Paralelní programové bloky

3. - 5. 2. 2020 Clarion Congress Hotel Prague

ÚTERÝ - 4. ÚNORA 2020

1630 – 1800 D. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • D1. DATA-DRIVEN RETAIL EKOSYSTÉM

    Moderuje:

    Nikola Pleska, Marketing Manager, Microsoft

    Témata:

    Jak vypadá konkrétní praktické uplatnění technologií a jakým způsobem stavět datově řízený retailový ecosystem? Jak budovat bezprecedentní zákaznickou zkušenost na základě dat a signálů od zákazníků napříč kanály? Nutným předpokladem je kulturní změna a zapojení všech zaměstnanců do chodu firem. A změna podstaty IT oddělení na poskytovatele dat a jejich zdrojů pro byznys a na servisního partnera.

    Panelisté:

    • Miloslav Bašta, ředitel IT, SIKO
    • Roman Dušek, Head of Search, MallGroup
    • Jakub Kúdela, technologický stratég, Microsoft
    • Hubert Šváb, datový specialista pro retail, DataSentics
  • D2. NEW RETAIL & KOMUNIKACE

    Moderuje:

    Jan Patera, Consultant, Blue Events

    Témata:

    Nový ekosystém se vyznačuje řadou nových, povětšinou virtuálních/online komunikačních kanálů a bodů dotyku mezi jednotlivými hráči trhu. To vytváří nové příležitosti pro marketingovou komunikaci, nezanedbatelná jsou však i rizika. Jak dosáhnout konzistence ve všech bodech dotyku se zákazníky? Jak integrovat online a offline komunikační kanály?

    Panelisté:

    • Vojtěch Bulíř, Key Account Manager, SmartEmailing
    • Tomáš Hejkal, marketingový ředitel, Stock
    • Břetislav Chovítek, Client Service Manager CZ&SK, Nielsen
    • Miroslav Král, zakladatel a CEO, MarketUp
    • Branislav Lellák, vrchní ředitel obchodní sekce, COOP Jednota Slovensko
    • Jaroslav Slavičínský, Performance Manager, Seznam
    • Jaroslav Voráček, Retail Production Manager, Unicorn
  • D3. LOKÁLNÍ DIMENZE EKOSYSTÉMU

    Moderuje:

    Martina Patočková, ekonomická redaktorka, MF Dnes

    Témata:

    Nový ekosystém umožňuje zkrátit dodavatelské řetězce a navázat spolupráci s lokálními dodavateli, včetně farmářů a malých výrobců. Jaké výhody to přináší oběma stranám? Co funguje a čeho se vyvarovat? Co mohou udělat obce? A může nějak pomoci stát, třeba prostřednictvím kampaní na podporu národních a regionálních značek?

    Panelisté:

    • Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina COOP
    • Tomáš Caha, ředitel, AgroAutex
    • Karel Jonák, spolumajitel, Olejový mlýn Petráveč
    • Martin Štěpánek, ředitel potravinářského odboru, Ministerstvo zemědělství ČR
    • Kateřina Urbánková, manažerka, PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců

STŘEDA - 5. ÚNORA 2020

0900 – 1100 E. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • E1. UDRŽITELNOST JAKO ZÁKLAD EKOSYSTÉMU

    Moderuje:

    Lucie Mádlová, ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti a Vyslankyně dobré vůle, MZV ČR

    Témata:

    Udržitelnost se stává klíčovým slovem podnikání. Nejde přitom o dílčí, či dokonce formální aktivity, ale o konzistentní přístup zahrnující všechny aspekty byznysu a minimalizaci jeho celkových negativních dopadů na prostředí i společnost. V této části Summitu se proto zaměříme na strategické souvislosti udržitelnosti, mj. za účasti autora studie New Big Circle z poradenské firmy BCG.

    Panelisté:

    • Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director Czech & Slovakia, GfK
    • Monika Černíková, Principal, BCG
    • Patrik Dojčinovič, Managing Director Tesco Czech republic
    • Nataša Foltánová, zakladatelka a spolumajitelka, Tierra Verde
    • Michaela Franeková, generální ředitelka, Unilever Česká republika a Slovensko
    • Petr Chmelař, ředitel sortimentního managementu Food, Globus
    • Alexander Meyer zum Felde, Associate Director, BCG
    • Prezentace studentů VŠE: Ludmila Horáková, Anastasia Lomakina (vítězná semestrální práce na téma Zvýšení udržitelnosti vybrané maloobchodní firmy)
  • E2. NEW RETAIL ECOSYSTEM JAKO ROZVOJOVÁ PŘÍLEŽITOST

    Moderuje:

    Tomáš Krásný, Managing Partner, Blue Events

    Témata:

    Nový ekosystém je džungle, ve které se dá ztratit…nebo také vytvořit nové příležitosti pro růst maloobchodníků i výrobců spotřebního zboží. Seznamte se s možnostmi expanze do e-commerce, s využitím nových komunikačních a prodejních kanálů i s novými přístupy ke spolupráci s partnery v celém řetězci tvorby hodnoty.

