Paralelní programové bloky

21. – 23. 9. 2021 Kongresové centrum Praha

STŘEDA - 22. ZÁŘÍ 2021

1645 – 1830 D. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • D1. DIGITALIZACE OBCHODU JAKO PODMÍNKA PŘEŽITÍ

    Moderuje:

    Martin Dolejš, Director Business Development CZ&SK, Mastercard

    Témata:

    Za poslední rok jsme prošli velikou transformací obchodního prostředí směrem k rozvoji jeho digitalizace a posílení e-commerce. Umíme se přizpůsobit této nečekaně rychlé změně? Co znamená digitalizace obchodu a plateb pro obchodníka a zákazníka? Co jim přínáš a, co jim bere? Jak může změnit chování nakupujících v regionech mimo velká města? Pojďme se podívat na nové trendy, data a pohlédnout do budoucnosti obchodu.

    Panelisté:

    • Pavel Březina, předseda představenstva, skupina COOP
    • Petr Čivrný, Senior Manager, EY
    • Hana Goralčíková, vedoucí zákaznické péče, Insportline
    • Ondřej Krátký, ředitel a spoluzakladatel, Liftago
    • Adam Pýcha, ředitel oddělení marketingu a E-commerce, Knihy Dobrovský
    • Jan Vlk, CEO, LiveSale
  • D2. SUPPLY CHAIN 4.0

    Moderuje:

    Elvíra Čermáková, lektorka VŠE a franšízantka, Bageterie Boulevard

    Témata:

    Data jsou zlato retailových businessů. Už jsme se naučili je získávat. Už dokonce víme, jak je vyhodnotit. A nyní, v roce 2021, přichází výzva nejvyšší. Jak je propojit. O principu "jedné pravdy", o výhodách jednoho velkého systému pro celou společnost a o tom, co podniky musí překonat, aby této mety dosáhly, bude diskuse na letošní sekci. S přispěním vybraných obchodníků představíme Supply Chain nové generace.

    Panelisté:

    • Jitka Dvořáková, generální ředitelka, CZC
    • Ondřej Klement, ředitel realizace, Logio
    • Miguel Martins da Silva, Chief Supply Chain Officer, Dr. Max
    • Pavel Šiška, Partner, Deloitte
  • D3. FRESH FOOD

    Moderuje:

    Martina Patočková, zakladatelka webu Ekonews

    Témata:

    Náš maloobchodní trh je vysoce konkurenční. Klíčová bitva o přízeň zákazníků se často svádí v sortimentu čerstvých potravin. Spotřebitelé dávají jasně najevo, že zejména u tohoto sortimentu je zajímá kvalita, původ i zdravotní aspekty, ale také rychlost a spolehlivost dodání v co nejčerstvějším stavu. Kdo z obchodníků a dodavatelů vykročil tím správným směrem, kdo to umí a proč? Jak mohou obchodníci lépe spolupracovat s pěstiteli a farmáři?

    Panelisté:

    • Martin Marek, Managing Director, DoDo
    • Pavel Mikoška, viceprezident, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
    • Richard Piluša, Client Service Team Leader CZSK, GfK
    • Michal Škoda, ředitel, Hollandia

ČTVRTEK - 23. ZÁŘÍ 2021

0900 – 1100 E. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • E1. CUSTOMER EXPERIENCE V NOVÉ REALITĚ

    Moderuje:

    Vendula Mrázová, Chief Client Officer, Wunderman Thompson

    Témata:

    Každá značka touží po dokonalé zákaznické zkušenosti. Přesto až 80 % CX projektů selhává. Nová realita navíc klade vysoké nároky, značky se musí přizpůsobovat rychle se měnícím požadavkům spotřebitelů i celého ekosystému. Inspirujte se přístupem úspěšných českých i zahraničních značek. Dozvíte se, jak zákaznickou zkušenost správně řídit a transformovat. Přijďte se porovnat s ostatními.

    Panelisté:

    • Filip Fingl, CEO, Dáme jídlo
    • Daniel Horák, CEO, Dr. Max
    • František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel, HP Tronic
  • E2. CONNECTED COMMERCE

    Moderuje:

    Stanislav Zrcek, General Manager Retail CEE, Diebold Nixdorf

    Témata:

    Connected Commerce jako jiný název pro Omnichannel? Ne, jde o nový způsob propojení fyzické distribuce a digitální zákaznické zkušenosti, který zlepšuje nabídku a usnadňuje nákup a platby zákazníků bez ohledu na prodejní kanál či nákupní situaci. Podmínkou „propojeného obchodování“ je zefektivnění všech procesů, digitalizace a automatizace transakcí v provozu a logistice obchodních firem a jejich dodavatelů. Důležitým pomocníkem je i centrální globálně sdílený katalog informací o produktech a jejich skladování. Řečníci této sekce ukážou, že tyto nástroje již v praxi obchodních firem fungují a přinášejí nezpochybnitelné výsledky. Součástí bude i zpráva o tom, jak je český trh na svět Connected Commerce připraven.

