Proke_.jpeg

Vojtěch Prokeš, Research Director, Behavio Labs

Anotace: Můžete tím, že vás zákazníci budou vnímat jako lidskou a vstřícnou značku, konkurovat tvrdým benefitům jako je cena nebo šíře sortimentu? Platí Maslowova pyramida potřeb, nebo mohou emoční a sociální potřeby zákazníků vítězit nad ostatními? A co přesně způsobuje, že je obchodník vnímán jako přátelský, vstřícný a příjemný?

BIO: Vojtěch Prokeš je spoluzakladatel a ředitel výzkumu firmy Behavio Labs, která se zabývá výzkumem na pomezí psychologie, sociologie a behaviorální ekonomie a vývojem technologií pro marketingový výzkum. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově.

vpqk5la7xy6xobiempm1.png

Michal Čarný, generální ředitel pro Českou republiku a Slovensko, Mastercard

BIO: Michal Čarný má mnohaleté zkušenosti s vytvářením a implementací firemních strategií. Po studiích ekonomie a strategie na University of Chicago a London School of Economics and Political Science působil ve společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde vedl poradenské projekty se zaměřením na finanční služby a telekomunikační sektor. Od roku 2016 přešel do společnosti Mastercard, kde byl nejprve zodpovědný za přípravu a realizaci strategie pro spotřebitelské a firemní produkty v České republice, na Slovensku a v Rakousku. Od roku 2019 působí ve funkci generálního ředitele Mastercard pro Českou a Slovenskou republiku.

Coop_07_06_21_100_2_kopie.svg

Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina COOP

Anotace: Dlouhodobou misí COOP je udržení obchodní obslužnosti a kvality života velké části populace na venkově. COOP operuje mnohdy v malých obcích, kde je prodejna jedinou možností, jak si senioři mohou nakoupit potraviny, ale na druhu stranu se musí vypořádat i s potřebami mladších zákazníků. Aby mohl COOP udržet obchody na venkově a zatraktivnit je pro tak různorodé zákaznické skupiny, nastartoval v posledním období obrovské změny. Na jednu stranu využil těch nejmodernějších technologií, v minulém roce navýšil počet obchodů spojených s e-shopem na 700 a připravil k otevření plně samoobslužnou, v režimu 7/24 fungující prodejnu bez stálé přítomnosti personálu. Na druhou stranu systematicky přebudovává a během roku otevřel několik prodejen spojených s komunitními centry / kavárnami, které slouží jako prostor pro setkávání.

BIO: Po studiu ekonomie a regionálního rozvoje na Univerzitě J.E.Purkyně a Masarykově univerzitě pracuje od roku 2004 ve spotřebním družstevnictví, kde od roku 2016 vykonává funkci předsedy Svazu českých a moravských spotřebních družstev. Dále působí v Konfederaci zaměstnavatelských a podnikatelských svazů, Svazu obchodu a cestovního ruchu, Hospodářské komoře, Družstevní asociaci a Asociaci českého tradičního obchodu. Jedním z jeho hlavních témat, kterému se věnuje po celou dobu jeho profesní kariéry, je problematika obchodní obslužnosti venkova.

-stazeni_Adam_bez_pom197175cek_kopie.svg

Adam Durčák, jednatel, Růžový slon

Anotace: Pandemická doba přinesla nárůst poptávky po uspokojení nejrůznějších lidských potřeb realizovatelných i v lockdownu. Růžový slon dokázal tuto příležitost uchopit a stal se opravdovým leaderem v oblasti prodeje erotických pomůcek, o čemž svědčí přes 30 tisíc nadšeně sdílených uživatelských recenzí. Pozitivním bezprostředním přístupem personálu, jak na kamenné prodejně, tak i v online poradenství či při sdílení dvoutisícovky vlastních videí přináší „Sloní parta“ maximální lidskost do prodeje erotického sortimentu. S pochopením, diskrétností i s nabídkou lákavé 13.komnaty.

BIO: Adam Durčák založil a 20 let vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa a inspiruje k objevování nových věcí v sexu.

_Havl195161sek_lep197161195173_kopie.svg

Lukáš Havlásek, Director Web & Innovations, Notino

Anotace: Notino si klade za cíl dělat cestu ke kráse a zdraví co nejjednodušší a nejrychlejší. Je pro zákazníky skutečným partnerem, který maximálně ulehčí celou zákaznickou zkušenost: od výběru produktu, inspirace, pomoci a asistence, samotného nákupu až po doručení nebo vrácení. V nelehké pandemické době si Notino e-shop dal za cíl maximálně personifikovat své služby a přinášet zážitky, které zákazníkům co nejlépe nahradí návštěvu kamenných prodejen. Notino vyvinulo řadu inovativních technologií, jako je například virtuální zrcadlo nebo fragrance finder, se kterými mohou zákazníci vybírat produkty z pohodlí svého domova. Zavedlo i zcela nové služby typu discovery boxy a Try It First, které lidem umožní sortiment reálně vyzkoušet, než se rozhodnou jej zakoupit. To vše s možností vrátit zboží po dobu 90 dnů. V loňském roce Notino otevřelo v Brně zážitkovou prodejnu, kde personál lidem pomáhá nejen s výběrem, ale i třeba s diagnostikou pleti nebo vlasů.

