Paralelní programové bloky

14. – 16. 6. 2021 Kongresové centrum Praha

ÚTERÝ - 15. ČERVNA 2021

1645 – 1830 D. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • D1. DIGITALIZACE OBCHODU JAKO PODMÍNKA PŘEŽITÍ

    Moderuje:

    Martin Dolejš, Director Business Development CZ&SK, Mastercard

    Témata:

    Za poslední rok jsme prošli velikou transformací obchodního prostředí směrem k rozvoji jeho digitalizace a posílení e-commerce. Umíme se přizpůsobit této nečekaně rychlé změně? Co znamená digitalizace obchodu a plateb pro obchodníka a zákazníka? Co jim přínáš a, co jim bere? Jak může změnit chování nakupujících v regionech mimo velká města? Pojďme se podívat na nové trendy, data a pohlédnout do budoucnosti obchodu.

    Panelisté:

    • Pavel Březina, předseda představenstva, skupina COOP
    • Ondřej Krátký, ředitel a spoluzakladatel, Liftago
    • Adam Pýcha, ředitel oddělení marketingu a E-commerce, Knihy Dobrovský
    • Lenka Vaněk, Director of BMC & EY wavespace Prague Lead, EY
    • (další v jednání)
  • D2. SUPPLY CHAIN 4.0

    Moderuje:

    Elvíra Čermáková, Consultant

    Témata:

    Data jsou zlato retailových businessů. Už jsme se naučili je získávat. Už dokonce víme, jak je vyhodnotit. A nyní, v roce 2021, přichází výzva nejvyšší. Jak je propojit. O principu "jedné pravdy", o výhodách jednoho velkého systému pro celou společnost a o tom, co podniky musí překonat, aby této mety dosáhly, bude diskuse na letošní sekci. S přispěním vybraných obchodníků představíme Supply Chain nové generace.

    Panelisté:

    • Jitka Dvořáková, generální ředitelka, CZC
    • Oto Hausmann, Retail Consultant, Logio
    • Miguel Martins da Silva, Chief Supply Chain Officer, Dr. Max
    • Pavel Šiška, Partner, Deloitte (v jednání)
  • D3. FRESH FOOD

    Moderuje:

    Martina Patočková, zakladatelka webu Ekonews

    Témata:

    Náš maloobchodní trh je vysoce konkurenční. Klíčová bitva o přízeň zákazníků se často svádí v sortimentu čerstvých potravin. Spotřebitelé dávají jasně najevo, že zejména u tohoto sortimentu je zajímá kvalita, původ i zdravotní aspekty, ale také rychlost a spolehlivost dodání v co nejčerstvějším stavu. Kdo z obchodníků a dodavatelů vykročil tím správným směrem, kdo to umí a proč? Jak mohou obchodníci lépe spolupracovat s pěstiteli a farmáři?

    Panelisté:

    • Martin Marek, Managing Director, DoDo
    • Petr Olbrich, marketingový ředitel, Makro Cash & Carry ČR
    • Richard Piluša, Client Service Team Leader CZSK, GfK
    • Michal Škoda, ředitel, Hollandia

STŘEDA - 16. ČERVNA 2021

0900 – 1100 E. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • E1. CUSTOMER EXPERIENCE V NOVÉ REALITĚ

    Moderuje:

    Bronislav Kvasnička, CEO, Wunderman Thompson

    Témata:

    Každá značka touží po dokonalé zákaznické zkušenosti. Přesto až 80 % CX projektů selhává. Nová realita navíc klade vysoké nároky, značky se musí přizpůsobovat rychle se měnícím požadavkům spotřebitelů i celého ekosystému. Inspirujte se přístupem úspěšných českých i zahraničních značek. Dozvíte se, jak zákaznickou zkušenost správně řídit a transformovat. Přijďte se porovnat s ostatními.

    Panelisté:

    • Daniel Horák, CEO, Dr. Max
    • Lenka Mastešová, CMO, Datart
    • Jiří Nehasil, Sales & Operations Director, Makro Cash & Carry ČR
    • (další v jednání)
  • E2. CONNECTED COMMERCE

    Moderuje:

    Stanislav Zrcek, General Manager Retail CEE, Diebold Nixdorf

    Témata:

    Connected Commerce jako jiný název pro Omnichannel? Ne, jde o nový způsob propojení fyzické distribuce a digitální zákaznické zkušenosti, který zlepšuje nabídku a usnadňuje nákup a platby zákazníků bez ohledu na prodejní kanál či nákupní situaci. Podmínkou „propojeného obchodování“ je zefektivnění všech procesů, digitalizace a automatizace transakcí v provozu a logistice obchodních firem a jejich dodavatelů. Důležitým pomocníkem je i centrální globálně sdílený katalog informací o produktech a jejich skladování. Řečníci této sekce ukážou, že tyto nástroje již v praxi obchodních firem fungují a přinášejí nezpochybnitelné výsledky. Součástí bude i zpráva o tom, jak je český trh na svět Connected Commerce připraven.

