Klíčoví řečníci 2019

4. - 6. 2. 2019 Clarion Congress Hotel Prague
  • Marta Nováková, ministryně, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

    Marta Nováková

    Marta Nováková vystudovala Technickou univerzitu VŠB v Ostravě a má manažerský certifikát z britské univerzity Sheffield Hallam. Od roku 1991 podniká v oblasti informačních technologií a poradenství zaměřeného na retail, logistiku a distribuci, získala mj. ocenění Podnikatelka roku 2016 v kategorii velké firmy a byla také Manažerkou roku 2016. V roce 2014 byla zvolena prezidentkou Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, od roku 2017 působila jako viceprezidentka Hospodářské komory. Oba tyto posty opustila, když byla v červnu 2018 jmenována ministryní průmyslu a obchodu v ČR.

  • Tomáš Prouza, prezident, SOCR ČR

    Petra Průšová

    Tomáš Prouza vystudoval ekonomii, diplomacii a žurnalistiku. V letech 2004 - 2006 byl náměstkem ministra financí ČR. Poté působil ve Světové bance, nejprve jako expert pro finanční služby v Praze, později jako seniorní expert ve Washingtonu. V letech 2014 - 2017 pracoval jako státní tajemník pro evropské záležitosti při Úřadu vlády ČR a také jako koordinátor digitální agendy ČR. V roce 2018 byl zvolen Prezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu v ČR.

  • Régis Degelcke, President, EuroCommerce

    Tim Mason

    Régis Degelcke byl zvolen prezidentem EuroCommerce v červnu 2018 na dobu tří let. Až donedávna byl předsedou Auchan Retail a Auchan Holding. Předtím 35 let budoval svoji maloobchodní kariéru u předního mezinárodního DIY obchodníka - společnosti Leroy Merlin. Pracoval jako manažer obchodu, CFO, country manažer ve Francii a Itálii a výkonný místopředseda odpovědný za mezinárodní expanzi a strategický rozvoj. V posledních 10 letech je předsedou EDRA - asociace evropských DIY obchodů. Régis vystudoval mezinárodní finance na ESC Lille School of Management (nyní SKEMA Business School).

  • Karel Týra, Managing Director CZ&SK, Nielsen

    Roman Janovič

    Kariéra Karla Týry začala ve společnosti Nielsen před deseti lety. Nejdříve působil v týmu pražského klientského servisu v rolích client business partnera a ředitele klientského servisu. V letech 2012-2015 zastával pozici komerčního ředitele pro Slovenskou republiku. Od roku 2016 působí roli generálního ředitele Nielsen pro Českou a Slovenskou republiku.

  • Aleš Drábek, Chief Digital & Disruption Officer, Conrad Electronic

    Michal Tomčík

    Aleš Drábek má rozsáhlé zkušenosti z řízení mezinárodního malo- a velkoobchodu, a to v různých zemích a sortimentech. Pracoval pro společnosti METRO Group, Rossmann and C&A a v současnosti je členem vrcholového vedení Conrad Electronic. Jako Chief Disruption Officer vede transformaci firmy na nový digitální byznys model.

  • Bryan Roberts, Global Insights Director, TCC Global

    Miroslav Lukeš

    Bryan spolupracuje v centrále tcc s globálními obchodníky na vytváření smysluplných loajalitních programů pro jejich zákazníky. Před příchodem do společnosti tcc, byl Bryan vicepresidentem Kantaru se specializací na maloobchod. Má více než 20 let zkušeností s výzkumem a poradenstvím pro některé z největších světových obchodníků a dodavatelů.

  • Steven Van Belleghem, inspirátor a autor knihy Customers the day after tomorrow

    Martin Veselovský

    Steven Van Belleghem je expert na budoucnost zákaznického chování v digitálním světě. Je autorem bestsellerů, profesorem marketingu a podnikatelem v jedné osobě. Založil firmy B-Conversational, Nexxworks a Snackbytes a napsal řadu knih o budoucnosti spotřebitele. Mezi jeho nejúspěšnější publikace patří nedávno vydaná kniha „Customers The Day After Tomorrow“, věnovaná tomu, jak zaujmout zákazníky ve světě umělé inteligence, robotů a automatizace.

  • Ralf Kleber, Vice President International Retail, Country Manager Germany, Amazon

    Andrej Babiš

    Ralf Kleber zahájil svoji kariéru u Amazonu v roce 1999 a brzy poté se stal ředitelem financí a administrativy. Mezi lety 2002 a 2015 byl generálním ředitelem společnosti Amazon.de GmbH, poslední 3 roky zastává funkci Country Managera pro německý Amazon a viceprezidenta pro mezinárodní obchod. V této roli se snaží naplnit celosvětové poslání společnosti Amazon v Německu: zajistit, aby zákazníci našli vše, co chtějí koupit online na Amazon.de. Během jeho funkčního období Amazon Germany vyrostl z původních 400 na nynějších 18.000 zaměstnanců a Amazon.de se stal nejdůležitější webovou stránkou mimo USA. Před působením v Amazonu Ralf Kleber pracoval v managementu e-shopu Escada AG a pro RENO v rámci skupiny Kaufhof. Ralf Kleber má vzdělání v oboru business administration (BA Mannheim). Je ženatý a má dvě děti.

