Klíčoví řečníci 2020

3. - 5. 2. 2020 Clarion Congress Hotel Prague
  • Tomáš Prouza, prezident, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

    Petra Průšová

    Tomáš Prouza vystudoval ekonomii, diplomacii a žurnalistiku. V letech 2004 - 2006 byl náměstkem ministra financí ČR. Poté působil ve Světové bance, nejprve jako expert pro finanční služby v Praze, později v centrále Světové banky ve Washingtonu. V letech 2014 - 2017 pracoval jako státní tajemník pro evropské záležitosti při Úřadu vlády ČR a jako koordinátor digitální agendy ČR. V roce 2018 byl zvolen prezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu v ČR a od poloviny roku 2019 je také viceprezidentem evropské asociace EuroCommerce.

  • Harjot Singh, Chief Strategy Officer, Europe & UK, McCann Worldgroup

    Tim Mason

    Harjot je velmi zvídavý člověk, fascinovaný světem, který je neúnavně poháněn posláním poznávat, vytvářet a přeměňovat očividné věci na skvělé. Nejvíce ho přitahují lidé, jejichž typickou vlastností je zájem o neustálé objevování, učení a otevřenost k novým myšlenkám. Mnoha cenami ověnčený globální stratég Harjot žil v šesti zemích na 3 kontinentech, dorozumí se 6 jazyky a má zkušenosti s prací pro jedny z nejslavnějších značek a agentur na světě. Jako hlavní stratég McCann Worldgroup v Evropě vede Harjot strategické týmy napříč 25 zeměmi. Pod jeho vedením byl McCann Worldgroup ve 3 po sobě jdoucích letech vyhodnocen jako nejefektivnější evropská síť roku v soutěži Euro Effie. Harjot byl porotcem nebo řečníkem řady významných soutěží, včetně Cannes Lions, globální, severoamerické a evropské Effie, Adweek Europe, Eurobest, WARC a jiných.

  • Rodney Collins, SVP, Director, McCann Worldgroup Truth Central

    Roman Janovič

    Rodney Collins je vůdčím představitelem McCann Worldwide Truth Central, globálního znalostního centra nejefektivnější společnosti v oblasti marketingových služeb. V duchu firemní filosofie dobře interpretované pravdy („Truth Well Told“), Rodney neúnavně usiluje o odhalování lidských a kulturních pravd s cílem napomoci značkám hrát smysluplnou roli v životech lidí. Od roku 2012, kdy se stal ředitelem Truth Central v Evropě, Rodney navrhuje, spravuje a aktivuje globální a regionální ideové iniciativy pro síť McCann Worldgroup napříč 38 zeměmi. Jako profesionální antropolog se Rodney věnuje hloubkovému výzkumu lidského chování. Nabyl praktické zkušenosti v Evropě, Africe, na Středním východě a v Severní a Střední Americe. Díky tomu je schopen hlouběji porozumět kulturním a lidským pravdám, které ovlivňují potenciál strategií firem a značek, inovací, tvůrčího marketingu a komunikace.

  • Richard Siebenstich, Chief Commercial Officer, O2 Czech Republic

    Michal Tomčík

    Po studiu financí na Ekonomické univerzitě v Bratislavě působil v letech 2003 až 2012 na manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola HBC. V roce 2012 nastoupil do společnosti O2 jako ředitel pro značkové prodejny. Od roku 2013 řídil všechny prodejní kanály, posléze byl i ředitelem pro marketingovou komunikaci a online. Od roku 2018 vede Richard Siebenstich Komerční divizi společnosti O2, kam spadají veškeré distribuční kanály, marketingová komunikace a online, segmentový marketing a řízení vztahů s rezidentními a firemními zákazníky.