    Panelisté:

    • Radovan Bryx, Product and Business Development Manager, Global Payments
    • Jan Mayer, Founder, Dataweps
    • Luboš Nedvěd, Business Manager, Novum Global
    • Lenka Sládková, Director Retail Sales, Diebold Nixdorf
    • Alena Škrobová, Chief Commercial Officer, Physter Technology
    • Stanislav Trnka, Trader Alliance Manager, MAKRO Cash & Carry
    • David Vurma, CEO, Acomware
  • E3. OD SPACE PLÁNU K CELKOVÉMU RETAIL MANAGEMENTU

    Moderuje:

    Petr Kavánek, CEO, ExTech

    Témata:

    Category management byl v realitě maloobchodního provozu často redukován na tvorbu planogramů. Nové technologie a systematický přístup k jejich implementaci začínají ovšem konečně měnit situaci. Řada maloobchodních firem již praktikuje integrovaný day-to-day retail management a využívá data a technologie k optimalizaci činností i snižování nákladů.

    Panelisté:

    • Jaroslav Bucko, Key Account Manager, FixDistribution
    • Vasil Fečko, obchodní ředitel, Sklizeno
    • Ilona Koloničná, Retail Country Manager, AutoKelly
    • Luboš Korbelář, Chief Commercial Officer, Dr.Max Group
    • Daniel Nedoma, Commercial Manager, Iceland
  • E4. SUPPLY CHAIN MANAGEMENT JAKO PÁTEŘ NOVÉHO EKOSYSTÉMU

    Moderuje:

    Elvíra Čermáková, konzultantka v oblasti logistiky

    Témata:

    Nové distribuční kanály, náročnější zákazníci, zvyšující se rychlost dodávek, neutuchající tlak na náklady… Nový ekosystém představuje pro logistiku řadu velkých výzev. Jak se s tím vyrovnávají poskytovatelé logistických služeb, co požadují obchodníci a výrobci, jak mohou pomoci nové technologie?

    Panelisté:

    • Pavel Hampejs, Supply Chain Manager, Unilever ČR
    • Petr Kaczor, Regional Sales Manager, THIMM
    • Tomáš Kubza, Head of Logistic, Penny Market ČR
    • Milan Ludvík, Managing Director CZ & SK, ZETES Solutions CZ
    • Martin Marek, Managing Director, DoDo
    • Martin Řehák, Product Trainer, Linde Material Handling Česká republika
    • Jan Soukup, Commercial Manager, CHEP
    • Ondřej Žák, obchodní ředitel, Logio
  • E5. LIDÉ - NEW RETAIL, OLD CHALLENGE

    Moderuje:

    Irena Vlčková, generální ředitelka, SOCR ČR

    Témata:

    „New retail“ je často spojován s digitální revolucí, automatizací, umělou inteligencí… Nechceme však zapomínat na to, že ani v nových podmínkách se nesníží význam lidského kapitálu a obchod i nadále bude především „o lidech“. Přijde sdílet zkušenosti s vítězi soutěže Mastercard Obchodník roku – Zaměstnavatel v obchodě.

    Panelisté:

    • Lenka Fabová, Response Manager, Hays
    • Simona Hryzáková, HR ředitelka, Lidl Česká republika
    • Karel Jelínek, hlavní konzultant a spolumajitel, AristoTelos
    • Ctirad Nedbálek, VP Human Resources & Sustainability, Albert Česká republika
    • Renata Soukupová, Head of HR, ROSSMANN
    • Dana Zadražilová, vedoucí katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací, VŠE v Praze

1130 – 1330 F. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • F1. FUTURE CONSUMER NOW

    Moderuje:

    Lenka Vaněk, Head of Consumer Product & Retail Consulting, EY

    Témata:

    O úspěchu či prohře bude i v novém retailu vždy rozhodovat konečný spotřebitel. Jeden z nejvýznamnějších programových bloků Summitu se proto zaměří na trendy poptávky. Jaký bude budoucí zákazník a jak ho lépe pochopit?