  • Tomáš Mráz, obchodní ředitel, Plzeňský Prazdroj

    Andrej Babiš

    Tomáš Mráz je obchodním ředitelem společnosti Plzeňský Prazdroj a členem jejího výkonného vedení. V obchodním oddělení největšího českého pivovaru působí na různých manažerských pozicích už téměř deset let, zasloužil se zde významně o posílení prodeje piva v HORECA segmentu. V minulosti získával zkušenosti také jako člen vedení v agentuře CzechInvest.

  • Matt Simister, CEO Central Europe, Tesco

    Miroslav Hošek

    Matt pracuje pro Tesco 23 let, po vystudování univerzity a krátkém působení v londýnské marketingové agentuře. První polovinu této doby věnoval práci v marketingu a obchodě ve Velké Británii, od roku 2005 pracuje pro Tesco ve střední a východní Evropě. Nejprve jako Komerční ředitel pro ČR a SR, poté měl dalších 5 let na starosti nákup a logistiku potravin pro celou skupinu Tesco. Souběžně řídil transformaci potravinářského obchodu v Británii. Od roku 2017 je generálním ředitelem Tesco pro střední Evropu. Matt je členem top managementu skupiny Tesco.

  • Tomáš Vala, generální ředitel, SIKO koupelny

    Dana Zadražilová

    V 17 letech jako kluk naskočil do pomalu se rozjíždějícího vlaku rodinného byznysu jménem SIKO. Byl u všeho. Objednával zboží, jezdil ještěrkou ve skladu, jednal se zákazníky, naslouchal, vnímal jejich přání i potřeby a hledal řešení, jak je naplnit. A při tom všem studoval na VŠE. V roce 2009 začal postupně přebírat řídící funkce. Před třemi lety ho mezigenerační transfer, který v Siku úspěšně proběhl, postavil až na kapitánský můstek a nyní Tomáš Vala tuto rodinnou firmu s třímiliardovým obratem a téměř devíti sty zaměstnanci řídí.

    „Pokora nás vede správnou cestou, která je často důležitější než cíl.“

  • Hana Součková, generální ředitelka, SAP ČR

    Tomáš Drtina

    Hana je na pozici generální ředitelky společnosti SAP ČR od 1. srpna 2018 a je nyní zodpovědná za celý tým i za obchodní výsledky české pobočky. Předtím byla ředitelka českého a slovenského oddělení podpory obchodu (pre-sales). Do SAP vstoupila v roce 2014. Před příchodem do společnosti SAP pracovala Hana ve společnostech Ness Czech, Ness Europe, APP nebo Scala, kde zastávala marketingové a obchodní manažerské pozice. Vystudovala obor Ekonomika a řízení na Stavební fakultě ČVUT a na Českém institutu pro marketing získala certifikace CIMA-A a CIMA-B.

  • Lukáš Vršecký, jednatel, Rondo.cz

    Zdeněk Skála

    Své profesní dovednosti budoval ve společnostech TNT Česká republika a UPC Česká republika. Působil na pozici B2B managera ve společnosti Alza.cz. Nyní jako spoluzakladatel a jednatel projektu Rondo.cz přináší radost z nakupování zákazníkům partnerů Ronda.

  • Sudan Martin Jackson, Manager Organisational & Cultural Development, REWE Digital

    Stanislav Zrcek

    Sudan Jackson pracuje od roku 2016 v divizi REWE digitální technologie, kde je zodpovědný za kulturní a organizační rozvoj, zejména s důrazem na aktivní vytváření kolaborativního prostředí, které napomáhá vzniku moderních, inovativních a kreativních řešení pro zákazníky. A přestože pojem "Manager" je součástí jeho aktuální funkce, neříká to nic o tom, co vlastně dělá. Sudan je člověk, který každý den usiluje o zlepšení (nejen pracovního) života lidí ve firmě. Je certifikovaným trenérem a oblíbeným řečníkem na konferencích.

    Sudan má více než 20 let pracovních zkušeností v oblasti personálního rozvoje, projektového řízení, IT, poradenství a byznys koučingu. Je zodpovědný za projektování a implementaci programů úspěšného vedení lidí a řízení změn v organizačním a transformačním kontextu. Rád objevuje nové způsoby, jak modernizovat a optimalizovat tyto procesy.

  • John Fonteijn, Head Global Asset Protection, Ahold Delhaize

    Stanislav Zrcek

    John Fonteijn pracuje v Aholdu od roku 1985. Po dobu více než 30 let zastával v rámci této společnosti různé pozice v oblasti bezpečnosti a kontinuity podnikání. Pracovní zkušenosti získával nejen v Evropě, ale i v USA, Latinské Americe, Asii a Tichomoří. V současné době zastává pozici ředitele skupinové ochrany majetku a je zodpovědný za vývoj a strategie celé společnosti v této oblasti. Je poradcem výkonného managementu Ahold Delhaize.

  • Juan José Freijo, Global Head of Sustainability, CHEP, The Brambles Company

    Stanislav Zrcek

    Juan José Freijo působí jako globální ředitel pro udržitelnost ve společnosti Brambles. Má celosvětovou odpovědnost za vymezení a uplatňování strategie udržitelného rozvoje společnosti, která je založena na byznys modelu cirkulární ekonomiky a kontinuálním opětovném využívání zdrojů. Vede také globální tým zaměřený na programy snížení dopadů firmy na životní prostředí a rozvoj udržitelných řešení pro zákazníky. Juan José do společnosti Brambles nastoupil v roce 2005 a od roku 2010 působí v agendě udržitelnosti.