  • Romana Duníková, Commercial Director, Nielsen

    Miroslav Lukeš

    Ve společnosti Nielsen pracuje již 15. rokem. Během této doby zastávala různé pozice v rámci klientského oddělení, a to jak na úrovni analytické a konzultantské, tak i na úrovni manažerské. Od roku 2018 působí v roli komerční ředitelky, kde zastřešuje nejen vztahy s mnoha lokálními i globálními výrobci a distributory rychloobrátkového zboží, ale i týmy spotřebitelského průzkumu a pokročilých datových řešení.

  • Wijnand Jongen, Chairman of Executive Committee, Ecommerce Europe

    Martin Veselovský

    Wijnand Jongen je aktivním propagátorem digitálního obchodu už přes 20 let. Je zakladatelem a výkonným ředitelem nizozemského e-commerce sdružení Thuiswinkel.org a spoluzakladatelem Ecommerce Europe, evropské zastřešující organizace sdružující více než 75 000 on-line obchodníků coby jejích členů. Ve své kariéře zastával mnohé pozice od prodeje, přes poradenství až po řízení firem v Nizozemsku a ve Spojených státech. Jeho nejprodávanější kniha "Konec online nakupování: budoucnost maloobchodu ve vždy propojeném světě" byla přeložena do 10 jazyků a vydána ve více než 20 zemích. Wijnand je vyhledávaným řečníkem na mezinárodních konferencích.

  • Tomasz Blicharski, Chief Financial & Development Officer, Żabka Polska

    Andrej Babiš

    Tomasz Blicharski je ve společnosti Żabka Polska od roku 2011. Před svým nástupem získal rozsáhlé zkušenosti v oblasti investičního bankovnictví a financí, mimo jiné ve společnostech ABN Amro, BNP Paribas a Procter & Gamble. Od roku 2007 zastával funkci ředitele ve fondu Mid Europa Partners, kde odpovídal za investice ve střední a východní Evropě (včetně Norican Group, Polskie Koleje Gorskie a Żabka Polska). Je absolventem Varšavské ekonomické školy a Stanfordské univerzity.

  • Fred Bosch, generální ředitel, COOP Supermarkten Nederland

    Andrej Babiš

    Fred Bosch pracuje pro COOP Nizozemsko již 16 let. Po studiu obchodní ekonomie a účetnictví na univerzitě v Amsterdamu zahájil svoji profesní kariéru v několika finančních/auditorských rolích ve společnosti EY. V roce 2003 nastoupil do COOP Nizozemsko jako CFO a v roce 2008 byl jmenován generálním ředitelem. Kromě toho je Fred členem Superunie, holandské družstevní nákupní společnosti, a členem představenstva Nizozemského úřadu potravinářského průmyslu (CBL). Donedávna byl také členem představenstva společnosti EuroCoop sídlící v Bruselu, která posiluje společné zájmy spotřebitelských družstev napříč Evropou.

  • Alena Střížová, prokuristka, dm drogerie markt ČR

    Miroslav Hošek

    Do společnosti dm drogerie markt České Budějovice nastoupila začátkem roku 1996 jako oblastní manažerka. O rok později převzala regionální zodpovědnost za provoz, stala se členkou vedení dm Česká republika a od roku 1999 prokuristkou firmy. Od roku 2003 zodpovídá nejen za část provozu, ale zastává i pozici vedoucí resortu lidských zdrojů a aktivně se podílí na vzdělávání a rozvoji spolupracovníků dm, zejména v provozu. Pět let byla ombudsmankou společnosti.

  • Michal Čarný, generální ředitel pro ČR a SR, Mastercard

    Dana Zadražilová

    Michal Čarný má mnohaleté zkušenosti s vytvářením a implementací firemních strategií. Po studiích ekonomie a strategie na University of Chicago a London School of Economics and Political Science působil ve společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde vedl poradenské projekty se zaměřením na finanční služby a telekomunikační sektor. Od roku 2016 přešel do společnosti Mastercard, kde byl nejprve zodpovědný za přípravu a realizaci strategie pro spotřebitelské a firemní produkty v České republice, na Slovensku a v Rakousku. Od září 2019 působí ve funkci generálního ředitele Mastercard pro Českou a Slovenskou republiku.

