Program Retail Summitu 2023

28.–30. 3. 2023 Kongresové centrum Praha

.

.

Právě připravujeme program ročníku 2023. Jaké je hlavní téma?

.

.

Ekonomičtí odborníci i sociologové se shodují, že naše společnost směřuje do přelomového období.

Pod vlivem krize lze očekávat skokovou změnu nákupního chování spotřebitelů, nejen ve smyslu úspor a omezení spotřeby, ale obecně – v novém nastavení hodnotového vnímání produktů a služeb. Nepůjde tedy „jen“ o to překonat nějakou další krizi, ale projít procesem celkové ekonomické transformace společnosti i jednotlivých firem.

Inspiraci dodá účastníkům mj. hlavní řečník Peter Hinssen, světově uznávaný odborník na téma radikálních inovací a digitalizace. Ve své knize „The Phoenix and the Unicorn“ se zabývá firmami, které jsou stejně jako mýtický pták schopny povstat z popela starých praktik a vzejít z této proměny silnější než kdy předtím.

Poučení z minulosti naopak dodá světoznámý archeolog a egyptolog Miroslav Bárta, jehož poslední kniha 7 zákonů: Jak se civilizace rodí, rostou a upadají přináší inspirativní pohled na výzvy dnešního světa.  

V roce 2022 navštívilo Retail Summit přes tisíc účastníků a padesát partnerů. Využijte příležitost a zapojte se!

.

.

Připomeňte si program letošního Retail Summitu 2022.

.

.

pondělí - 4. duben 2022

Prolog

1400 - 2000

Registrace účastníků

1500 - 1800

SPECIALIZOVANÝ WORKSHOP - THE BEST OF CZECH PROMOTION SUMMIT


Jak dělat marketing, aby skutečně fungoval? Jak efektivitu reklamy ovlivňuje pozornost? Jak rychle a přesně vyhodnotit sílu značky? Co je třeba k nastavení dobré strategie, či k otevření nové pobočky? Jak prodat více zboží, více lidem, za vyšší cenu a vícekrát?

Odpovědi na tyto a mnoho dalších otázek vám na základě dlouholetých zkušeností a nejnovějších trendů představí odborníci z agentury Czech promotion: Martin Kučera, Jakub Hořák, Tomáš Chmelíček, Ota Nussberger, Ondřej Bystroň a Michal Novák. Připravte se na to, že změní i váš pohled na marketing. Kouč Marian Jelínek vám na závěr pomůže sebrat motivaci, abyste tuto změnu promítli také do vaší práce.

Více informací o workshopu ZDE

1700 - 2100

Get – together: Prostor pro networking účastníků

1900

CEO Dinner (na pozvání SOCR ČR)

úterý - 5. duben 2022

První den

0800 - 0900

Registrace účastníků

0900 - 1100

A. PŘEDPOKLADY SMYSLUPLNÉ BUDOUCNOSTI

Moderuje: Martin Veselovský, moderátor, DVTV

Smysluplná budoucnost: Líbivý slogan či cesta k úspěchu?

Tomáš Prouza, prezident, SOCR ČR a viceprezident EuroCommerce

KEYNOTE: Rámování budoucnosti

Viktor Mayer-Schönberger, profesor z Oxfordu, autor bestselleru „Framers“

Udržitelná budoucnost

Raúl García-Rodríguez, ředitel oddělení Řízení rizik, Deloitte

Kupme si zdravější a lepší svět

Hana Říhová, Commercial Director Advanced Solutions CEE, GfK

Odpovědná spotřeba: Diskusní panel k novým trendům ve výrobě potravin a potravinářském obchodě

Uvádí a diskusi řídí:

Tomáš Prouza, prezident, SOCR ČR a viceprezident EuroCommerce


Diskutující:

Dariusz Tomasz Bator, CEO, BILLA ČR

Dragos Ionut Constantinescu, generální ředitel, Plzeňský Prazdroj

Michiel Kernkamp, CEO, Nestlé CEE

1100 - 1130

Přestávka na kávu a čaj

1130 - 1330

B. VÝZVY A PŘÍLEŽITOSTI PRO OBCHOD A JEHO DODAVATELE

Moderuje: Martin Veselovský, moderátor, DVTV

Na cestě k udržitelnému sortimentu

Michal Farník, jednatel odpovědný za nákup a marketing, Lidl ČR

Evoluce v dodavatelském řetězci

Tomáš Hladík, Senior Consultant, Logio

Pavel Todt, Operations Director, Rohlik.cz

Proč se zajímat o molekulární vodík

Aleš Valenta, Marketing & PR Director, H2 Global Group

Michal Botek, Univerzita Palackého v Olomouci

Jak využít data o uhlíkové stopě pro business

Amanda Löfgren a Sara Albihn, Business Development, Doconomy

Dá se na lidském přístupu k zákazníkům postavit firemní růst?

Vojtěch Prokeš, Research Director, Behavio Labs

Úvod do soutěže Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii „Lidskost v obchodě”

Michal Čarný, generální ředitel pro Českou republiku a Slovensko, Mastercard

Soutěžní přehlídka tří projektů nominovaných expertní porotou na ocenění

Na závěr proběhne hlasování účastníků o vítězi kategorie.


Prezentace tří finalistů:

Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina COOP

Adam Durčák, jednatel, Růžový slon

Lukáš Havlásek, Director Web & Innovations, Notino

1330 - 1430

Pracovní oběd

1430 - 1600

C. BEST PRACTICES

Moderuje: Jan Patera, Partner, Blue Events

Pan Hrášek: Příležitosti v segmentu rostlinných alternativ

Martin Jahoda, generální ředitel, EMCO

Jak díky datům a novému obsahu přivést zákazníky zpět do prodejen a zapojit je

Enrico Bazzi, COO, Jakala

Proč se vyplatí, když se zákazníci v prodejně dobře cítí a orientují?

Luboš Korbelář, Group Commercial Director, Dr. Max

Blízká budoucnost nejen v e-commerce

Petr Bena, místopředseda představenstva, Alza

(R)evoluce v retailu: Trendy měnící celé odvětví

Nino Bergfeld, Director, Retail Advisory, Salesforce

1600 - 1630

Přestávka na kávu

1930 - 2300

Společenský večer

SPECIAL GUEST: FRAGILE (SK)V rámci večera budou vyhlášena ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 a O2 Digital Retailer 2021

Večerem provází

Simona Babčáková,herečka a moderátorka