Martin Dolejš, Director Business Development CZ&SK, Mastercard
Za poslední rok jsme prošli velikou transformací obchodního prostředí směrem k rozvoji jeho digitalizace a posílení e-commerce. Umíme se přizpůsobit této nečekaně rychlé změně? Co znamená digitalizace obchodu a plateb pro obchodníka a zákazníka? Co jim přínáš a, co jim bere? Jak může změnit chování nakupujících v regionech mimo velká města? Pojďme se podívat na nové trendy, data a pohlédnout do budoucnosti obchodu.
Elvíra Čermáková, Consultant
Data jsou zlato retailových businessů. Už jsme se naučili je získávat. Už dokonce víme, jak je vyhodnotit. A nyní, v roce 2021, přichází výzva nejvyšší. Jak je propojit. O principu "jedné pravdy", o výhodách jednoho velkého systému pro celou společnost a o tom, co podniky musí překonat, aby této mety dosáhly, bude diskuse na letošní sekci. S přispěním vybraných obchodníků představíme Supply Chain nové generace.
Martina Patočková, zakladatelka webu Ekonews
Náš maloobchodní trh je vysoce konkurenční. Klíčová bitva o přízeň zákazníků se často svádí v sortimentu čerstvých potravin. Spotřebitelé dávají jasně najevo, že zejména u tohoto sortimentu je zajímá kvalita, původ i zdravotní aspekty, ale také rychlost a spolehlivost dodání v co nejčerstvějším stavu. Kdo z obchodníků a dodavatelů vykročil tím správným směrem, kdo to umí a proč? Jak mohou obchodníci lépe spolupracovat s pěstiteli a farmáři?
Bronislav Kvasnička, CEO, Wunderman Thompson
Každá značka touží po dokonalé zákaznické zkušenosti. Přesto až 80 % CX projektů selhává. Nová realita navíc klade vysoké nároky, značky se musí přizpůsobovat rychle se měnícím požadavkům spotřebitelů i celého ekosystému. Inspirujte se přístupem úspěšných českých i zahraničních značek. Dozvíte se, jak zákaznickou zkušenost správně řídit a transformovat. Přijďte se porovnat s ostatními.
Stanislav Zrcek, General Manager Retail CEE, Diebold Nixdorf
Connected Commerce jako jiný název pro Omnichannel? Ne, jde o nový způsob propojení fyzické distribuce a digitální zákaznické zkušenosti, který zlepšuje nabídku a usnadňuje nákup a platby zákazníků bez ohledu na prodejní kanál či nákupní situaci. Podmínkou „propojeného obchodování“ je zefektivnění všech procesů, digitalizace a automatizace transakcí v provozu a logistice obchodních firem a jejich dodavatelů. Důležitým pomocníkem je i centrální globálně sdílený katalog informací o produktech a jejich skladování. Řečníci této sekce ukážou, že tyto nástroje již v praxi obchodních firem fungují a přinášejí nezpochybnitelné výsledky. Součástí bude i zpráva o tom, jak je český trh na svět Connected Commerce připraven.
Monika Černíková, Principal, BCG
Byznysové prostředí je čím dál dynamičtější a méně předvídatelné a kovidová krize je jen jedním z mnoha stresů, kterému jako společnost čelíme. Současná situace nám ukazuje křehkost systémů kritických pro naše fungování – od dodavatelských řetězců po zdravotní péči. Mnoho lídrů si proto nyní klade za cíl vybudovat odolnější firmy. Jen málo z nich ale ví, jak to udělat. Jak navrhnout, měřit a řídit svou odolnost a jaké jsou nejlepší příklady strategického přístupu k odolnosti z nedávné doby?
Soňa Jonášová, zakladatelka, Institut cirkulární ekonomiky
Obchod ohleduplný, efektivní a s ekonomickými zisky. Cirkulární ekonomika jako šance pro úspěšný byznys, který odpovídá na budoucí realitu nedostatku primárních materiálů a přísnější legislativu v oblasti nakládání s odpady. Seznamte se s příběhy firem, které ve své DNA nesou principy cirkulární ekonomiky a také těmi, které se na tento model postupně adaptují.
Miroslav Král, Founder & CEO, Marketup
Co se v marketingu maloobchodu mění a co zůstává? Mění se překvapivě méně, než se zdá, protože základní principy efektivního marketingu se v krizi jen potvrdily. Dlouhodobě úspěšné firmy nepolevily v budování dobře rozpoznatelných značek, rozvíjely své kategorie pomocí všech 4P a hlavně neztratily kontakt se zákazníky. Těšte se na příklady z Česka i zahraničí pokrývající široké spektrum marketingových nástrojů – od digitálního marketingu až po design prodejen a obalů.
Martin Tesař, Partner, Deloitte
Rok 2020 nás všechny přiměl spoléhat se na technologie. Právě ty řadě firem pomohly rychle reagovat na změny podmínek, mnohdy ze dne na den. Pokud váháte, na jaké technologie se nyní zaměřit, máme pro vás dva horké tipy. Ukážeme vám, jak v logistice a nákupu funguje Blockchain, který urychluje ověřování a zaznamenávání transakcí a přispívá k vyšší spolehlivosti a kontrole dat.