Téma ročníku 2022

SMYSLUPLNÁ BUDOUCNOST

lidskost | udržitelnost | efektivita

4.–6. 4. 2022
Kongresové centrum Praha

Jaký byl Retail Summit 2022? Podívejte se na video.

Ročník 2022 v číslech

1016 účastníků
70 řečníků
57 komerčních partnerů

© Copyright 2022 BlueEvents.eu

21. 06. 2022

Aktuální stav a vyhlídky pet segmentu zmapuje retailová konference Friends of Pets 2022

10. 06. 2022

Retail Summit Newsletter (5/2022)

25. 04. 2022

New Retail Summit 2022 ukázal, ako obchod viac priblížiť ľuďom

22. 04. 2022

Bez zálohového systému se neobídeme

Aktuality

Vrcholové setkání, na kterém nemůžete chybět

Zúčastněte se diskuse klíčových hráčů českého a středoevropského obchodního trhu. Načerpejte nové informace, inspiraci a energii pro další rozvoj svého byznysu. Navažte nové kontakty, utužte ty stávající. Připomeňte si, jaký byl Retail Summit 2022. Již nyní připravujeme další ročník, dejte si do kalendáře datum 28.–30. 3. 2023.

Proč se zúčastnit Retail Summitu?

Retail Summit patří mezi největší obchodní konference v Evropě. Za 28 let konání dokázal, že je zásadní platformou pro setkávání všech, kdo mají zájem růst a aktivně přispívat k rozvoji českého a středoevropského trhu.

Mám zájem na Retail Summitu 2023 vystoupit či představit svoji nabídku produktů a řešení!
  • Inspirace a energie pro váš byznys

  • Vyvážené zastoupení hvězd české i mezinárodní retailové scény

  • Inovace měnící nákupní chování i obchod

  • Platforma pro food i non-food, nezávislé obchodníky i korporace

  • Třídenní oslava kvalitního obchodování

  • Top to Top dialog klíčových retailerů, výrobců a politiků

Ohlasy v médiích

„Podcenili jsme, jak tvárné jsou digitální technologie. Jsou vždy tím, čím chceme, aby byly, říká přední světový odborník na jejich kontrolu.“

Deník N 15. 4. 2022

„Zapomeňte na to, že se zákazník přizpůsobí.“

mam.cz 4. 4. 2022

„Zdraví je trend, který pandemie posílila.“

mediaguru.cz 7. 4. 2022

Nejvýznamnější partneři ročníku 2022