Program Retail Summitu 2022

4.–6. 4. 2022 Kongresové centrum Praha
PONDĚLÍ - 4. DUBNA 2022

Prolog Retail Summitu

1400 – 2000

Registrace účastníků

1500 – 1800

SPECIALIZOVANÝ WORKSHOP - THE BEST OF CZECH PROMOTION SUMMIT


Jak dělat marketing, aby skutečně fungoval? Jak efektivitu reklamy ovlivňuje pozornost? Jak rychle a přesně vyhodnotit sílu značky? Co je třeba k nastavení dobré strategie, či k otevření nové pobočky? Jak prodat více zboží, více lidem, za vyšší cenu a vícekrát?

Odpovědi na tyto a mnoho dalších otázek vám na základě dlouholetých zkušeností a nejnovějších trendů představí odborníci z agentury Czech promotion: Martin Kučera, Jakub Hořák, Tomáš Chmelíček, Ota Nussberger, Ondřej Bystroň a Michal Novák. Připravte se na to, že změní i váš pohled na marketing. Kouč Marian Jelínek vám na závěr pomůže sebrat motivaci, abyste tuto změnu promítli také do vaší práce.

Více informací o workshopu ZDE

1700 – 2100

Get – together: Prostor pro networking účastníků

1900

CEO Dinner (na pozvání SOCR ČR)

ÚTERÝ - 5. DUBNA 2022

První den Retail Summitu

0800 – 0900

Registrace účastníků

0900 – 1100

A. PŘEDPOKLADY SMYSLUPLNÉ BUDOUCNOSTI

Moderuje: Martin Veselovský, moderátor, DVTV
Smysluplná budoucnost: Povinnost nebo příležitost?
Tomáš Prouza, prezident, SOCR ČR a viceprezident EuroCommerce
KEYNOTE: Rámování budoucnosti
Viktor Mayer-Schönberger, profesor z Oxfordu, autor bestselleru „Framers“
Udržitelná budoucnost
Raúl García-Rodríguez, ředitel oddělení Řízení rizik, Deloitte
Kupme si zdravější a lepší svět
Hana Říhová, Commercial Director Advanced Solutions CEE, GfK

Odpovědná spotřeba: Diskusní panel k novým trendům ve výrobě potravin a potravinářském obchodě

Uvádí a diskusi řídí:


1100 – 1130

Přestávka na kávu a čaj

1130 – 1330

B. VÝZVY A PŘÍLEŽITOSTI PRO OBCHOD A JEHO DODAVATELE

Moderuje: Martin Veselovský, moderátor, DVTV
Na cestě k udržitelnému sortimentu
Michal Farník, jednatel odpovědný za nákup a marketing, Lidl ČR
Evoluce v dodavatelském řetězci
Tomáš Hladík, Senior Consultant, Logio Pavel Todt, Operations Director, Rohlik.cz
Proč se zajímat o molekulární vodík
Aleš Valenta, Marketing & PR Director, H2 Global Group Michal Botek, Univerzita Palackého v Olomouci
Jak využít data o uhlíkové stopě pro business
Amanda Löfgren a Sara Albihn, Business Development, Doconomy
Dá se na lidském přístupu k zákazníkům postavit firemní růst?
Vojtěch Prokeš, Research Director, Behavio Labs

Miroslav Lukeš, generální ředitel pro Českou republiku, Rakousko a Slovensko, Mastercard Europe
Úvod do soutěže Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii „Lidskost v obchodě”
Michal Čarný, generální ředitel pro Českou republiku a Slovensko, Mastercard

Soutěžní přehlídka tří projektů nominovaných expertní porotou na ocenění


Na závěr proběhne hlasování účastníků o vítězi kategorie.Image conclusion


Prezentace tří finalistů:

Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina COOP
Adam Durčák, jednatel, Růžový slon
Lukáš Havlásek, Director Web & Innovations, Notino

1330 – 1430

Pracovní oběd

1430 – 1600

C. BEST PRACTICES

Moderuje: Jan Patera, Partner, Blue Events
Pan Hrášek: Příležitosti v segmentu rostlinných alternativ
Martin Jahoda, generální ředitel, EMCO
Jak díky datům a novému obsahu přivést zákazníky zpět do prodejen a zapojit je
Enrico Bazzi, COO, Jakala
Proč se vyplatí, když se zákazníci v prodejně dobře cítí a orientují?
Luboš Korbelář, Group Commercial Director, Dr. Max
Blízká budoucnost nejen v e-commerce
Petr Bena, místopředseda představenstva, Alza
(R)evoluce zákaznické loajality
Nino Bergfeld, Director Retail Advisory, Salesforce

1600 – 1630

Přestávka na kávu

1930 – 2300

Společenský večer

SPECIAL GUEST: FRAGILE (SK) V rámci večera budou vyhlášena ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 a O2 Digital Retailer 2021

Večerem provází

Simona Babčáková, herečka a moderátorka