Jak dělat marketing, aby skutečně fungoval? Jak efektivitu reklamy ovlivňuje pozornost? Jak rychle a přesně vyhodnotit sílu značky? Co je třeba k nastavení dobré strategie, či k otevření nové pobočky? Jak prodat více zboží, více lidem, za vyšší cenu a vícekrát?
Odpovědi na tyto a mnoho dalších otázek vám na základě dlouholetých zkušeností a nejnovějších trendů představí odborníci z agentury Czech promotion: Martin Kučera, Jakub Hořák, Tomáš Chmelíček, Ota Nussberger, Ondřej Bystroň a Michal Novák. Připravte se na to, že změní i váš pohled na marketing. Kouč Marian Jelínek vám na závěr pomůže sebrat motivaci, abyste tuto změnu promítli také do vaší práce.
Více informací o workshopu ZDE
Uvádí a diskusi řídí:
Technologie nám umožnily zrychlit a zefektivnit obchod. Lidský rozměr by se z něj ale neměl vytratit, protože technologie na rozdíl od člověka nemají žádný názor. Jaká je role člověka v době velkých dat a umělé inteligence? Máme „superschopnost“ představit si svět, který zatím neexistuje, jen ji málo využíváme.
Na rozdíl od počítačů, které jen usuzují z minulosti, my umíme myšlenky nově zarámovat a podívat se na ně z nové perspektivy. Klasický retail má tak jednu nečekanou výhodu: ví, že se musí změnit a poskytnout to, co online nedokáže – zážitek a sociální interakce. Otevírají se tak nové perspektivy a řešení, z nichž některé ukážeme právě na Retail Summitu 2022.
„Budoucnost obchodu, kterou si společně představujeme, můžeme naplnit tím, jak budeme spolupracovat ve světě nového retailu,“ říká Viktor Mayer-Schönberger, klíčový řečník Retail Summitu 2022. Profesor z Oxfordu, který vydal celkem 13 knih, se ve svém nejnovějším bestselleru „Framers“ zabývá tím, jak mohou lidé zlepšit své rozhodování v době algoritmů.
Pojďme společně hledat rovnováhu mezi lidskostí, udržitelností a efektivitou na Retail Summit 2022!
V roce 2021 jsme měli bezmála tisícovku účastníků a padesát partnerů. Využijte příležitost a zapojte se!
Chci se již nyní registrovat za výhodnou cenu
Stále ještě řešíte odděleně planogramy, správu cenovek, automatické objednávky, category management či komunikaci s prodejnami? Veškerý Retail Management dnes můžete spojit do funkčního ekosystému a získat tak atraktivní konkurenční výhodu. Na příkladech úspěšných českých a slovenských retailerů uvidíte, jak se jim to daří v rámci jednoho softwarového systému, a co jim to přináší.