    Panelisté:

    • Matěj Kapošváry, Sales & Marketing Director, Shopsys
    • Petra Kellermann, Slotemaker, Digital transformation lead, Nestlé
    • Miroslav Krupa, CEO, U&Sluno
    • Zástupce obchodního řetězce (v jednání)
  • E3. RESILIENCE – JAK VYBUDOVAT ODOLNĚJŠÍ BYZNYS VE VYSOCE DYNAMICKÉ A NEPŘEDVÍDATELNÉ DOBĚ

    Moderuje:

    Monika Černíková, Principal, BCG

    Témata:

    Byznysové prostředí je čím dál dynamičtější a méně předvídatelné a kovidová krize je jen jedním z mnoha stresů, kterému jako společnost čelíme. Současná situace nám ukazuje křehkost systémů kritických pro naše fungování – od dodavatelských řetězců po zdravotní péči. Mnoho lídrů si proto nyní klade za cíl vybudovat odolnější firmy. Jen málo z nich ale ví, jak to udělat. Jak navrhnout, měřit a řídit svou odolnost a jaké jsou nejlepší příklady strategického přístupu k odolnosti z nedávné doby?

    Panelisté:

    • David Antoš, Project Lead, Boston Consulting Group
    • Martin Dlouhý, Board Member, Rohlík
    • Tomáš Mráz, obchodní ředitel, Asahi
    • Zástupce EUC v jednání

1130 – 1330 F. PARALELNÍ PROGRAMOVÉ BLOKY

  • F1. CIRKULÁRNÍ EKONOMIKA JAKO ŠANCE PRO OBCHOD

    Moderuje:

    Soňa Jonášová, zakladatelka, Institut cirkulární ekonomiky

    Témata:

    Obchod ohleduplný, efektivní a s ekonomickými zisky. Cirkulární ekonomika jako šance pro úspěšný byznys, který odpovídá na budoucí realitu nedostatku primárních materiálů a přísnější legislativu v oblasti nakládání s odpady. Seznamte se s příběhy firem, které ve své DNA nesou principy cirkulární ekonomiky a také těmi, které se na tento model postupně adaptují.

    Panelisté:

    • Roberto Brazzale, prezident skupiny, Brazzale
    • Rostislav Brzobohatý, CEO / Komerční, TIERRA VERDE
    • Daniel Buryš, generální ředitel, Kofola ČeskoSlovensko
    • Ildikó Mikházi, Corporate Communications Director and Sustainability Program Leader, L'Oréal CZ, HU, SK
    • Jan Zeman, majitel a jednatel, Biopekárna Zemanka
    • (další v jednání)
  • F2. EFEKTIVNÍ RETAIL MARKETING

    Moderuje:

    Miroslav Král, Founder & CEO, Marketup

    Témata:

    Co se v marketingu maloobchodu mění a co zůstává? Mění se překvapivě méně, než se zdá, protože základní principy efektivního marketingu se v krizi jen potvrdily. Dlouhodobě úspěšné firmy nepolevily v budování dobře rozpoznatelných značek, rozvíjely své kategorie pomocí všech 4P a hlavně neztratily kontakt se zákazníky. Těšte se na příklady z Česka i zahraničí pokrývající široké spektrum marketingových nástrojů – od digitálního marketingu až po design prodejen a obalů.

    Panelisté:

    • Peter Hajduček, CEO, Footshop
    • Aleš Hladil, Brand Manager energy, Kofola ČeskoSlovensko
    • Petr Kouble, nezávislý konzultant
    • Hynek Zbořil, výkonný ředitel, Kupi.cz
    • (další v jednání)
  • F3. INSPIRATIVNÍ VYUŽITÍ NOVÝCH TECHNOLOGIÍ

    Moderuje:

    Pavel Špryňar, ředitel, Deloitte Digital

    Témata:

    Letošní rok nás všechny přiměl spoléhat se na technologie, právě ty řadě firem pomohly rychle reagovat na změny podmínek, mnohdy ze dne na den. Pokud váháte, na jaké technologie se nyní zaměřit, máme pro vás horké tipy. Ukážeme vám mimo jiné, jak v logistice a nákupu funguje Blockchain, který urychluje ověřování a zaznamenávání transakcí a přispívá k vyšší spolehlivosti a kontrole dat.

    Panelisté:

    • Jiří Ponrt, CFO, Alza
    • Jiří Šulc, CIO, Cortex
    • (další v jednání)