Téma 29. ročníku

VSAĎME NA ZMĚNU

28.–30. 3. 2023
Kongresové centrum Praha

Jaký byl Retail Summit 2022? Podívejte se na video.

Ročník 2022 v číslech

1016 účastníků
70 řečníků
57 komerčních partnerů

© Copyright 2022 BlueEvents.eu

09. 09. 2022

Pet trh se zatím neotřásá, lidé však mění strategie nákupu

29. 08. 2022

Jak dnes technologie pomáhají obchodníkům k větší efektivitě

19. 07. 2022

Retail Summit Newsletter (7/2022)

21. 06. 2022

Aktuální stav a vyhlídky pet segmentu zmapuje retailová konference Friends of Pets 2022

Aktuality

Vrcholové setkání, na kterém nemůžete chybět

Zúčastněte se setkání klíčových hráčů středoevropského obchodního trhu. Načerpejte nové informace, inspiraci a energii pro další rozvoj svého byznysu. Navažte nové kontakty, utužte ty stávající. Dejte si do kalendáře datum 28.–30. 3. 2023 a využijte aktuální nabídky zvýhodněného vstupného.

Balance title

Ekonomičtí odborníci i sociologové se shodují, že naše společnost směřuje do přelomového období.

Pod vlivem krize lze očekávat skokovitou změnu nákupního chování spotřebitelů, nejen ve smyslu úspor a omezení spotřeby, ale obecně – v novém nastavení hodnotového vnímání produktů a služeb. Nepůjde tedy „jen“ o to překonat nějakou další krizi, ale projít procesem celkové ekonomické transformace společnosti, jehož součástí budou i změny směrem k udržitelnější budoucnosti.

V byznysu se budou nově rozdávat karty.. A úspěch budou mít ti, kteří vsadí na změnu a využijí své zdroje na výrobu produktů a poskytování služeb, které jsou skutečně žádané a smysluplné.

Inspiraci dodá účastníkům mj. hlavní řečník Peter Hinssen, světově uznávaný odborník na téma radikálních inovací a digitalizace. Ve své páté knize „The Phoenix and the Unicorn“ se zabývá firmami, které jsou stejně jako mytický pták schopny povstat z popela starých praktik a vzejít z této proměny silnější než kdy předtím.

Poučení z minulosti naopak dodá světoznámý archeolog a egyptolog Miroslav Bárta, jehož poslední kniha 7 zákonů: Jak se civilizace rodí, rostou a upadají přináší inspirativní pohled na výzvy dnešního světa.

V roce 2022 navštívilo Retail Summit přes tisíc účastníků a padesát partnerů. Využijte příležitost a zapojte se!

Chci se již nyní registrovat za výhodnou cenu

Proč se zúčastnit Retail Summitu?

Retail Summit patří mezi největší obchodní konference v Evropě. Za 28 let konání dokázal, že je zásadní platformou pro setkávání všech, kdo mají zájem růst a aktivně přispívat k rozvoji českého a středoevropského trhu.

Mám zájem na Retail Summitu 2023 vystoupit či představit své produkty a služby!
  • Inspirace a energie pro váš byznys

  • Vyvážené zastoupení hvězd české i mezinárodní retailové scény

  • Inovace měnící nákupní chování i obchod

  • Platforma pro food i non-food, nezávislé obchodníky i korporace

  • Třídenní oslava kvalitního obchodování

  • Top to Top dialog klíčových retailerů, výrobců a politiků

Ohlasy v médiích

„Podcenili jsme, jak tvárné jsou digitální technologie. Jsou vždy tím, čím chceme, aby byly, říká přední světový odborník na jejich kontrolu.“

Deník N 15. 4. 2022

„Zapomeňte na to, že se zákazník přizpůsobí.“

mam.cz 4. 4. 2022

„Zdraví je trend, který pandemie posílila.“

mediaguru.cz 7. 4. 2022

Nejvýznamnější partneři ročníku 2022