Téma 2018: Balance

Hledání rovnováhy na novém trhu

Clarion Congress Hotel Prague

Ročník 2017 v číslech

  • 1111účastníků
  • 111řečníků
  • 68komerčních partnerů
Hot newsRetail Summit Newsletter (12/2017)Přečíst zprávu

Aktuality

Vrcholové setkání, na kterém nemůžete chybět

Zúčastněte se diskuse klíčových hráčů českého a středoevropského obchodního trhu. Načerpejte nové informace, inspiraci a energii pro další rozvoj svého byznysu. Navažte nové kontakty, utužte ty stávající.

Registrujte se na Retail Summit 2018 za nejvýhodnějších podmínek!

Retail Summit 2018
Balance

Balance title

Nový trh se vyznačuje řadou protichůdných trendů – technologie zásadně mění byznys, ale současně o úspěchu více než jindy rozhodují lidé.

Bez globálního know-how a peněz se těžko vítězí, ale retail je stále ryze lokální byznys. Výroba a obchod se potřebují (a taky nesnáší) více než kdykoliv dříve. Zákazníci milují své soukromí a současně tvrdě vyžadují personalizovanou nabídku.

Pojďme diskutovat, jak v tomto světě plném dramatických protikladů najít rovnováhu!

Chci se zúčastnit

Proč se zúčastnit Retail Summitu 2018?

Retail Summit patří mezi 3 největší obchodní konference v Evropě. V dosavadní více než 20 leté historii dokázal, že je zásadní platformou pro setkávání všech, kdo mají zájem růst a aktivně přispívat k rozvoji českého a středoevropského trhu.

Registrovat se
  • 1Inspiration and energy for your business

    Inspirace a energie pro váš byznys

  • 2Balanced representation of the stars of the Czech and international retail scene

    Vyvážené zastoupení hvězd české i mezinárodní retailové scény

  • 3Innovation Changing Shopping Behavior and Trade

    Inovace měnící nákupní chování i obchod

  • 4Platform for food and non-food, independent traders and corporations

    Platforma pro food i non-food, nezávislé obchodníky i korporace

  • 5Three-day celebration of quality trading

    Třídenní oslava kvalitního obchodování

  • 6Top to Top dialogue of key retailers, manufacturers and politicians

    Top to Top dialog klíčových retailerů, výrobců a politiků

Ohlasy v médiích

  • “Žádný retailer ještě v digitálu neudělal dost.”
    Retailek 26. 1. 2017
  • “Retail se musí připravit na „propojenější“ svět”
    Media Guru 1. 2. 2017
  • “Užíváme si zlevněného zboží nejvíc ze všech Evropanů. Zatím.”
    Respekt 27. 3. 2017

Nejvýznamnější partneři ročníku 2018

  • Aruba
  • RetailTrek
  • Plzensky Prazdroj
  • Mastercard
  • Microsoft