    Panelisté:

    • Kateřina Harris, Marketing Director, Albert Česká republika
    • Vladislav Kačij, Analyst, Euromonitor International
    • Michal Kroupa, Chief Marketing Officer, IKEA CZ/HU/SK
    • Igor Matejov, Chief Operations Officer, MallGroup
    • Hana Říhová, Commercial Director CEE, Advanced Solutions - Consumer Panel, GfK
    • Roman Trzaskalik, Marketing Director Czech Republic and Slovakia, Plzeňský Prazdroj
  • F2. NEW RETAIL OPERATIONS

    Moderuje:

    Patricia Jakešová, Senior Business Consultant, U&SLUNO

    Témata:

    Personální náklady rostou, interní i externí zákazníci toho chtějí stále více a rychleji, a to bez růstu cen. Nové technologie se sice objevují jak na běžícím pásu, ale jak je uplatnit a nedopustit se při tom osudných omylů? Poradí vám experti i praktici z obchodního provozu.

    Panelisté:

    • Mateusz Hilgert, Vice President Supply Chain and Real Estate, Albert Česká republika
    • Lukáš Němčík, Head of Marketing and Development, Skupina COOP
    • Richard Podpiera, výkonný ředitel, Group Segment Management – Retail , ČSOB
    • Tomáš Tlučhoř, ředitel datových služeb, GS1 Czech Republic
    • Hoang Dinh Toan, CEO a Kien Bui, Logistic audit & Operation support manager, Tamda Foods Cash & Carry
  • F3. ETIKA A BEZPEČNOST JAKO PŘÍLEŽITOST K DIFERENCIACI

    Moderuje:

    Igor Gricinko, Senior Manager Audit & Assurance, Deloitte

    Témata:

    Dnešní zákazníci začínají být značně citliví na svá data a jejich zpracování. Pod vlivem častých úniků přihlašovacích údajů se jeví, že ten, kdo se jako první ujme příležitosti a postaví svůj omni-channelový business na vysokém zabezpečení uživatelských dat, jenom získá. V tomto bloku proběhne i praktická ukázka hackingu modelového eshopu.

    Panelisté:

    • Vladimír Dědek, ředitel webového a mobilního vývoje, Alza.cz
    • Pavel Flek, Senior Technical Program Manager, Tesco ČR
    • Michal Hanáček, CEO, Pilulka.cz a COO, Holding Pilulka Lékárny
    • Marek Jílek, etický hacker, Deloitte Risk Advisory
    • Kryštof Kruliš, předseda správní rady a zakladatel, Spotřebitelské fórum
    • Spotřebitelé prostřednictvím video-interviews
  • F4. NOVÝ EKOSYSTÉM A SHOPPING CENTRA

    Moderuje:

    Tomáš Drtina, Managing Partner, Incomind

    Témata:

    „Retailová apokalypsa“, která se z USA šíří do západní Evropy drtí obchodní centra. Těm se ovšem u nás nyní vede celkově dobře. Podaří se tento trend udržet? Vyrovnají se obchodní centra s digitální revolucí? Může pomoci branding obchodních center?

    Panelisté:

    • Libor Hubík, Managing Director, AmRest
    • Luboš Prajer, Country Manager Czechia, SAYTECH CZ
    • Oldřich Špůrek, Chief Executive Officer CZ/SK, Atrium Czech Real Estate Management
    • Karolina Šustrová, Head of Operations Czech Republic & Slovakia, Unibail-Rodamco-Westfield
    • David Vejtruba, ředitel marketingu, Solvent ČR (Teta Drogerie)
  • F5. DIGITAL RETAILER

    Moderuje:

    Jan Hruška, Chief Technology Officer, O2 Czech Republic

    Témata:

    Digitální transformace je buzzword, ale také návod na přežití firem provozujících kamenné prodejny. Jak se vyhnout největším chybám? Jaké jsou reálné hranice využití umělé inteligence? Taky Vám přijde zbytečné dávat slevu zákazníkovi, který by si zboží koupil i tak? Budeme diskutovat o možnostech měření chování zákazníka v místě prodeje a jak těchto informací využít.

    Panelisté:

    • Miroslav Chyla, IT Manager, BAŤA
    • Adam Klofáč, obchodní ředitel, MORIS design
    • Aleš Kupčák, Director IT Development & Innovation, Albert Česká republika
    • Jan Romportl, Director of AI Centrum, O2 Czech Republic
    • Zdeněk Řiháček, Country Manager, Procter & Gamble Czech & Slovakia
    • Luděk Slouka, Director Digital Payments and Cyber&Intelligence Solutions – CEE, Mastercard
    • Michal Tomčík, Co-Founder and VP Marketing, Pygmalios