BIO: Lukáš Havlásek se v oblasti ecommerce pohybuje 14 let. Pod rukama mu za tu dobu prošly desítky velkých online projektů, a to jak B2C, tak i B2B. Pomáhal s rozjezdem a zlepšováním eshopů např. pro společnosti Sconto, SuperZoo, OfficeDepot, Okay, Moutfield, Prusa3D a dalších. V Notinu má nyní jako Director of Web & Innovations na starosti e-shop, mobilní aplikaci a omnichannel ve 28 zemích.

Martin_Jahoda_kopie.svg

Martin Jahoda, generální ředitel, EMCO

Anotace: Příklon k rostlinné stravě není krátkodobý trend, ale jde o postupnou změnu stravování společnosti, která se nebude týkat jen veganů či vegetariánů. Jaké jsou motivace spotřebitelů a byznysové příležitosti spojené s touto změnou? Proč se do této kategorie rozhodla vstoupit firma Emco s novou značkou Pan Hrášek?

BIO: Martin Jahoda je generálním ředitelem a většinovým majitelem rodinné firmy Emco, kterou před dvěma lety převzal od svého otce Zdenka. Před nástupem do Emca založil dva projekty podporující sportovní motivaci malých dětí – SportAnalytik a Gymnathlon.

Enrico_Bazzi_kopie.svg

Enrico Bazzi, COO, Jakala

Anotace: Čeká na nás naprosto nový svět: po globálním propuknutí pandemie a dlouhém období nejistoty potřebujeme strategie k oslovení nepředvídatelných potřeb zákazníků. Musíme otočit trend a přivést zákazníky zpět do obchodů s využitím našich nejsilnějších nástrojů: 1. Data nám mohou poskytnout zásadní předpověď (přesnou jako nikdy) o potřebách a chování zákazníka; 2. Soutěže, které mohou znovu oživit zápal a inovativně zapojit lidi. Vítejte v džungli!

BIO: Enrico Bazzi je současný provozní ředitel Skupiny JAKALA, kterou spoluzaložil v roce 2000. Díky dlouhé zkušenosti v mezinárodních skupinách na pozici obchodního ředitele získal hlubokou znalost marketingu, inovací, věrnostních programů, zapojení zákazníků a byznysové strategie. Je odhodlán podporovat silnou cestu mezinárodního růstu JAKALA se zaměřením na posílení pozice značky mezi zákazníky a příležitosti ve východní Evropě.

Lubo197161_Korbel195161197153_kopie.svg

Luboš Korbelář, Group Commercial Director, Dr. Max

Anotace: Postupné posilování e-commerce téměř ve všech sortimentních skupinách zvyšuje potřebu kamenných prodejen zatraktivnit svoji nabídku. Aby se zde zákazník cítil dobře, dobře se orientoval, dobře si vybral a rád se vracel. K nejdůležitějším faktorům ovlivňujícím nákupní rozhodování a zákaznický zážitek patří správné rozmístění produktů v prostoru. Navíc pomáhá odbornému personálu i logistice, nahrazuje rutinní práci zaměstnanců, kteří se pak mohou zákazníkům více osobně věnovat. Příspěvek bude sdílet zkušenosti sítě lékáren Dr Max, jak postavit dobrý plán cesty zákazníka v prodejně a zvýšit tak nejen celkové prodejní výsledky, ale i zákaznický zážitek a spokojenost.

BIO: Luboš Korbelář je dlouhodobě spojen se značkou DrMax, nejúspěšnějším řetězcem lékáren v ČR. Pro DrMax pracuje 16 let, od zrodu značky byl 13 let zodpovědný za komerční strategii v ČR a poslední 3 roky se jako holdingový komerční ředitel podílí na tvorbě komerční strategie i v ostatních zemích kde DrMax provozuje svoje lékárny. Před působením v DrMax sbíral zkušenosti ve společnostech P&G, Johnson&Johnson a Zentiva.

PetrB_4V0A9913_kopie.svg

Petr Bena, místopředseda představenstva, Alza

Anotace: Velké věci vznikají na rozhraní oborů. Na místech, kde by to nikdo nečekal. Na území nikoho. Pojďme se podívat, jaké inovace přináší současná doba a blízká budoucnost, která znamená pro mnohé v retailu „léčbu šokem“. Budoucnost už je tady, jen není na první pohled vidět, protože inovace nejsou rovnoměrně rozloženy. V čem se lídr českého trhu inspiruje u ostatních a v čem jde naopak vlastní cestou?

BIO: Petr Bena se ve světě byznysu pohybuje již 30 let. Více jak 23 let strávil ve společnosti Procter & Gamble, z toho dvanáct let v zahraničí. Sedm let působil v P&G jako obchodní ředitel pro devět zemí střední Evropy. Korporátní prostředí tradičního výrobce vyměnil před šesti lety za dynamický online svět jedničky české e-commerce, kde se v roce 2020 stal místopředsedou představenstva.

Nino_Bergfeld_kopie.svg

Nino Bergfeld, Director, Retail Advisory, Salesforce

Anotace: O tom, jak měnit transakce v bližší vztahy se zákazníky a neustále překonávat jejich očekávání, promluví šéf retailového poradenství ve společnosti Salesforce pro celou Evropu. Zároveň pozve na navazující samostatnou programovou sekci, kterou zaštiťuje právě Salesforce.

BIO: Nino pracuje pro Salesforce již sedm let, nyní sídlí v Mnichově a velmi úzce spolupracuje s retailery a výrobci v Evropě. Věnuje se hlavně tématům digitalizace, transformace pohledu na zákazníky, loajalitě a strategiím pro kryptoměny a NFT. Před nástupem do Salesforce pracoval mj. jako konzultant v agentuře publicis sapient.