Jan Moravec, Senior Account Executive, Salesforce
Opravdu víte, kdo jsou vaši zákazníci a co skutečně chtějí a očekávají? Marketéři příliš dlouho spoléhali na externí zdroje. Nyní, když data zaplavují každou firmu a cookies pomalu odzvonilo, si mnozí uvědomují, že potřebují mnohem osobnější přístup – a to i v otázce sběru a využití dat. Někteří to mohou vnímat jako revoluci nebo dokonce hrozbu, ale je dobré na to nahlížet jako na evoluci pomáhající každému, kdo se nebojí měnit transakce v bližší vztahy se svými zákazníky a neustále překonávat jejich očekávání.
Ivana Karhanová, Marketing Director, Adastra
Revoluce v kamenných obchodech je tu! Chcete mít stejná data o efektivitě promo kampaní jako mají online marketéři? Představte si, že máte různé sekundární POS displeje v místním supermarketu. Kde prodáváte více? U vchodu, u pokladny nebo na čele? A prodáváte více z POS stojanů nebo z regálů? Tato data je nyní snadné získat, řídit se jimi a zvýšit prodeje. Může Vám usnadnit práci technologie elektronických cenovek? Jaké výhody může získat obchodník jejich nasazením?
Patricia Jakešová, CEO LLC Sluno Ukraine, U & SLUNO
Dlouho vyvíjená a lety osvědčená praxe plánování výroby a výkonu firem se může rychle rozklížit vlivem náhlých výkyvů v dodávkách, špatně předvídatelné poptávky a nových impulsů (např. zelené iniciativy). Jak odhadnout, co bude dál, na co se připravit, abychom obstáli v rychle se měnících vstupních podmínkách? Účastníci panelu budou diskutovat o výzvách a příležitostech, které jim poslední rok přinesl, a o postupech při optimalizaci všech článků dodavatelského řetězce, včetně nároků na lidi a technologie. Nové paradigma obchodu, ať už kamenného nebo e-commerce, bude hodně záviset na odolnosti, odpovědnosti a schopnosti firem vytvářet nové synergie.
Bronislav Kvasnička, CEO, Wunderman Thompson Prague
Kamenným prodejnám hrozí zánik! Kolikrát jsme toto již slyšeli. Naopak se ukazuje, že offline prodej se na své cestě k masivní digitalizaci zákaznické zkušenosti inspiruje u e-commerce. Nastává tedy znovuzrození fyzického nakupování? Pravda je, že online a offline shopping má stejně silné přednosti i nedostatky. Jak tyto zdánlivě nesmiřitelné světy tedy strategicky propojovat? Do kterých nových technologií musí retail investovat? Jak data pomáhají personalizovat nabídku a služby a jak maximalizovat prodeje v propojeném online a offline světě?
David Antoš, Principal, BCG
Aby strategie firmy dávala skutečný smysl, je užitečné si určit, proč firma vlastně existuje – nad rámec toho, co dělá, vyrábí nebo prodává. Sdílený „purpose“ nastavuje mantinely rozhodování, inspiruje zaměstnance a motivuje k transformaci a růstu. Zároveň podporuje strategické zaměření, přispívá k udržení zákazníků a v neposlední řadě má pozitivní společenský přesah. Některé organizace už mají své „proč“ jasně dané a komunikované. Výzkumy potvrzují, že tyto společnosti dosahují výrazně lepších dlouhodobých finančních výsledků než jejich konkurenti. „Purpose“ musí být originální a skutečně vycházet z jádra společnosti: nedá se nahradit chytlavým sloganem anebo generickou definicí. Jak nalézt a komunikovat své PROČ a jak to může změnit každodenní provoz i výkonnost, si ukážeme na příkladech předních lokálních i zahraničních obchodníků a výrobců.
Romana Duníková, Customer Success Leader a Jakub Špika, Commercial Director, NielsenIQ
Nákupní chování Čechů prošlo za poslední dva roky největší revolucí od vstupu mezinárodních řetězců na český trh. Co konkrétně se změnilo a jaké jsou současné trendy v nakupování? Jaký to má dopad na místo prodeje? V čem se můžou kamenné prodejny inspirovat a poučit od vítěze covidové krize, kterým je jednoznačně online? Co udržitelnost a jak se vším zamává současná energetická krize a rostoucí ceny? Živou diskuzi panelistů doplní relevantní a přesná data NielsenIQ.
Anna Bezděková, CFO, Deloitte Central Europe
Kdy se svět rozhodl pro změnu směrující k udržitelnému obchodu a výrobě, v rámci které se mnoho subjektů zavázalo být uhlíkově neutrální do několika nadcházejících let či desetiletí? A co tyto jejich cíle znamenají? Seznamte se s přístupem nejen světových a lokálních retailových velikánů, jejichž strategie začíná u nemovitostí a (ne)končí u obalů, ale také rolí bank, které významně přispívají k budování udržitelného byznysu ostatních.
Matěj Kapošváry, COO, Shopsys
O tématu zákaznické zkušenosti se na konferencích mluví už roky. I přes to, že existují best practices a čím dál tím sofistikovanější nástroje, všichni z vlastních zkušeností víme, že některé nákupní zážitky mají k ideálu daleko. Co jsou bariéry, které prodejcům znemožňují doručit perfektní zážitek? A jak je překonat, aby byl zákazník v dnešním omnichannelovém světě skutečně centrem pozornosti? Sekce je zaměřena na non-food segmenty.