    Panelisté:

    • Matěj Kapošváry, Chief Operating Officer, Shopsys
    • Petr Kraus, CIO, Sportisimo
    • Miroslav Krupa, CEO, U&Sluno
    • Jiří Ritter, Corporate Sales Director Czech Republic, Nestlé
    • Jakub Šůla, CEO, Pompo
    • Tomáš Tlučhoř, ředitel datových služeb, GS1
  • E3. RESILIENCE – JAK VYBUDOVAT ODOLNĚJŠÍ BYZNYS VE VYSOCE DYNAMICKÉ A NEPŘEDVÍDATELNÉ DOBĚ

    Moderuje:

    Monika Černíková, Principal, Boston Consulting Group

    Témata:

    Byznysové prostředí je čím dál dynamičtější a méně předvídatelné a kovidová krize je jen jedním z mnoha stresů, kterému jako společnost čelíme. Současná situace nám ukazuje křehkost systémů kritických pro naše fungování – od dodavatelských řetězců po zdravotní péči. Mnoho lídrů si proto nyní klade za cíl vybudovat odolnější firmy. Jen málo z nich ale ví, jak to udělat. Jak navrhnout, měřit a řídit svou odolnost a jaké jsou nejlepší příklady strategického přístupu k odolnosti z nedávné doby?

    Panelisté:

    • David Antoš, Principal, Boston Consulting Group
    • Martin Dlouhý, Group CSO and Board Member, Rohlík Group
    • Radek Hovorka, Managing Director / CFO, Penny Market
    • Tomáš Mráz, obchodní ředitel, Plzeňský Prazdroj
    • Ctirad Nedbálek, VP Human Resources & Sustainability, Albert Česká republika

1130 – 1330 F. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • F1. CIRKULÁRNÍ EKONOMIKA JAKO ŠANCE PRO OBCHOD

    Moderuje:

    Soňa Klepek Jonášová, zakladatelka, Institut cirkulární ekonomiky

    Témata:

    Co jsou největší výzvy v oblasti zavádění změn směrem k udržitelnosti? Jaký je český zákazník v porovnání se zákazníky ve světě v oblasti poptávky po udržitelnosti? Co má větší budoucnost – marketing nebo mattering? Jak zajistit ekonomickou zvládnutelnost udržitelného přístupu v dlouhodobém měřítku? Tyto otázky a další témata související s přístupem ke změně k vyšší cirkularitě a udržitelnosti firem budou předmětem specializované diskuse.

    Panelisté:

    • Roberto Brazzale, prezident skupiny, Brazzale
    • Daniel Buryš, generální ředitel, Kofola ČeskoSlovensko
    • Patricia Jakešová, CEO, LLC Sluno Ukraine
    • Ján Kondáš, Head of Communications, Tesco Stores ČR
    • Ildikó Mikházi, Corporate Communications Director and Sustainability Program Leader, L'Oréal CZ, HU, SK
    • Jan Zeman, majitel a jednatel, Biopekárna Zemanka
  • F2. EFEKTIVNÍ RETAIL MARKETING

    Moderuje:

    Miroslav Král, Founder & CEO, Marketup

    Témata:

    Co se v marketingu maloobchodu mění a co zůstává? Mění se překvapivě méně, než se zdá, protože základní principy efektivního marketingu se v krizi jen potvrdily. Dlouhodobě úspěšné firmy nepolevily v budování dobře rozpoznatelných značek, rozvíjely své kategorie pomocí všech 4P a hlavně neztratily kontakt se zákazníky. Těšte se na příklady z Česka i zahraničí pokrývající široké spektrum marketingových nástrojů – od digitálního marketingu až po design prodejen a obalů.

    Panelisté:

    • Tomáš Cvrk, konzultant Kupi.cz, Seznam
    • Peter Hajduček, CEO, Footshop
    • Aleš Hladil, Brand Manager energy, Kofola ČeskoSlovensko
    • Petr Kouble, nezávislý konzultant
    • Marek Picek, manažer marketingu, Bageterie Boulevard
  • F3. INSPIRATIVNÍ VYUŽITÍ NOVÝCH TECHNOLOGIÍ

    Moderuje:

    Pavel Špryňar, ředitel, Deloitte Digital

    Témata:

    Letošní rok nás všechny přiměl spoléhat se na technologie. Právě ty řadě firem pomohly rychle reagovat na změny podmínek, často ze dne na den. Pokud váháte, na jaké technologie se nyní zaměřit, máme pro vás horké tipy. Mimo jiné vám představíme, jak v logistice a nákupu funguje Blockchain, který urychluje ověřování a zaznamenávání transakcí a přispívá k vyšší spolehlivosti a kontrole dat. Jak virtuální realita již v praxi napomáhá efektivnějšímu uspořádání prodejny či skladu či jak pracovat se zákaznickými daty a aktivizovat zákazníky k vyšším online nákupům.

    Panelisté:

    • Marek Bárdy, odborník na virtuální realitu
    • Olivier Large, Blockchain enthusiast
    • Jiří Ponrt, CFO, Alza
    • Jiří Šulc, CIO, Cortex
    • Pavel Vopařil, CEO, Bonami