  • Jannis Samaras, náčelník, Kofola

    Tomáš Drtina

    Jannis Samaras je český podnikatel, který se narodil v Československu řeckým rodičům s obchodním duchem. Svého otce Kostase dodnes považuje za svůj hlavní podnikatelský vzor. V roce 1990 založili rodinnou firmu v Krnově, kde později koupili od státního podniku Nealko Olomouc malou sodovkárnu a pustili se do výroby sycených nápojů. V roce 2002 firma koupila obchodní známku a originální recepturu nápoje Kofola od společnosti Ivax a obchodní název společnosti v ČR a na Slovensku se mění na Kofola a.s. Z malé rodinné firmy se Kofola stala jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Dnes působí Kofola ČeskoSlovensko na 5 trzích Evropy a pokračuje nejen v oživování a rozvoji tradičních a lokálních značek, ale i v dalším rozšiřování portfolia.

  • Kateřina Harris, Marketing Director, Albert Česká republika

    Tomáš Drtina

    Katka Harris se připojila k Albert týmu v dubnu 2017 na pozici marketingové ředitelky. Katka je zkušenou profesionálkou s více jak dvaceti lety praxe v marketingu a širokou škálou úspěchů v různě zaměřených společnostech. Do společnosti přišla se silnými zkušenostmi z FMCG odvětví, kde působila jedenáct let ve společnostech Danone a Mars na různých marketingových pozicích v rámci České republiky a Evropy.

    V roce 2012 Kateřina nastoupila do společnosti Stock Plzeň Božkov, jenž je předním producentem lihovin, jako marketingová ředitelka pro český a slovenský trh, kde výrazně přispěla k úspěchu společnosti vývojem a představením nových značek a posílením výkonu stávajícího portfolia.

  • Petr Pavlík, Senior Vice-President - Marketing, Format, Merchandising, Albert Česká republika

    Tomáš Drtina

    Petr Pavlík působí ve společnosti Albert od roku 2016 na pozici Senior Vice Presidenta pro Marketing, Format & Merchandising. Před nástupem do společnosti Albert zastával pozici generálního ředitele likérky Stock Plzeň Božkov, a v letech 2010 až 2014 působil také jako Prezident Unie výrobců a dovozců lihovin České republiky.Předtím pracoval ve společnosti Reckitt Benckiser jako generální ředitel pro Belgii a Lucembursko a později jako globální ředitel kategorie. Svou kariéru započal u firmy Procter a Gamble, kde za 10 let prošel různými pozicemi v prodeji a trade marketingu.

  • Tomáš Čupr, CEO, Rohlik.cz

    Tomáš Drtina

    Je podnikatel na poli inovativních start-upů. V roce 2010 založil a dva a půl roku budoval portál Slevomat, který je dnes leaderem v on-line prodeji zlevněného zboží a služeb v 7 evropských zemích. V roce 2012 Tomáš založil, 2 roky rozvíjel a úspěšně prodal portál Dáme jídlo. Od roku 2014 se věnuje rozvoji on-line prodeje potravin. Založil Rohlík.cz, jehož obrat se již blíží 5miliardám Kč ročně a má přes 200 tisíc zákazníků. V současné době expaduje v Maďarsku s online supermarketem Kifli.hu a chystá rozšíření do dalších teritorií.

  • Lukáš Havlásek, CEO, Shopsys

    Zdeněk Skála

    Lukáš Havlásek je CEO firmy Shopsys, přední české vývojářské e-commerce společnosti sídlící v Ostravě, která zaměstnává více než 70 odborníků. Za posledních 12 let v e-commerce mu pod rukama prošly stovky online projektů - od těch menších až po ty největší B2B a B2C řešení. Jeho doménou je business poradenství a projektové a procesní řízení, o kterém pravidelně přednáší na konferencích a vysokých školách. Stojí také za oceňovaným magazínem EXEC, který pomáhá e-commerce manažerům se strategickým rozhodováním.