Retail Summit zveřejnil program, sází na změnu
Zúčastněte se setkání klíčových hráčů středoevropského obchodního trhu. Načerpejte nové informace, inspiraci a energii pro další rozvoj svého byznysu. Navažte nové kontakty, utužte ty stávající. Dejte si do kalendáře datum 28.–30. 3. 2023 a využijte skupinové slevy s kolegy.
Ekonomičtí odborníci i sociologové se shodují, že naše společnost směřuje do přelomového období.
Pod vlivem krize lze očekávat skokovou změnu nákupního chování spotřebitelů, nejen ve smyslu úspor a omezení spotřeby, ale obecně – v novém nastavení hodnotového vnímání produktů a služeb. Nepůjde tedy „jen“ o to překonat nějakou další krizi, ale projít procesem celkové ekonomické transformace spotřebitelů i jednotlivých firem.
Inspiraci dodá účastníkům mj. hlavní řečník Peter Hinssen, světově uznávaný odborník na téma radikálních inovací a digitalizace. Ve své knize „The Phoenix and the Unicorn“ se zabývá firmami, které jsou stejně jako mýtický pták schopny povstat z popela starých praktik a vzejít z této proměny silnější než kdy předtím.
Poučení z minulosti naopak dodá světoznámý archeolog a egyptolog Miroslav Bárta, jehož poslední kniha 7 zákonů: Jak se civilizace rodí, rostou a upadají přináší inspirativní pohled na výzvy dnešního světa.
V roce 2022 navštívilo Retail Summit přes tisíc účastníků a padesát partnerů. Využijte příležitost a zapojte se!
Chci se registrovatRetail Summit patří mezi největší obchodní konference v Evropě. Za 28 let konání dokázal, že je zásadní platformou pro setkávání všech, kdo mají zájem růst a aktivně přispívat k rozvoji českého a středoevropského trhu.
Mám zájem na Retail Summitu 2023 vystoupit či představit své produkty a služby!Inspirace a energie pro váš byznys
Vyvážené zastoupení hvězd české i mezinárodní retailové scény
Inovace měnící nákupní chování i obchod
Platforma pro food i non-food, nezávislé obchodníky i korporace
Třídenní oslava kvalitního obchodování
Top to Top dialog klíčových retailerů, výrobců a politiků
„Podcenili jsme, jak tvárné jsou digitální technologie. Jsou vždy tím, čím chceme, aby byly, říká přední světový odborník na jejich kontrolu.“
„Zapomeňte na to, že se zákazník přizpůsobí.“
„Zdraví je trend, který pandemie posílila.“