Hlavní téma Retail Summitu 2022

4.–6. 4. 2022 Kongresové centrum Praha

Balance title

Technologie nám umožnily zrychlit a zefektivnit obchod. Lidský rozměr by se z něj ale neměl vytratit, protože technologie na rozdíl od člověka nemají žádný názor. Jaká je role člověka v době velkých dat a umělé inteligence? Máme „superschopnost“ představit si svět, který zatím neexistuje, jen ji málo využíváme.

Na rozdíl od počítačů, které jen usuzují z minulosti, my umíme myšlenky nově zarámovat a podívat se na ně z nové perspektivy. Klasický retail má tak jednu nečekanou výhodu: ví, že se musí změnit a poskytnout to, co online nedokáže – zážitek a sociální interakce. Otevírají se tak nové perspektivy a řešení, z nichž některé ukážeme právě na Retail Summitu 2022.

„Budoucnost obchodu, kterou si společně představujeme, můžeme naplnit tím, jak budeme spolupracovat ve světě nového retailu,“ říká Viktor Mayer-Schönberger, klíčový řečník Retail Summitu 2022. Profesor z Oxfordu, který vydal celkem 13 knih, se ve svém nejnovějším bestselleru „Framers“ zabývá tím, jak mohou lidé zlepšit své rozhodování v době algoritmů.

Pojďme společně hledat rovnováhu mezi lidskostí, udržitelností a efektivitou na Retail Summit 2022!

V roce 2021 jsme měli bezmála tisícovku účastníků a padesát partnerů. Využijte příležitost a zapojte se!

Chci se již nyní registrovat za výhodnou cenu