Téma 2019: CUSTOMER EXPERIENCE

Od zkušenosti
k zážitku

Clarion Congress Hotel Prague

Ročník 2019 v číslech

  • 1 103účastníků
  • 125řečníků
  • 72komerčních partnerů
Hot newsRetail Summit Newsletter (3/2019)Přečíst zprávu

Aktuality

Vrcholové setkání, na kterém nemůžete chybět

Zúčastněte se diskuse klíčových hráčů českého a středoevropského obchodního trhu. Načerpejte nové informace, inspiraci a energii pro další rozvoj svého byznysu. Navažte nové kontakty, utužte ty stávající. Dejte si již nyní do kalendáře datum 26. ročníku jedné z největších retailových konferencí v Evropě:
3. - 5. 2. 2020.

Registrace na Retail Summit 2020 bude otevřena 10. 9. 2019 v 7:00!

Retail Summit 2018

Proč se zúčastnit Retail Summitu?

Retail Summit patří mezi 3 největší obchodní konference v Evropě. V dosavadní 25 leté historii dokázal, že je zásadní platformou pro setkávání všech, kdo mají zájem růst a aktivně přispívat k rozvoji českého a středoevropského trhu.

Pracujeme na přípravách Retail Summitu 2020. Registrace bude otevřena 10. 9. 2019.

  • 1Inspiration and energy for your business

    Inspirace a energie pro váš byznys

  • 2Balanced representation of the stars of the Czech and international retail scene

    Vyvážené zastoupení hvězd české i mezinárodní retailové scény

  • 3Innovation Changing Shopping Behavior and Trade

    Inovace měnící nákupní chování i obchod

  • 4Platform for food and non-food, independent traders and corporations

    Platforma pro food i non-food, nezávislé obchodníky i korporace

  • 5Three-day celebration of quality trading

    Třídenní oslava kvalitního obchodování

  • 6Top to Top dialogue of key retailers, manufacturers and politicians

    Top to Top dialog klíčových retailerů, výrobců a politiků

Ohlasy v médiích

  • “…..několik zajímavých myšlenek, které na konferenci zazněly a neměly by být zapomenuty. Díky těmto trendům budete připraveni na obchod 2020+”
    tyinternety.cz 6. 2. 2019
  • “Podívejte se, jaké zkušenosti si na Retail Summitu 2019 odborníci na obchod vyměňovali a co je podle nich ten pravý zážitek.”
    aktualne.cz 8. 2. 2019
  • “Český maloobchod v posledních letech zažívá dobré časy. Tuzemští spotřebitelé jsou optimističtí, dokonce nejvíce v Evropě hned po Dánech, a nebojí se utrácet.”
    mediaguru.cz 5. 2. 2019

Nejvýznamnější partneři ročníku 2019

  • Plzensky Prazdroj
  • Aruba
  • RetailTrek
  • Microsoft
  • Mastercard