Téma 2019: CUSTOMER EXPERIENCE

Od zkušenosti
k zážitku

Clarion Congress Hotel Prague

Ročník 2018 v číslech

  • 1 065účastníků
  • 112řečníků
  • 68komerčních partnerů
Hot newsRetail Summit Newsletter (12/2018)Přečíst zprávu

Aktuality

25. ročník vrcholového setkání, na kterém nemůžete chybět

Zúčastněte se diskuse klíčových hráčů českého a středoevropského obchodního trhu. Načerpejte nové informace, inspiraci a energii pro další rozvoj svého byznysu. Navažte nové kontakty, utužte ty stávající. Oslavte s námi 25. ročník jedné z největších retailových konferencí Evropy.

Registrujte se na Retail Summit 2019 za nejvýhodnějších podmínek!

Retail Summit 2018
Balance

Balance title

Souboj retailerů i výrobců se přesouvá na kolbiště zákaznického zážitku.

V nepřeberném množství navzájem podobného zboží a služeb je to právě pozitivní zážitek, který rozhodne o tom, zda se zákazník ke značce nebo obchodníkovi vrátí.

Jak proměnit zákaznickou zkušenost v silný pozitivní zážitek?

To je hlavní téma Retail Summitu 2019 – zapojte se!

Chci se zúčastnit

Proč se zúčastnit Retail Summitu 2019?

Retail Summit patří mezi 3 největší obchodní konference v Evropě. V dosavadní 25 leté historii dokázal, že je zásadní platformou pro setkávání všech, kdo mají zájem růst a aktivně přispívat k rozvoji českého a středoevropského trhu.

Registrovat se
  • 1Inspiration and energy for your business

    Inspirace a energie pro váš byznys

  • 2Balanced representation of the stars of the Czech and international retail scene

    Vyvážené zastoupení hvězd české i mezinárodní retailové scény

  • 3Innovation Changing Shopping Behavior and Trade

    Inovace měnící nákupní chování i obchod

  • 4Platform for food and non-food, independent traders and corporations

    Platforma pro food i non-food, nezávislé obchodníky i korporace

  • 5Three-day celebration of quality trading

    Třídenní oslava kvalitního obchodování

  • 6Top to Top dialogue of key retailers, manufacturers and politicians

    Top to Top dialog klíčových retailerů, výrobců a politiků

Ohlasy v médiích

  • “Retail Summit: Jak dnes přemýšlí Hornbach, Penny a další řetězce”
    mediaguru.cz 6. 2. 2018
  • “V době, kdy se budují prodejny bez obsluhy, je stále budoucností obchodu usměvavý prodavač”
    byznys.ihned.cz 8. 2. 2018
  • “Utápíme život v bezedné misce přání”
    retailnews.cz 5. 2. 2018

Nejvýznamnější partneři ročníku 2018

  • Aruba
  • RetailTrek
  • Plzensky Prazdroj
  • Mastercard
  • Microsoft